Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

ρρρρουσσσσιδάααακι! παραλιακώς

Αυτό που οι άνδρες αποκαλουν "μουνάκι" μεταξύ τους, αυτό που πολλοί ποθούν οταν περνάει δίπλα, ή οταν σκαρφαλώνει στο σκαμπώ του μπάρ.

ρρρρουσσσιδάαακι, οχι ενα αλλα πολλά, φύτρωσαν εφέτος στην παραλία. Αττικοθεν ναι.  Εβγαινα απο το νερό και μου έγνεφαν οι φίλοι που δεν είχαν βουτήξει. Ενα δυο τρία..εεε κάθε μερα άλλα αλλού.. αλλα ρρρρουυυυσσσιδάαακια.

Ο κύριος 60 -65 πίνων καφέ στην ξαπλώστρα με το αδιάβροχο ρολόι στο χέρι, που τόχε ψαρέψει το ρρρρρρρρρρρουσσσσιδάκι, το οποίο επινε βότκα απο αυτή που εχει φυτρώσει ο δυόσμος μέσα της? δεν μόρχεται δεν το πίνουμε συχνά.
αυτό.

Μιλαγαν ελληνικά, ρώταγε το ρουυυυσσσσιδάκι μην ήταν κρυο το νερό, μια δυσκολία πλανιώταν, αυτός .. δεν ήξερε τι ήθελε, το ρρρρρρρρρρουσιδάκι άνετο. Παρέα είχε, βότκα έπινε.. τι άλλο ήθελε? μμμμ

παραδίπλα σ' άλλη ξαπλώστρα, άλλα ρρρρρρρρουσσσσιδάκια με άλλους κυρίους, παρεμφερούς ηλικίας, με δακτυλίδι χρυσούν στον παράμεσο και.. α ρε δεν σήκωσα το κινητό να τραβήξω δυο φωτός...ντράπηκα...με έβλεπαν.

Ηταν μια παρεά ρρρρρρρρρρουσσσσσσσσσιδάκια, σκορπισμένα με κυρίους.

κακο ειναι θα μου πεις.. μμμ κακό δεν ειναι. αυτοί συνταξιούχοι, μπορούν ακόμη εστω και με βιάγκρα, το ρρρρρρρρουσσσσσσσσιδάκι, ίσαμε 25 βία 27, ενα πηδημα, μια χαρά θα πληρωθει κιόλας. χώρια τα ποτά!!! και ρουφάνε.... σαν σφουγγάρια τα ρρρρρρρρρρρρρρουυσσσσσσσσσσσιδάκια!

ρρρρρρρρρρρουσσσσσσσσιδάκια... εεε κοριτσάκια τα βλέπετε? ερχονται τα ρρρρρρρρρρρουσσσσσσσσσσιδάκια και σας παίρνουν το ψωμί μέσα απο τα χέρια εεε απο τα πόδια...

Βέβαια το δικό σας το παιδί των 25 δεν θα προτιμήσει κυριον συνταξιούχον κι αυτός, απευθύνεται στο ρρρρρρρρρρρρρρουυυυυυυυυσσσσσσσσσσσιδάκι, τι να κάνει.

Μη θαρρείς. αυτά που ψαρεύονται το βράδυ στα μπαράκια ολο το καλοκαίρι και το χειμώνα που ειναι φοιτήτριες στην πόλη μακριά απο το σπίτι τους, ξέρουμε πολύ καλα τι κάνουν. Το επίπεδο του κυρίου ανεβαίνει λίγο. ειναι γιάπις μοντέρνος και οχι συνταξιούχος απο την αμερική. 
Ειναι συνταξιούχος νεάζων και εχει κάνει το μπαι πας του.

ελα τα είδαμε τόσα χρόνια.... κάποτε μια μικρή αλλα δεν είχα ζητήσει και ταυτότητα μικρότητας, μου λεει σε γειτονικό μπαράκι της φώκα. "ο κύριος Γιάννης, πρότεινε να πάμε στ...." εψαχνα κάμποση ώρα να βρω ποιός κυριος Γιάννης ήταν στην παρέα. και αποφάσισα να ρωτήσω οταν γύρισα δίπλα και είδα τον Γιάννη μας. 35 τότε ο Γιάννης, 18 η μικρή κι αν... κύριο τον έβλεπε...Υστερα του κόλλησα το "κύριε Γιάννη μου" και ακομα το λέμε.

