Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Πουαδεροπακέτο !


Αφού πλακωθήκαμε με το μισο ΕΛΤΟ Κυψέλης κατάφερα να μου το φέρουν στα χέρια μου, το φάκελο. Οχι το δικό μου θα πέρναγε !!!!!

Με το δώρο καλεεε απο την Nikol..  ναι ναι την Πουαδερί....Αμαν πιά, δεν θυμάσαι τίποτα. Που εκανε μια κλήρωση στα σχόλια των γεννεθλιων της.. Αυτό.

Η πέτρα του ζωδίου μου. Μωβ ναι. Πως έτυχε.... και το πακέτο είχε και δώρο έκπληξη. Δακτυλίδι, φτιαγμένο κι αυτό απο τα χεράκια της. Ε, να μην ειναι σετ.
καμαρωσε την χρυσοχέρα!!! 
και.....

καμάρωσε κι εμενα, που το στολίστηκα και βγήκα φωτό.. ο φωτογραφος κατι έκοψε αλλα το φορώ, μαζί με το καλύτερο χαμόγελο και σε χαιρετώ.

Nikol, δεν έχω λόγια. Ευχαριστώ !

30 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το σετάκι της Νικόλ που κέρδισες, τυχερούλα!!!! Και σου πάει πολύ...
    Να το χαρείς και να είσαι πάντα τυχερή.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρώτη φορά κερδίζω!!!!! και μου άρεσε πολύ
      ευχαριστώ πολύ !!!!

      Διαγραφή
  2. το δαχτυλίδι μου άρεσε τρελά!
    καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να φτιάξεις και μόνη σου ! ειναι απο cernit. ψάξου !!!!
      σ΄ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  3. ααα
    είσαι σε ηλιόλουστο μπαλκόνι
    με φυτά
    και χαμόγελο μικρού παιδιού

    ΣΕ ΑΓΑΠΩ
    ΧΙΧΙ
    ;)

    καλημέρααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα! οχι ηλιόλουστο, με το φλάς !!!! χα χα χα
      τα φυτά του πατέρα!!!
      για το μικρό παιδί (χαζό χαρά γιομάτο), να σου στέλνω μια τούρτα κάθε μερα το πρωί. κι ενα μπουκέτο φλάουερς για μεσημέρι. Καλά κρατιέμαι... δεν εχω παράπονο!
      είσαι μια εσύ!!!!!!
      φιλί!

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxa
      σταμάτα καλέ
      "καλά κρατιέται"
      τι έκφραση κι αυτή
      απο που κρατιέται κυρία μου????
      (μην απαντήσεις είμαι και μικρό παιδί χοχοχο)
      :ΡΡΡΡ
      το φλάς ψαρωτικό
      τα φυτά μπράβο στον μπαμπά εμείς έχουμε μόνο αποξηραμένα στο μπαλκόνι... ναι σε γλάστρες κανονικά και τα ποτίζουμε...
      εεε είναι ταλέντο αυτό όσο και να πεις
      χαχα

      ε μα αν δεν σε "ήξερα" θα έβλεπα τι φωτό και θα έλεγα "τι καλοκάγαθο πλάσμα" χαχαχαχαχα

      Σμουτς

      Διαγραφή
    3. Κρατιέται απο τα κάγκελα, του μπαλκονιού μην πέσει!!! χιιχι!!!
      είχε φως πίσω παιδί μου... είχαμε σκηνοθεσία...!!!
      Ο μπαμπάς ειναι καπετανοκηπουρός... εσείς... μμμ ωραίο περιβάλλον! χιιχιχι
      αμα ήσουνα κοντά, θαρχόταν να τα σιάξει. σ' ολο το λεκανοπέδιο παέι στους φίλους του.
      μμμμμ καλοκαγαθο εεεε? ειδες? ετσι ξεκίνησε.. μακριάαααα μου!! χα χα χα !!!

      Διαγραφή
    4. Επίσης, ήθελα να δηλώσω, πως για τα 53 μου, είμαι μια χαρά, σε σχέση με κάτι ξωφλημένες συμμαθήτριές μου!!!! χα χα αχ τρέχει το δηλητήριο.. ακρη... κάντε άκρη....

      Διαγραφή
    5. XAXAXAXAXA
      καλέ εδώ είμαι μια χαρά εγώ στα 36 μου σε σχέση με κάτι ξωφλημένες συμμαθήτριες μου χαχαχαχαχα
      καμιά φορά λέμε με την κολλητή μου βρε πως γίνανε όλοι έτσι χάλια
      χαχαχα
      ελπίζω να μην λένε και για μας το ίδιο χοχο
      να σου πω
      ο χορτασμένος άνθρωπος που δεν έχει τρελά απωθημένα φαίνεται μάνα μου
      μερικοί γερνάνε πριν την ώρα του απο την κακία τους που δεν τολμούν να κάνουν οτι και οι άλλοι
      ουφ πολύ δηλητήριο πρωί πρωί όντως

      καλεεεεε
      μεγειά και τα κοσμηματάκια
      χαχαχα
      είναι πολύ όμορφα και σου πάει το χρώμα
      (έχω μια τάση στις φωτογραφίες να κοιτάζω όλα τα άσχετα και μετά το κεντρικό θέμα χαχαχα)

      Διαγραφή
    6. να σε στείλω για προξενιό. Ευτυχώς και είδες και τα κοσμήματα.... !!! πουναι η Νικόλ !!!! να ευχαριστηθεί.. ώρα ήταν. Μερσί μερσί και είχε και μεγάλη επιτυχία το κολιέ γιατί το εβαλα στο φεις και τρελλάθηκαν οι φιληνάδες. !!!

