Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Του Μικρού Ηρωα

Του Γιώργου επαράγγειλα
πουναι καλο παιδάκι
πως θα του πάρω ζάχαρη
και κανα πιστολάκι

Θα τονε πάω στην εξοχή
τον αετό ψηλά να πάμε
με το φτερό του ποιητή
την πένα ν' αμολάμε.


Του ίδιου Μικρού Ηρωα
παράγγειλα δυο πλοία
για να με πάει Αμερική
και τ' άλλο στην Ασία.

Ειναι πολύ καλο παιδί,
ετούτος ο Γιώργάκης
ερχεται πάντα το πρωι
κι αφήνει ποιηματάκι

Η ζήλεια σας κι η ψώρα σας
που ερχεται συνέχεια
και λέει χίλια πράγματα
με την δική μου ανέχεια.

Καλα περνώ εγώ εδώ
και μοναχη μου νάμαι
και καραμέλες τσάρλεστον
ελάτε για να φάμε !

Χιλιάδες τα χαμόγελα
τριγύρω να σκορπάω
κι αυτού του Γιώργου
του μικρού να του χαμογελάω.







12 σχόλια:

  1. κρύβεις μέσα σου ένα παλαμά! ένα σεφέρη! ένα βάρναλη!

    τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ειχα αφησει ενα σχόλιο εδώ, π έλεγε...
      "άσε τον Βάρναλη, θα στριφογυρίζει"....

      τι άλλο θα δούνε? εχω κρυφές χάρες !

      Διαγραφή
  2. Να δω τα στιχάκια σου σε τρόλεϊ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην τα δεις να τα πουλάω για να φάω.... σαν ενα γνωστό μας.. κι απε...

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. υπερβολές. το κέντημα και το πλέξιμο δεν ειναι ταλέντα...

      Διαγραφή
  4. Eίσαι πολυτάλαντη τελικά.
    Δε το'ξερα.
    Με εντυπωσιάζεις! :)
    Ευχαριστώ!
    Μικρός Ήρωας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι το παρθεναγωγείο που μου ΄συμπλήρωσε τις γνώσεις μου. απλά πράγματα!!
      καλημέρα Μικρέ !!! Ηρωα!!!!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν οι στίχοι σου για τον Μικρό Ηρωα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουαδερί μου, γρήγορα σκαρωμένοι, μην μου φύγει η έμπνευση!!!!
      μάτς

      Διαγραφή
  6. Λυπάμε που δεν σου έγραψα ένα ποιηματάκι
    ελπίζω σήμερα μην μου σπάσης το κεφαλάκι;
    Στήν δουλεία το έριξα στα κτήματα εβγήκα
    την τσάπα έπιασα, την τσουγκρανα, το δρεπάνι!

    Κάηκε το κεφάλι μου και φούντωσε το κορμί μου
    από τον ήλιο τον πολύ και όχι απο το κορμί σου!
    Αχ τι έπαθε να τρέχω ολημερής στα λαγκάδια
    αντί να την περνώ όλο φιλιά και χάδια!

    Αντί στα κτήματα να κόβω τα αγκάθια
    να μου τρυπάνε όλο το κορμί να νοιώθω ανατριχίλα;
    Στην αγκάλια σου να ήμουνα
    να ενιωθα βαρβατίλα!

    Μην με παρεξηγής και είμαι πεντρεμένος!
    στα κτήματα τρέχω εγώ και είμαι ερωτευμένος!
    Μην μου εσπάς την κεφαλή δεν με λυπάσε;
    Να είμαι στα γεράματα πάλι ερωτευμένος!

    Αστα κυρά ζουζούνα στα κτήματα έτρεχα για αυτό δεν σου έγραψα κανένα ποιημα και τα είχα βάλει με κάτι γαιδουράγκαθα να! Με τα συγχωρήσεως που λένε.
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι εδώ μέσα, ομορφα για να καλοπερνάμε
      και οχι τα κεφάλια μας, εδώ για να τα σπάμε.
      Οποτε θέλεις και μπορείς να ερχεσαι αντάμα
      με την χαρά και την ζωή και οχι με το κλάμα.

      Οταν θα έχεις όρεξη θα γράφεις ποιηματάκι
      και μεις θα απολαμβάνουμε σε τουτο το κονάκι.

      Συμβόλαια δεν έχουμε...και οι δουλειές μας τρέχουν
      ειναι χαρά μεγάλη μου εδω περά που σ' έχω!!!

      Ειλικρινά ειναι μεγάλη χαρά, να περνάς και να στοιχοπλοκείς!
      Η παρέα σου, όαση.
      Ζουζουνα ~!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.