Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Πήξαμε?

Οχι γιατί λενε το δωματιο μου, παραφορτωμένο. Ασε μας κυρία μου. Ετσι ζουν τα σπίτια. Με ολα τα αξεσουάρ, άσε τις κληρονομιές.Εμενα μου αρέσει και στ' ανήψια το ίδιο. Αμα χαθείς, εχει και χάρτη. Και ποιός σου είπε να μπαινεις, ολο περιέργεια... το ξέρω... 

Τα θες στητά ενα ενα, οπως κατι γνωστές συγγενές και φίλες. αυτό λοιπόν φανερώνει, το λιτό τι ποιό, οτι εχεις τρία πράγματα βαλμένα σε τάξη...μάλλον σε μιζέρια το βλέπω. Μάλλον σε "δεν έχω πράγματα ή δεν θέλω να έχω". Οκ, ταξη στο νεκροταφείο.. φτύσου.. εδώ ολα μαζί... ~!
εγώ ειμαι πληθωρική. Ζω με το παρόν με το παρελθόν και περιμενω το μέλλον. Τι να κάνω? ετσι μ' αρέσει.....

και το περίεργο ειναι πως ξέρω που ειναι και τι ειναι ενα ενα εξ αυτών. Και αμα μου μετακινήσεις κατι, το τσιμπάω αμέσως. Δεν μετακίνησε ενα δακτυλίδι η ανηψιά μου και το πήρε το μάτι μου...! φαντάσου...

6 σχόλια:

  1. μωρέ πέταγα σήμερα! μέχρι τώρα!
    άδεια τα θελω τα δωμάτια!

    φτου φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα την αδελφή μου, εσένα και κάτι άλλες είχα κατα νού !!! χα χα χα !!!

      Διαγραφή
  2. Τη Νάσια, την αδελφή της και εμένα είχες κατά νου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δική μου αδελφή, λέω.
      εσύ μου ξέφυγες ! α ... λιτού κι εσύ? μμμμ!

      Διαγραφή
  3. Όλοι του λιτού ήμαστε θεωρητικά. Άλλο τι γίνεται στα σπίτια μας χαχαχα. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι εγώ δεν ειμαι του λιτού. ααα με συγχωρείς, πάρε την ουρά μην σου την πατήσω.
      Εγώ ειμαι πληθωρική! νιάουεεεεε καλημέρα !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.