Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Ζουζουνοπσούτ!!!


Είχα κάποτε μια συμμαθήτρια που ήθελε η μανα της να με κάνει παρέα γιατί ήμουν ήσυχη. Υστερα με θέλαν για κουμπάρα. Βάπτισα την μικρή τότε Θεοδώρα. Ντορέτα την είπαν σαν άλογο του ιπποδρόμου. Και αφού πέρασαν και 20 κοντά χρόνια που ανεχόμουν χοντράδες... εφθασε η ώρα η τελευταία. (σε συντομια στα λέω να μην μακριγορούμε.. μακρυγορούμε.. αυτό).

Σε σαλόνι σε γιορτή του κουμπάρου. Υπολόγισε 30 άνθρωποι το λιγότερο. Γνωστοί και άγνωστοι μου. Με συστήνει "Η νονά της Ντορέτας" οπως "ο κτήτωρ του αλογου" δεν έχω ονομα. Εγώ τείνω το χέρι και λέω το επίθετο μου... και χαίρω πολύ.. αυτή σκάει...απο το κακό της.
Εγώ στα 38 τα καλα μου νιάτα. Σκάω και λάμπω απο ρούχα, ομορφιά και εντάξει θα κατέβω απο το καλάμι, σου συνεχίζω. 

και φορώ ενα κόσμημα, που ο πατέρας κουβάλαγε απο τα εξωτερικά. 
Κόψε με. Μπλέ ρούχα και ενα κομματι στο λαιμό με  (μέταλο άσπρο) με δεμένες πέτρες ακουαμαρίνες διάφανες βαθύ μπλέ, σκαλισμένες, ενα ονειρο. λίγο μεγάλο....Ασορτί βραχιόλι και σκουλαρίκια.... ε, κάνει εντύπωση. Κι εγώ το ίδιο! Δεν ειμαι πατσούρω, οπως αυτή (η καημένη εχει περάσει βάσανα..." les ennea meres du col" δικαιολογίες της μητέρας της). 

Ερχεται απο το άλλο σαλόνι (εχει και πολλα το σπίτι του ιατρού),  εξαδέλφη της κουμπάρας και φωνάζει κιόλας. "Τι ομορφο αυτόοοοοο να το δωωωωωωωωωωωωωωω" και κοιτάνε όλοι. "Ομορφο, να το χαίρεσαι" λέει η εξαδέλφη και αγγίζει απαλά το κόσμημα. "Ο πατέρας, απο το Μεξικό, ...." προσπαθώ να πω.  Ερχεται η κουμπάρα που παρακολουθεί, κατεπάνω.

 "Αυτό θα το κληρονομήσει η Ντορέτα...... " τολμάει..... ε ρε και ποιός ειδε την Ζουζουνα και δεν την φοβήθηκε. Παγωνιά στο σαλόνι. Κοιτάνε ολοι την ζαβή κουμπάρα. Μια αυτήν, μια εμενα την ετυμόλογη. 

"Α, λυπάμαι, αυτό δεν θα μείνει στην Ντορέτα", λεω με δυνατή φωνή, αλλα ήρεμα και στην ησυχία ακούω εμενα. "Με αυτό εχω δώσει εντολή να με θάψουν οπως την Χατσεπσούτ..... την βασίλισσα Φαραώ, της Αιγύπτου, αν γνωρίζετε....., ας φορέσει κατι δικό σου το παιδί".... και μένουν ολοι κάγκελο..."φέρτε κάποιος υπήκοος και την γούνα μου, γιατί αρκετά έμεινα με τους δούλους'.......


και πήρε λίγο καιρό να μην ξαναπάω... !!! Δεν τους ξαναμίλησα απο το 1997.

Τι είπες?
δεν άκουσα? υποκλίσου σε παρακαλω στην βασίλισσα ΖΟΥΖΟΥΠΣΟΥΤ. 
αυτή ειμαι.. με τις αλανιάρες.. δεν έχω παρτίδες.... μου πήρε λίγο αλλα.... το κατάλαβα. ειναι που εχω αποθέματα ευγένειας. πάνε μου τελειωσαν....γμ το παρθεναγωγείο μου μέσα και όχι μόνο. 







2 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά τους είπες. Μη σου πω και λίγα τους είπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδωσα παράσταση την οποία συζητάμε χρόνια κι εφραινόμεθα!! χιχχιιι!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.