Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

και ο μήνας έχει εννιάααα!!!

γραφω οτι μου κανει εντύπωση, κρατώ σημειώσεις και μετά τα χάνω η ζαβή.

Σκεπτόμουν λοιπόν τι κοινό εχω με την πλειονότητα των γυναικών εδώ μέσα.

Ντίποτα αμπολύτως. Είπα δεν ειχα παρέα γυναίκες. κι ούτε μ' ενδιέφερε.


Δύο ενδιαφέρουσες γνωριμιες με γυναίκες, δείχνει οτι θα έχει διάρκεια το πράγμα. οχι δεν ειναι πράγμα που λεει κι η διαφήμηση. ειναι στιγμές. οχι, αυτό ειναι διαρκές. Μια διαρκής στιγμή βρε παιδί μου, αυτή που θα κρατήσει μια ζωή.


Ετσι, οχι δεν αναθεωρώ, ομως στηρίζω την θεωρία μου για τις γυναίκες. Δια της εξαιρέσεως ο κανών. 
Αγράμματες, ισως κι ακοινώνητες, η εικόνα τους ειναι να γίνουν καλες νοικοκυρές και τα πρότυπά τους αλλού και κατά τα 40 που τα παιδιά μεγαλώνουν κι αρχίζουν να μένουν "μόνες" θυμούνται πως υπάρχει ζωή και αρχίζει ο πάρτης.

Εμείς το πάρτυ το κάναμε απο την νιότη μας. Εμεις την ζωή την αδράξαμε νωρίς. Οταν έπρεπε εδώ που τα λέμε. Πήραμε γερά εφόδια και γερές βάσεις, τάπαμε τα συμφωνήσαμε. Μας χαρίστηκε απλόχερα. Οι γονείς, μας φρόντισαν και μας έστειλαν να κολυμπήσουμε. Τα καταφέραμε περίφημα και προχωράμε. Μπροστά. Κατακτάμε... πολλά και απολαμβάνουμε άλλα τόσα. 
Δια της επαναλήψεως η μάθηση, γιατί οπως τριγυρνώ, τι το θέλω δεν κατάλαβα, συνειδητοποιώ πως ο κόσμος μου ειναι μεγάλος κι όμορφος. Οι πρόσθετες γνωριμίες ερχονται να τον στρογγυλέψουν και οι χαρές να γίνουν πλούσιες κι ομορφες. Οχι. Πλουσιότερες κι Ομορφότερες. Αυτό.

Διαβάσαμε νωρίς οτι μας δινόταν, ανακαλύψαμε τον κόσμο. Φτιάξαμε και χαρίσαμε. Προσφέραμε απλόχερα.

Δεν περιμεναμε απο ενα μπλόγκ, πες με μαγειρική πες με ποιηση, πηδηση και κακοτεχνία να γίνουμε κάποιες. Είμαστε. απλά. 

Αμοιρες δύστυχες και ξεχασμένες, προσπαθουν να επιβιώσουν με κάτι. δείχνοντας ενα άλλο προφίλ (κρυφά) απο αυτό που ειναι. Μιλωντας με φαντάσματα του παρελθόντος. 
Η ζωή ειναι εδώ. Με την χαρά και την καλοσύνη και την ομορφιά παρέα ! και τα λυπημένα. Κι αυτά δικά μας θάναι.

Είμαι χαρούμενη που με συναντήσατε, Αννα και Αναστασία. 
Η αρχή ΑΝ, των ονομάτων σας, ειναι ενα ΘΑ για τις σχέσεις μας. 
Ενα θα, που υπόσχεται πολλά για το μέλλον το οποίο χτίζουμε μαζί παράλληλα η κάθε μια στην δική της ζωή.
Είναι τα αρχικά της μαμάς μου η οποία με έμαθε να ζω, ν' αγαπω και να απολαμβάνω!  ΑΝνα. 

Ευχαριστώ και το εννοώ, που ήρθατε στη ζωή μου.  

* Εκτακτη ανάρτηση απο καρδιάς, για να μεινει το ΣΚ, να μγιατί κάνει ομορφότερο στην σκέψη της. (της ανάρτησης, που δεν κατάλαβες...)

κι οπως είδαμε δεν κατάλαβες. και μου το χάλασαν και νευρίασα και δεν ζήτησα απο κανέναν κρίση.
Την αφηνω όσο θέλω γιατί την αγαπώ ιδιαιτέρως.

2 σχόλια:

  1. Αχ, πολύ μου αρέσει που το έβαλες πάλι!
    Άσε που η επανάληψις είναι η μήτηρ πάσης μαθήσεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.