Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

τι θα φάτε?

Πάρε τε κάτι αλαφρύ κι ενα φελλό απο πάνω. 
Απο ημερών οταν τελειωσαν τα μπάνια του Αυγούστου τα καθημερινά, τι ήταν κι αυτό, είδα πως πήρα εναμισι κιλο. Απλα ξάπλα και τα εθνικά πατάτες και ατσαλο φαί. και σάντουίτσ και λαδομπούμπια.. κατά Μαριάννα. Ναι λαδομπούκι... παιδί μου. 
Εκανα μια χαρά, γιατί επιτέλους πήρα.

πάω να πάρω το χαρτί για το κολύμπι. Στο ξεκούδουνο... μου λεει.
"Να χάσεις". "Τι να χάσω μωρέ Γιάννη? απο που"? τον ρωτάω. Διότι προσφάτως, οταν έχασα τον Μίμη, εχασα και 23 κιλά υστερις. "Να χάσεις" μου λεει. "ρε δεν με παρατάς, επειδή εσύ εχεις χολυστερίνη και τα τριγλυκερίδια σου κανουν πάρτυ κι έχασες, πρεπει ολος ο κόσμος ν' αλλάξει παντελόνια?".
Οχι θα χάσεις, οχι παράτα με, ετσι ωραία περνάμε στην επίσκεψη. "γράψε ενα χαρτί για το κολυμπητήρι, κι άσε με"... καταλήξαμε και έφυγα.

Στο δρόμο ειπα να το διασκεδάσω. Είχα κάτι ψιλά περισσευάμενα. 
Τυρί απαχο, γαλοπούλα άπαχη, γιαούρτι απο αυτό με την μαρμελάδα διπλα. πήρα διάφορα. ααα πήρα και στηθος κοτόπουλο.. μπλιάχ... . Τίποτα απο αυτά που πήρα δεν τρώω.... γαλακτερά δεν... μπλιάχ.... απαχα ανοστά.. ! μαρμελάδα ούτε να με δει... εεε! 
θα τα φάει η αννούλα. οχι μούρθε μια συνταγή στο μυαλό με στήθος γεμιστό και περιτυλιγμένο με μπεικον.....αφού κι αυτοί δεν έχουν τίποτα... στα 80, γιατί νάχω εγώ. μια χαρά τρώμε. δεν κάναμε ποτέ υπερβολές. 
και πήρα και το τσίπς μου γιατί εγώ μ' αυτό ζω.
Και εληξε η δίαιτα εκει. Στο μυαλό μόνο έμεινε. Ασε με να φάω. μια χαρά τρωω. Και εχει το....  τοοοοοο ζαχαροπλαστείο... φραντσάιζ... πως το λενε, κάτι σφολιατίνια με σοκολάτα.. μούρλια. 

Αντε τώρα... Δεν τρώω που δεν τρωω διάφορα, οπως μακαρόνια και βλακείες άλλες, μπάμιες, φαγιά μαγειρεμενα, γιατί βαριέμαι.. κάτι τύπου κοκκινιστά, λεμονάτα, κρέατα, και απο τα άλλα τα ζυμαρικά με κόνξες.... μπριζόλες ψηταί, η χειρότερη μου, δεν μαγειρεύω που δεν μαγειρεύω παρά μόνο τ' απαραίτητα. Ενα βαριέμαι εχω αυτον τον καιρό. ασε με να τρωω οτι τρώω. σωστά τρώω.  
στην ησυχία μου.  με τις πατάτες μου σε όλες τις συνταγές. οτι μου κάνει κέφι και κανα παγκάσιο τηγανητο... σε λάδι...να το ευχαριστηθώ.
Οχι πρέπει να κανουμε σωστή διατροφη. καλα, ας φάνε οι άλλοι, κι εγώ μετά...

οι εξετάσεις ειναι μικρού παιδιού. Τζάμι πάντα ήσαντε. Οπότε. τι μου λες εσύ δεν ξέρω. 
εγώ ήμουν παχύ παιδί. είμαι μια γεματούλα, μεσήλιξ. Σ' οποιον αρέσω.... Υγιέστατη κι άστε με πιά. 

αυτό που ήπια μια κοκα κολα λάιτ σε παρακαλώ και εφαγα και μια φέτα καρπούζι.. κι ολη νύχτα κατουριόμουν... το ξες? διαολοστελνα κι εμενα και το καρπούζι.....!!
αει.....

4 σχόλια:

  1. φέρνει πολύ πιπί το καρπούζι είναι αλήθεια!
    καλημέρες και φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ο συνδιασμός με την λαιτ, δεν θες να ξέρεις !!!
      χα χ αχ α!!!
      καλημέρα φιλια

      Διαγραφή
  2. Άσε, γιατί έχω βαρεθεί να ακούω τους γιατρούς να μου λένε να χάσω. Κι όχι τίποτε άλλο, μα μένουν και γύρω-γύρω από το σπίτι μου... Ευτυχώς τα ωράρια που κυκλοφορούν δεν συμπίπτουν με τα δικά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε, λες να το μαθαίνουν στο πανεπιστήμιο?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.