Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ζητείται δακτυλογράφος

Ναι ναι. Θέλω να μου δακτυλογραφήσουν τα κείμενα μου. Δεν μπορώ οτι γράφω να το δακτυλογραφώ. ξανα τα ίδια δεν μπορώ και δεν θέλω.
Δωρεάν, δεν δίνω μια. Αν ξέρεις τυφλό σύστημα, ειναι μιας ώρας το πολύ δουλειά. Δεν θα βρεθεί κανείς να μου κάνει την χάρη???/

Είμαι της παλιάς σχολής και είπα να ξεκινήσω ενα μυθιστόρημα. Ωραια το έγραψα χειρόγραφα. Και τώρα? τώρα ποιός το δακτυλογραφεί?
μμμμ ζητείται δακτυλογράφος. Να το πάρει σπίτι του να το δακτυλογραφήσει. το χειρόγραφο ναι.
εμπιστος και με γνώση τυφλού συστήματος.
το παραλαμβάνει το πρώι και μου το στέλνει πίσω το βράδυ. οχι με μεηλ.. με τα χειρόγραφα μαζί και τυπωμένο.
δεν θα κανω αυτή τη δουλειά εγώ.. χαμαλίκι.. ε!

ναι ναι εγραψα ενα μυθιστόρημα. Στα δικά μου μέτρα και δεν ειναι η πρώτη φορά. αλλα μετά βαριέμαι να το δακτυλογραφώ. ειναι ίδιο για μενα.. δεν με αφορά. θέλω να το κάνει κάποιος άλλος. αμισθί. σιγααααααααα. εχω κανει διπλωματικές εγώ... ουκ ολίγες.... ~ δεν θάπερνα λεπτά ποτέ....και για κανεναν λόγο. 

Είμαι της σχολής, μολύβι χαρτί. Αντε στυλό στην καλυτερη και μετά.. περιμενω.. και μενουν εκει. Τόχω ταμένο αυτό να το στείλω στους .. στους που με ενέπνευσαν. Στους ενδιαφερόμενους. αλλα βαριέμαι να το πληκτρολογήσω απο το χειρόγραφο. Το καταλαβαμε ε?

κανείς να ξέρει δακτυλογραφία? γιατί να χτυπάνε το πληκτρολόγιο όλοι ξέρουν.

* κοίτα ποιά μιλάω. η 150 χτυπήματα το λεπτό! και λίγα είναι. οταν με πιάσει, πιάνω τα 200. 
Τι τα μάθαμε, που ολοι εχουν ενα πληκτρολόγιο μπροστά τους...!!!!

18 σχόλια:

  1. Δηλαδή οσονούπω εκδίδεσθε;;;:)))
    Αντε,με το καλό(στη δημοσιευση αναφερομαι) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νούπω, νούπω.. αλλα δεν θα εκδοθεί..
      εγώ αν εκδιδόμουν, θα εβγαζα και χρήματα... γιατί ντροπή ειναι?

      Διαγραφή
  2. δεν το'χω το σπορ....
    μπορώ να το διαβάσω όμως!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι και μακριά, θα κοστίσει το κουριερ....

      Διαγραφή
  3. Μυθιστόρημα και μόνο μίας ώρας δουλειά η δαχτυλογράφηση; Ανυπομονώ να το διαβάσω! Αλλά είμαι κι εγώ μακριά... αλλιώς πολύ ευχαρίστως να στο γράψω!
    Άντε και καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε καλα δεν θα εκδώσω άπαντα κι εσύ!!!
      αα δεν θα το διαβάσετε, εχει προορισμό!! ΄και παραλήπτες.. χα χα χα !!!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. να ήμουν στην πρωτεύουσα,να σας πληκτρολογούσα!
    φιλάκιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ζμπρωτεβ'σα λένε.. ναι και στο φέρνω εγώ.... να σε μάθω τρόποι.. επρεπε ναχεις έρθει ηδη...!

      Διαγραφή
  5. Μια ώρα την έχω, αλλά μου βάζεις και όρο εκτύπωση κι εγώ ντεν έκω εκτυπωτή καρντιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λολοπατρινιά, μερσί!! και μόνο που το είπες !!!
      θα κατσω πωπώ κάτω να το φτιάξω. τόχω τάξει!

      Διαγραφή
  6. Εγώ είμαι ο άνθρωπός σου. Δώσε μου εμένα χειρόγραφο και θα στο φτιάξω όπως το θέλεις! Φέρτα στο σπίτι να σου τα φτιάξω. Και εκτυπωτή έχουμε!
    Καλά, μπορεί να μην ξέρω τυφλό σύστημα, ξέρω όμως χριστιανικό, δηλαδή δεν γνωρίζει η δεξιά μου τι ποιεί η αριστερά μου. Αλλά κάνω σωστή δουλειά και χωρίς ορθογραφικά λάθη!
    Σκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εχω σκεφθεί, την ώρα που το έγραφα κι έννοια σου!!!

      Διαγραφή
    2. Έτσι θα γίνει, μην το συζητείς.

      Διαγραφή
  7. Αν το είχες γράψει πριν 21 χρόνια θα στο χτύπαγα τάκα τάκα!!!
    Αγγλικη γραμματεία Didacta,τυφλό σύστημα στα Ελληνικά και στα Αγγλικά! Ήμουν σαϊνι...τώρα πια χελώνα! τι να σου κάνω
    άργησες!!! Να διαβάζω γρήγορα όμως μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά. Μολις πιάσεις να γράφεις, σούρχεται. Ορκίζομαι.
      Εδώ που τα λέμε, εχω κάτι παλιά απο 20ετίας, 25ετίας και 35ετίας... μήπως να τα ξεθάψω για σένα?

      Διαγραφή
  8. Φέρε το και υπόσχομαι να το έχω τελειώσει σε μικρότερο χρόνο από ότι την σχολή μου χαχαχα. Καλημερούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αφού υπόσχεσαι εντάξει.
      Διάβαζε προς ώρας και βλέπουμε!
      καλημέρες !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.