Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Καθείς παίρνει οτι του αξίζει !

Οτι δείξεις του παιδιού σου, αυτο θα κάνει. Και πλέον δεν ξέρω τι κάνουν τα παιδιά. Δέρνουν μιλάνε άσχημα. Κάπου τα βλέπουν. Μήπως μέσα στο σπίτι; Και φριττει ο δικος μας ο δεκάρης.. γιατί στο σπίτι μιλανε σωστά. 

Βλέπω την αδελφή μου που εχει κανει πολλη καλη δουλειά στην ανατροφή των παιδιών, παρότι μαζί της εγώ εχω διαφορές, στον τρόπο σκέψης, υποκλινομαι σ' αυτό. Οταν ήταν μικρά, τα σκασμένα, εφερναν νέες λεξεις στο σπίτι. Καθιερώθηκε λοιπόν η ώρα της βρωμοκουβέντας στις 8 κάθε μερα. Μόλις εδινε το σύνθημα, εκεινη, αρχιζαν οι δαιμόνοι "βλαακαααααα, βλακααααα, βλαμενοοοοο βλακααααα" προς εκτόνωση. Μην φανταστείς κι άλλες λέξεις, άντε και κανα΅ηλίθιος, πέρναγε. Μόνο αυτή την ώρα. Ως που ήρθε και μεγάλωσαν και δεν ξανάπαν τίποτα. Ρωτάνε, αν ακούσουν κάτι, δεν το επαναλαμβάνουν ποτέ. 
Ως εκει καλα. Οπως κι εμεις με την αδελφή μου, μάθαμε αλλα ποτέ δεν είπαμε. Εγώ φημίζομαι πως δεν ξέρω να βρίζω. τι να κανω. και δεν μου περνάει και απο το μυαλο η λέξη κιόλας. Εκανα παρέα με τις παιδικές. απο σπίτι. 
Αντε κανα μαλακα, και αυτό πολύ ειναι. Αμα συγχιστώ .....μήπως ξέρω κι άλλο. 

Οταν προ καιρού συνάντησα κυρία με ανατροφή πεζοδρομίου και το ειπα, διότι στα 40 και βάλε και βάλε μέσα σε ενα σαλόνι δεν αναφέρεσαι οπως στο πεζοδρόμιο, "ελα ρε μαλακα".... και εσπρωχνε την άλλη παρακαθήμενη, πέσανε να με φάνε. ή άκουσαν και σημασία δεν μου έδωσαν. κι επειδή εγινε στο δικό μου σαλόνι, την πέταγα έξω με μεγάλη ευχαρίστηση. περίμενα βλέπεις κι .. επαληθεύομαιιιιιιι! Κούλπα το καλαμι μου, γυαλισμένο στην τρίχα. 

Αυτό εγω ούτε στα πιο τρελλά μου όνειρα να το πω, μέσα σε κόσμο κλπ. Τος παν... προ ημερών διαβάζω την λέξη "σκατόσκυλο" και μένω μαλάκας. τόπου σημαντικό αυτό κατά την γραμματική. ατσα μου !!! 
Σχόλιο με την λέξη αυτή που αναφεροταν στο σκυλί της κτήτορος του μπλόγκ. (ατσα πως τόγραψα κι αυτό!!! ). Μα που βρίσκεσαι και χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη? Μια λέξη του δρομου... μη χειρότερα. τα ζυγά ζώδια, προσπερνούν και δεν μιλάνε. εγώ ειμαι υδροχόος! θα μιλήσω. 
Ο που το γράφει... δεν καταλαβαίνει για τα ζυγά ζώδια. Καταλαβαίνει πως μιλάω εγώ... που δεν κρατιέμαι... και κρίνει.....

Οταν εχω δίκιο να την ακούτε την Ζουζουνα. εχω δικιο τελειωσε. Το πεζοδρόμιο, δεν μεταφέρεται ποτε στα σαλόνια. Την ίδια ανατροφή θα έχει και το κακομαθημένο της και οτι βλέπει στο σπίτι, θα φέρεται και αυτό. στο σχολειο και αλλού. Γι αυτό απορεί το δικό μας το παιδί !. 

Και μην μου πείτε περί διπλής υποστάσεως. θα ουρλιάξω. Δεν είσαι έτσι εδώ στα μπλόγκ κι εκει που μεγαλώνεις παιδί άλλιώς. Δεν γίνεται... ή θέλεις να δείξεις την εικονα του μάγκα και καλα εδώ μέσα και στο σπίτι παρθένα? κι αυτό δεν στέκει. 
Οταν μιλάω εγώ θα με ακούτε. Εχω ένστικτο αλαθητο, οπως του Πάπα, ενα πράμα. Δεν έχω πέσει έξω για άνθρωπο ποτέ μου. Το παινεύομαι για κάποιο λόγο.   

ακου σκατόσκυλο τον Σήφη μας. Ούτε για χαριτωμενιά.!! δεν ειναι λέξεις της τάξεώς μας.......αυτά στο Περιστέρι.

και ο έξυπνος που θα ψάξει πίσω να βρει ποστ μου με λέξεις δικές μου, να θυμηθεί πως δεν έχω παιδιά, οτι θέλω λέω και είναι μαλάκας που ψάχνει να αποδείξει τ' αναπόδεικτα (γιατί το είδαμε κι αυτό αλλού).



8 σχόλια:

  1. καλέ ποιος είπε σκατόσκυλο το "παιδί" της κουμπαρούλας μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηρθε ο πολλα βαρύς να καθαρίσει.αργησες....
      αει πάρε μπρός !

      Διαγραφή
  2. αχ δε θυμάσαι καλά. σκατόφατσα έγραψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι η σκατόφατσα ειναι καλυτερη λεξη βλέπεις...
      του κατηχητικού!

      Διαγραφή
  3. Σκατόφατσα ήταν η λέξη. Διόλου εύηχη, η αλήθεια είναι, όμως δεν πιστεύω ότι υπήρχε δόλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιός μίλησε δια δόλο? δεν μίλησα εγώ.
      για λεξιλόγιο μπανάλ μιλήσα.....

      Διαγραφή
  4. ναι, θα συμφωνήσω με την κουμπαρούλα πως κι εμένα για αστεϊσμός μου κάνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρησιμοποιώ τέτοιες λέξεις, ξέρεις γατόπουλε!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.