τώρα δεν μας έφθαναν τα δικά μας, βλαχάκια..... οπως τα λεμε, ήρθαν και τα ρρρρρρρρρουσσσσσσιδάκια στις παραλίες!!! και που είσαι ακόμη!

13 σχόλια:

  1. και που είσαι ακόμη .. γενικώς!!!
    απορώ δεν καταλαβαίνουν πόσο γελοίοι γίνονται?
    τα κοριτσάκια τη "δουλειά" τους κάνουν που λέει και η μαμά μου :Ρ
    αααχ...
    ρρρρρρρρρρρρρρρόμπεςςςςς :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχω την αίσθηση οτι δεν έχω δει τίποτα ακόμη.....

      καλα λέει η μαμά σου!!
      ρόμπαι ξεκούμπωται.. λεμε! φιλί!

      Διαγραφή
    2. άσε βλέπω και κάτι γυναίκες αντίστοιχα 50-60 που νομίζουν οτι είναι 20χρονες και δεν καταλαβαίνουν πόσο άσχημο φαίνεται και πόσο πιο μεγάλη δείχνεις όταν πχ μου κάνεις κοτσιδάκια της πίπης φακιδομύτης και είσαι 55 (πρόσφατο σοκ απο γνωστή μου).
      και δεν βγάζω τον εαυ΄το μου απέξω..
      έχω ενημερώσει τους γύρω μου αν ποτέ με δούνε έτσι να με μαντρώσουν
      χιχιχι :Ρ

      Διαγραφή
    3. http://zouzounaslife.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html
      διάβασε κι αυτο που έγραψα νωρίτερα πριν λίγες ημέρες. και επειδή ούτε νεα τα εκανα ούτε στα 53 και πλησιάζω προς τα μεγάλη.... αντιλαμβάνομαι τι λες.

      ναταν το κοτσιδάκια μονο? αχ και πόσα άλλα, τα βλέπω και βρίζω και γινομαι κακιά.

      Διαγραφή
    4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
      το είδα και έφριξα...
      ε ρε κι έλεγα θα ηρεμήσω στα 80 απο αυτά τα χαζά
      χαχα
      πάλι τα ίδια :ΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή
  2. οι κύριοι θέλουν και τα παθαίνουν. δεν τους τραβάν τα ρωσιδάκια από το χέρι. αλλά ποτε άντρας λειτούργησε με το πάνω κεφάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουν δεν θα πει τίποτα...!!!
      ειναι που εχουν δυο κεφάλια και μπερδεύονται!!! σωστά !

      Διαγραφή
  3. αυτές οι παλιορωσίδες μας την έφαγαν την δουλειά!!!!
    το ποτό λέγεται μοχίτο!
    εμένα δεν μου αρέσει γιατί μου μυρίζει σαν κεφτές!
    εμείς η λεκάνες πίνουμε σαμπάνιες!

    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μοχίτο ευχααριστώ
      σαμπάνιες ε βεβαια ειχατε και στο κατσάβραχο εσείς οι λεκάνες...

      Διαγραφή
    2. @ZouZouna
      Μπράβο Ζουζούνα, πες της τα που όταν πίνω μοχίτο μου λέει πάρτο πιο κει, μου μυρίζουν κεφτέδες!

      Διαγραφή
  4. Γέλασα μα πολύ λέμε , τα βλέπω και εγώ παιδί μου στην παραλία και φρίζω! Μες την ξεφτίλα είμαστε άντρες και γυναίκες , που πάνε οι σιτεμένοι με το μικρό?
    Παντρεύτηκε και η παλιά μου συμμαθήτρια ετών 54 , όπως η αφεντιά μου ( με δύο αποτυχημένους γάμους , όπως ισχυρίζεται η ίδια). Σκάει μύτη στο χωριό , η νεόμυμφη σιτεμένη με 35χρονο αλμπάνο ! Ε α σιχτίρ!!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιιιιιιιιιι
      θα λιποθυμίσω !!!
      ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
      την νιόπαντρη. Να σας ζήσεις... αυτή παντρεύτηκε ομως... γιατί αυτό ήθελε... εε ε και μου έδωσες πάσα για ανάρτηση !

      * αυτό με τους συμμαθητές ειναι που βγαίνουν τα χρόνια μας στή φόρα. χα χ χα !!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.