      αφήνω τα 36 να μιλήσουν γιατί εγώ θειά πιά.... να μην τα λέω (ούτε που τα φωνάζω.. δηλαδή για να καταλάβεις).....

      Διαγραφή
    7. αντε φτάνει
      σταματώ να μιλήσει και κανας άλλος
      τσατάδικο το κάναμε το μπλογκ χοχο
      φιλί και συνεχίζουμε

      Διαγραφή
    8. γιατί? οτι θεμε κάνουμε αρχηγού παρόντος... και απόντος δηλαδή, παρακολουθεί. εγω, ειμαι ο αρχηγός, μην αρχίσουμε τα πως και τα γιατί. η Νάσια, ειναι στο σπίτι με το αμόρε σήμερα, δεν ανοίγει δήλωσε.. οι άλλοι ειναι βραδυνοί τύποι, οτι θέμε λέμε... εμεις !Α!!!

      Διαγραφή
  4. καλοφόρετο και πάντα τυχερή!
    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόχουμε κάνει μην πω, δω μέσα κι ήρθε κι η σοβαρή.!!! Λεκανα και σοβαρή γίνεται? μη χ@@@@
      ναι σας ευχαριστώ και στα δικά σας....
      στα μούτρα σας !

      Διαγραφή
    2. μα δεν είμαι????????????χοχοοχοχοχο

      Διαγραφή
  5. Εδώ είμαι καλέ , τι χαρά και τούτη ? Σιγά μην δεν το έπαιρνες από τα ΕΛΤΑ , μπαούλο ήταν! Ξανθιά μου κόρξ σε πάει περίφημα και άντε να το χαρείς!!!!!
    Οσοι σκάσουν έσκασαν , υδροχόος είσαι ότι θες κάνεις !
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρο πήρα, γιατί να μην χαίρομαι? Χα!!! σιγά μην πήγαινα!!! χα!!!! τα είδαν ολα.. και τα άκουσαν ολα !!!

      μερσί μερσί μερσί
      οσο για το Υδροχόος, ποιό Υδροχόος με ωροσκόπο Κριό δεν γίνεται!!! χα χα α
      φιλιά κι εγώ !!!!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. ε πόσο καιρό ειχες να δεις ομορφιές κι εσύ πιά!!!
      παραυτα σ' ευχαριστώ !

      Διαγραφή
    2. Στα μπιζού αναφερόμουν


      ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Διαγραφή
    3. Αμα σου πατήσω την ουρά, μπουρμπουνόγατο, θα σου πω εγώ!!!!

      Διαγραφή
  7. καλοφόρετα κορίτσι μου! τι να πώ.. ξανθιά και μωβ αξεσουάρ αχτύπητος συνδυασμός!!! Μπράβο και στη Νικόλ σωστό κομψοτέχνημα!!!
    Αυτά είναι τα ωραία που συμβαίνουν εδώ μέσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ! Πανέμορφο δεν ειναι το κολιέ? και μοντερνο!!!!!

      Παντα χαρές να εχουμε ΜαριαΚάππα μου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολυ! Πανέμορφο δεν ειναι το κολιέ? και μοντερνο!!!!!

      Παντα χαρές να εχουμε ΜαριαΚάππα μου!

      Διαγραφή
  8. Θέλω να καταγγείλω την κυρία Ζουζούνα ότι ψεύδεται ασυστόλως.
    Δεν έχει συμπληρώσει ακόμα τα 53!

    ΥΓ. Με υγεία τα καινούργια αξεσουάρ! Πανέμορφα, όπως αρμόζουν στην ωραιότητά σου!

    ΥΓ 2. Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλαααα πενήταν δυόμιση...... κι εσύ πιά...!! με ακρίβεια Μπιγκ Μπέν!!!
      εντάξει
      Μου σε ευχαριστώ πολυ!!!
      παίρνω και το φιλί και στα μούτρα σου πίσω. !

      Διαγραφή
  9. Κοριτσάκι...εσύ δε μοιάζεις πάνω από 40...πανέμορφη... Όλγα,έχουμε πάρα πολύ καιρό να τα πούμε,φιλιά κι ελπίζω να΄σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια Ολγα.
      καλα ειμαι κι επιθυμώ κι εύχομαι το ίδιο για εσένα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.