Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

οι παραθρησκάμενοι! οπως οι παρακαθήμενοι

δεν υπάρχει πρόβλημα ειτε πολλες ειναι οι ανάγκες σου είτε λίγες. και μάλιστα οσο πιο πολλα σου λείπουν τόσο περισσότερο μπορεί να σου δείξει τη δύναμη των θαυμάτων ΤΟΥ....
εισαγωγή να σου πω μετά...

Ο Ιησούς Χριστός, σε ελευθερώνει απο την Αμαρτία και την ενοχή της.
πρώτη παράγραφος να στην αναλύσω. 

Ολόκληρο το αιώνιο μέλλον μας, εξαρτάται απο το να έχουμε την διάθεση οσο είμαστε στη ζωή αυτή να αποκτήσουμε  την πνευματική μας ελευθερία.
παράγραφος δεύτερη να σου εξηγήσω

Υπογραφή Μητέρα Βασιλεία... αυτό δεν μπορώ να στο εξηγήσω. και δεν θέλω

μετάφραση του κώλου απο αγγλικά. ντίπ.

Ο σεβασμός στην θρησκεία του άλλου, με ακολουθεί απο τα γενοφάσκια μου. Ο προσυλητισμός, με κανει θηριό.. αυτό μην υπάρξει ζώον που δεν κατάλαβε. 

οχι βρε δεν μουρλάθηκα, μου τα έφερε ενας κούριερ. με είδε ευγενική και μου τα έδωσε... ναι.

Ξέρεις τι είπα σε Ιαχωβά, της τάξεως του "Μαλακα μαλάκα στο πεζοδρόμιο", οταν με κοίταξε ερχομενος προς το μέρος μου και μου έτεινε τα βιβλια που κρατά..."να απαντήσω, οπως μούρθε να γίνω αγενής"? "εγώ δεν ειμαι αγενής" μου απάντησε "είσαι μαλακας όμως, ξεκουμπίσου"... κατέβασε το κεφάλι κι έφυγε. Δεν τον έπερνε. Με πέρασε για ξένη..μμμμμ! τούτο το ξανθό....

αρέσκομαι να βρίζω τους Ιαχωβάδες οπως και οποιον άλλον πλησιάσει να με προσηλητίσει. πως γράφεται αυτό ούτε και ξέρω ούτε και με νοιάζει.

Θεωρώ αισχίστου είδους προσέγγιση ανθρώπου, τον προσειλητισμό. θα το γράφω οπως θέλω. 
Ο προσηλυτισμός... άλλη γραφή χα χα χα δεν θα με πείσει απο τον αράπη... που βγήκε στο δρόμο. ελα συγκεντρωθείτε. ούτε απο τον μορμόνο με το κοστούμι.... 

Ούτε θα παντρευόμουν ποτέ αλλόθρησκο. Τόχω ξαναπεί και εγινε της επι χρήμασι. Οχι δεν ειναι απο αγάπη... οχι δεν το κάνουν συνειδητά. οχι δεν μ' ενδιαφέρει....Ναι θα κατηγορώ. Σκοτίστηκα, τα παιδιά πρεπει να εχουν μια θρησκεια.. αυτή των προγόνων. οχι να κλαίνε τα εβραιόπουλα γιατί τα εξαδελφάκια εχουν δένδρο τα χριστούγεννα. το παιδί δεν αντιλαμβάνεται. 

Τέλος αυτές ειναι οι αρχές μου, ετσι με έμαθαν, διάβασα μετά και κατέληξα σε αυτό που εχω. τα υπόλοιπα ειναι .. άσε με, μην μου το ανοίγεις...! 


Ομως οταν έρχονται και μου αφήνουν χαρτάκια με μαλακίες μεταφράσεις της αγίας γραφής οι πάσης φύσεως βλαμένοι, δεν μπορώ θα το διακωμωδήσω.

Ο Τζήζες λοιπόν, σε ελευθερώνει απο την αμαρτία. και απο την ενοχή της. Τι λε ρε μαλάκα.. αυτό σου είπαν? αυτό σου μετάφρασαν?

Δεν μπορείς να κρίνεις μόνος σου τι κάνει ο Τζήζες.. δεν πήγες σχολείο, η μανα σου, ήταν αγράμματη? μμμμ αξιος της τύχης σου είσαι αλλα άσε με. Δεν θα με μάθεις εσύ τι λενε οι γραφές!!! που το παίζεις προχω. 

Ο Μίμης, μολις τον πλησίαζαν αυτοι με το περιοδικο, μωρέ πως το λένε, ο Φάρος, ο.. οχι.. δεν θυμαμαι, τους εδινε μια στα χέρια και τα πέταγε κάτω, διαολόστελνε και εφευγε. και γελούσαμε. * εχουμε χάσει απο την μια μέρα στην άλλη, και κάτι εξαδέλφες του μεγάλες που πήγαν σ' αυτούς και έδωσαν την περιουσία, λες δεν είχαν οικογένεια και .. άντε... απελπισμενες. 

Οχι δεν σέβομαι τίποτα και κανέναν παραθρησκευτικό. άσε με....
δεν θα το αναλύσω. τελειωσε. ειναι μαλάκες. δεν το έμαθα εχθές. τους ξέρω απο παλιά και εχω κρίση. Δεν ειμαι φανατική, με φανατίζουν οι ηλιθιότητες παιρνω ανάποδες και δεν ακούω τίποτα. και δεν ενδιαφέρει κιόλας.
μην δω καμμιά μαλακια στα σχόλια.. διότι ποιός με είδε και δεν με φοβήθηκε.
Εγώ δεν βγήκα να πω πόσο χριστιανή ειμαι... !νταξ?

πάω να κάνω αμαρτίες την λύση την έχω στο χέρι! χα χα χα !!!!1
  

6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ εκνευριστικοί όλοι αυτοί οι προσηλυτιστές. Είτε προέρχονται από θρησκευτικές οργανώσεις, είτε από κόμματα ή δεν ξέρω κι εγώ από τι άλλο.
    Ειδικώς εμένα που δεν το έχω και με τις θρησκείες, πολύ με εκνευρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε τα κόμματα δεν μου έχει τύχει...με τις παραθρησκευτικές συνήθως γίνεται!!!

      Διαγραφή
  2. μαλακία

    ...
    ...
    ...
    ...

    (ήθελα να το δεις στα σχόλια για να σε δω και να σε φοβηθώ χιχιχιχιχιχιχι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε δε δε μπορώ θα κατουρηθώ μαρή απο τα γέλια.. χΧΑ ΧΑ ΧΑ Χ Α !!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ.. ΧΑ ΧΑ ΧΑ

      Διαγραφή
    2. χαχαχα
      ε με τόσο γέλιο δεν σε φοβάμαι...
      πφ.. όλο υποσχέσεις είσαι :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    3. και γελάω δυνατά και με κοιτάνε στο γραφείο. χα χ α !!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.