Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

το φτό μου και το κείνο μου

Για κάποιους λόγους που δεν ενδιαφέρουν ούτε εμενα, χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό το αυτοκινητο του πατέρα ο οποίος με χαρά το έδωσε στο καμάρι του, διότι μια χαρά αυτοκίνητο, λίγο γερασμενο αλλα μια χαρά. 
Η αλήθεια ειναι πως για το σπίτι γραφείο σπίτι και κανα καφέ, αψογος ο αμάξης.

Εχθές, κάτι παρουσίασε, οργάνωσα ολάκερη επιχείρηση, ήμουν κοντά, το πήρε ο πατέρας, πηγα γραφείο με ταξί. Ε, σιγά κιόλας.
Μου είπε το πήγε συνεργείο γιατί στα χέρια του 'πήρε μπρός"... και ήταν έτοιμο. 

Μπαίνω σήμερις το πρωι, το βάζω μπρός, κάτι δεν μ' αρεσε, μαρσάρω να μ' ακούσει ολη η Κυψέλη, αψογος ο νέος.
Προχωρώ και στη μέση της διαδρομής, μένει........... ακίνητο, και μουγγό.
βρε καλο μου, ελα στην άκρη, περνάει λεωφορείο, απο εδώ. τίποτα. 
ανοίγω κινητά κι ακίνητα και εχω εναν πανικό, δεν ξέρω γιατί. 
Γιατί εγώ το πρωί πάω στην δουλειά μου, δεν θέλω διακοπές και μπουρου μπούρου.. το γαίδουρι πάει απο το δρόμο....

Ερχεται το λεωφορείο της γραμμής. δεν περνά. βγάζω το κεφάλι.... μου εχει μεινει του λεω. ελα να το μετακινήσεις.....
κατεβαίνει ο χριστιανός, βλέπει ξανθιά κυρία σε παλιο αμάξι.... εχω μέσα ταχύτητα και μου τσουλάει.. το εχω στραμμενο στο πεζοδρόμιο...
βγαίνω εξω... και το πάει παρακάτω στην άκρη, τον ευχαριστώ πολύ, οχι δεν τον φίλησα του ευχήθηκα καλούς δρόμους, και εφυγε... νάναι καλα. 
ρε άμα θέμε εμεις οι γυναίκες, το παίζουμε ζαβές.. τι θες τώρα..
ο πανικός στο μάτι, βρίζω τον καπετάν πατέρα, τηλεφωνω στην ΕΛΠΑ, μουρμουράω γιατι λενε 40 λεπτά, απο που έρχονται απο την Καβάλα? και τηλεφωνω και στο γραφείο στην Αλεξ να βάλει καφέ του μπός.

Κάνω και το λάθος και τηλεφωνώ στο καλο παιδί που με νοιάζεται..... "που είσαι, ερχομαι"... ο άλλος. 
"να πας στην δουλειά σου"...
"οχι έρχομαι" χωρίς δεύτερη. 
Γιατί του είπα? γιατί επέμενε, φώναζε κλπ.
οκ. ερχεται.... στέκεται μαζί μου για 5 λεπτά και περιμένει και τον διώχνω. Το αυτοκίνητο θα πάει ασυνόδευτο και εγώ με ταξί στο γραφείο. Οχι να με πάει. 
Βρε καλέ μου... εκει κολλημένος με τη βάσω.. αει πιά.

