Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Just in case.....

που πάρεις σύνταξη.....


Θυμάσαι? Θυμάστε? οταν εγραφα για να αφήσω στις επομενες γεννιές? Οταν εγραφα "τι θα γίνει δεν θέλω να σκέπτομαι οταν θα πάρεις σύνταξη...θα πάρω σύνταξη".. Οταν δεν θα μπορώ να σηκώνω το τηλέφωνο, οποιο πρωί θελω να σου μιλήσω".  Με κοροίδευες. Είχα φόβους. προ μολις 15 ετών. που είμαστε νέοι. Που το σύννεφο της σύνταξης δεν έκοβε βόλτες πάνω απο το κεφάλι μας.
Μόνο είχα φόβους. Με κοροίδευες. 

Πως θα ειναι οι εβδομάδες μου χωρίς στόχο να σε δω ενα πρωί? Ενα πρωί πρωινό που θα έπινα καφέ μαζί σου? για μισή ώρα γιατί αυτήν ειχαμε μόνο?
Πως θα ειναι η ημέρα χωρίς να απλώσω το χέρι στη μνήμη να σε καλέσω?
Πως θα ειναι η ημέρα σου χωρίς τηλεφωνήματα?
που θα στέλνω φάκελα? που θα αφήνεις σιντί?
Ηρθε η ώρα? Είχα φοβους. Και επαληθεύτηκα οπως πάντα. 

οταν σε  άκουσα "ανήσυχο" ήξερα. Οσα μου είπες, δεν ήταν παρά "δικαιολογίες" και "της στιγμής'. Τα βαθιά τα εσωτερικά τα ξέρει η ψυχή μου. Οπως τα ξέρει και η δική σου.

Τα έχω ζήσει πριν για να τα ξεπεράσω. Κι όμως δεν μπορώ. Δυό δάκρυα και τρια και πέντε φθάνουν ως μπρος, κρατιούνται ισορροπώντας και κυλάνε, στις σκέψεις. 

Φθάσαμε ως εδώ, περνώντας 22 χρόνια με αυτή τη σχέση στοργής και αυτή την επικοινωνία. Οταν είσαι νέος, δεν το σκέπτεσαι. Μόλις φθάσεις αντιμέτωπος.... χαράζει η ροδαυγή μιας άλλη ζωής.  Αυτής που θα σου ευχηθώ νάναι η καλυτερη απο όλες. Ελεύθερος κι ανεξάρτητος και πλήρης να την απολαύσεις.

Εδώ θα ειμαι. Δεν κουναω ρούπι, να περνάς να με βλέπεις, οποτε θέλεις. να μου τηλεφωνείς... απο την ομορφη ζωή που θα ζεις. και θα ζηλεύω να το ξέρεις. 


Τώρα ειμαι ψύχραιμη. Κι άμα δεν πάρεις σύνταξη... θα χαρώ πολύ και δεν με νοιάζει τι θα γίνει οταν θα πάρεις....  κάναμε μια πρόβα...τζενεράλε. 

2 σχόλια:

  1. Πάλι καλά να λέτε που θα πάρετε και σύνταξη! Αλί από τους ανασφάλιστους με τους επιτήδειους εργοδότας! Και εύχομαι ολόψυχα να μην είναι κουτσουρεμένη, όπως είθισται τα τελευταία έτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μια άποψη, στις μέρες μας που τα πράγματα ειναι θολά. απλά οταν εισαι νέος και γεμάτος ζωή.... κάπως σου φαίνεται!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.