Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

Μια κότα στρουμπουλήηη μια έμορφη πουλααααδαααα!

Είναι θολο ναι. Ειναι μια κότα, ναι. Μια κότα στρουμπουλή, μια έμορφη πουλάδα. Που κάθεται πάνω στ' αυγά της. Κλώσσα την λένε. Ετσι αποκαλούσε η Ζαμπέτα την Λενάρα μας, που σήμερα γιορτάζει.

Μάνα κλώσσα εγινε που νοιάζεται για τα κλωσσόπουλά της.

Μεγαλώνει... η Λενάρα. Μεγαλώνει γερή και δυνατή με την οικογένεια της τριγύρω. να σε χαίρομαι μικρή! 

Γλυκό... στο καφέ. Εδώ δεν θέλω ψίχουλα, μου φτάνει η κότα και τα κλωσσό. 

10 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχα κλώσσα μ'ελεγε κι εμένα η μάνα μου επειδη αργούσα να φάω......χαχαχαχαχα
    πρωί πρωί όλα στη φόρα της τα'βγαλες ! και τα παρατσούκλια και την ηλικία της !
    καλημέρα και χρόνια της πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια!
      ολαι αι κλώσσαι άρα, κάνουν κλωσσόπουλα!!! κανών!!
      χα χα χα
      ειναι μικρότερη....! δεν πειράζει
      σε φιλώ κι ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι! Να είναι πάντα γερή και δυνατή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην Λένα!
    Το πρώτο βήμα του ερωτά μου ήταν με σένα!
    Είσαι λουλούδι και την καρδιά μου εσύ χαρίζεις μόνο σε μένα!
    Λένα στου ερωτά το νησί θα ζούμε πάντα μαζί!
    Το πεπρωμένο μες τα ουράνια γραμένο
    κια όσο θαζούμε μαζι πάντα η αγάπη θα ζεί!
    Γραμμένο πρίν από πολλά χρόνια 30+ για μια άλλη λένα!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκό, τι τρυφερό! Πέσαμε στην περίπτωση.....

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ, να χαίρεσαι το καμάρι σου!

      Διαγραφή
  5. Να την χαίρεστε την Λέτα-κλώσσα !! Και μεγάλο κομμάτι γλυκό
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νάσαι καλα Πουαδερή μου! Νά τους χαιρεσαι κι εσύ ολου!!!!
    μάαααααατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.