Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2013

η κρίση.....

κι επειδή κάθε τόσο μια κότα αλανιάρα που δεν με ξέρει, ερχεται και έχει άποψη για μένα και τα γραφόμενά μου, δεν ζήτησα κρίσεις απο καμμια, ουτε συζήτηση. Δεν το κατάλαβαν πάλι.
Κι αφού δεν καταλαβαίνεις, τι γράφω, ασε μας ήσυχους και πήγαιινε αλλού. Γνώμες αγνώστων δεν με αφορουν.


Η άλλη λεει, που δεν την εχω ξανακούσει εδώ, αλλα περνά, την βλέπω... λυπάται που εχασε χρόνο. και ποιός στο ζήτησε? και γιατί νομίζεις πως οι φίλες μου, δεν έχουν παιδιά. ασε μας κυρά μου, πηγαινε στην κατσαρόλα σου.
εδώ δεν ειναι το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σου, εδώ ειναι το μπλόγκ της Ζουζουνας. Στο οποίο ερχονται άνθρωποι και μένουν.
οι λοιποί σπίτι σας.

Η άλλη δεν κάνει κρίσεις.. και ποιός στο ζήτησε....

πφ..

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ. κι επειδή δεν θα καταλάβετε, γιατί ακριβώς, έχω σκέψη μη κοτίσια, άστε μας ήσυχους..... αυτά και να μην σας ξαναδώ, ούτε απο πίσω να διαβάζετε...

εεε κυριε Μπλου? εχω τον τελευταίο λόγο... !!!!

2 σχόλια:

  1. πάλι προβληματα;;;
    σαν τους παραθεριστές, επιστρέφουν το σεπτέμβριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάλι διότι αϊκιού ραδικιού!!!!!
    οχι ειναι νέα φρουτα......κομπόστες ~!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.