Ερχεται η νταλίκα..... της ΕΛΠΑ. κατεβαίνει ενα μωρό... να το πιείς στο ποτήρι. ξανθοπο 35άρικο, γεροδεμένο, μουσάκι τριών ημερών, ματάκια καταγάλανα και το κοιτώ χαζεμενη. Εχω και τον άλλον στην άκρη διακριτικά που με κοιτά... με παρατηρεί.. τι να κάνω η δόλια....
τουφτουκουν'του δεν παίρνει μπρος, το ανεβάζει, το θαυμάζω και το χαζολογώ. Το μωρό λεμε.....
ο άλλος εκει να με κοιτά στα μάτια.. τσ τσ τσ  να μην μπορώ να κάνω παιχνίδι με το μωρό... 
ασε μας κυρία μου. ε αστε με να κοιτάω.. τι θα έκανα με την γόβα πρωί πρωί μαρή? να το χαζέψω να ευχαριστηθώ... να το κοιτάξω στα ματάκια. 
αει αφήστε με κι εσείς κι αυτός....

νομίζω πως χαλασμένο θα το αφήνω κάθε μέρα.

"ο" με πήγε γραφείο...και τι καταλαβε? 
ωχου... εγώ ειμαι Υδροχόος....ελεύθερη ανεξάρτητη και ... ιδεαλίστρια ναι... ναι ...

Καλο ΣΚ σας είπα? Να περάσετε υπέροχα... 

10 σχόλια:

  1. Αίσχος! Από τη μια δε λέω, ευγενικό εκ μέρους του συναδέλφου σου να έλθει να σε πάρει, από την άλλη όμως, να μην αφήνουνε κάποιον να "αγιάσει";
    Αααααχ κρίμα Ζουζούνα που έχασες το οφθαλμόλουτρον!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έγραψα συνάδελφος !
      εγραψα ο που με νοιάζεται.....
      πεινάς... να φας πάραυτα !
      του "εχασα" θα επιμεληθώ, μελλοντικώς
      Επίσης

      Διαγραφή
  2. ΕΛΠΑ είπες ε; Θα το έχω υπόψη μου. Αχρείαστη να είναι βέβαια, αλλά η αντίστοιχη δική μου δεν έχει καλούς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θα συνέκλιναν τα γούστα μας και θα κινδυνεύαμε καμμιά ωρα να μαλλιοτραβηχτούμε, Κουήν, για αρσενικό, ουτε στα πιο τρελλα μου όνειρα!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σιγά μη μαλλιοτραβηχτούμε καλέ! χαχααχα

      Διαγραφή
    3. το μαλλιοτραβηχτούμε δεν είναι λέξη σαλονιού ,με πληροφόρησε κι εμένα μια νεαρή συνάδελφος στην Κάσο που ήθελε να μου μάθει τρόπους ! Και μαλλιοτραβηχτήκαμε κανονικά μετά γιατί της απάντησα
      :''να μου κλείσει μια ώρα στα ιδιαίτερα που έκανε να με μάθαινε τρόπους!''....το μαλλί της άλλαξε όλα τα χρώματα.......όχι που θα την άφηνα! έχω καλή δασκάλα εγω ,μην τα ξαναλέμε!

      Διαγραφή
    4. @ Μεγαλειωτάτη... κι είχα μιαν ελπίδα!!!!

      @ Νασια....
      Εδώ θα τραβήξουμε τις κοτσίδες μας για την Ελπα. αρα στο δρόμο..... τι σαλόνι μου λες εσύ εμενα.

      Διαγραφή
    5. @Νασια...
      εχεις! γιατί να το κρύψετε άλλωστε!!!

      Διαγραφή
  3. Είπαμε 2-3 το μεσημέρι μπαίνω εδώ και εκεί , γεν μπορώ να σοβαρευτώ να βγώ, σε καλό σου το βράδυ θα σε διαβάζω να γελάω δυνατά ! Αμάν το γέλιο !!!
    Κοίτα καλέ , φόρα; το γυαλί πρωί πρωί τον κάλεσες τον που , τι θές τώρα!
    Εφυγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μετά γελάς δυνατά νυχτιάτικο και σ' ακούμε στην Κυψέλη, κι αντιλαλούνε οι γειτονιές σσσσ!
      ενα τηλεφώνημα εκανα να δηλώσω που ειμαι... δεν του είπα ναρθει... μην με χάσει!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.