Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Παραλιοστόρις

ιο οποίες συνεχιζονται...

Επειδή δεν έχω παιδιά, γιατί δεν ήθελα, οσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, δεν θα πει ότι δεν ξέρω πως μεγαλώνει ενα παιδί, πως και τι και γιατί. Τα καθημερινά, ειναι που δεν με απασχολούν και τα επιμέρους. Αλλα τα βασικά τα κατέωμεν.

Ομως... εσύ ο νέος γονιός άκουε κιόλας. 
Παραλια καθημερινή Αυγούστου. Εδω κι εκει κόσμος. Στην διπλανή ομπρέλα αφικνείται ζεύγος με αγοράκι ίσαμε 4 ετών άντε 4 και μισό.
Απλώνει η μανούλα πετσέτα στρώνεται ο πιτσιρίκος επάνω και μετά αραδιάζει και ολα τα τζαντζαλομάντζαλα του και αρχίζει το παιχνίδι. Η μανούλα δίπλα στην απλώστρα παρακολουθεί και ζητεί απο τον σύζυγο να παρακολουθήσει εκεινος για να βουτήξει εκεινη. Ο σπόρος απασχολείται μια χαρά, και δεν ενοχλεί κανεναν. Τα τζαντζαλομάντζαλα του ειναι αρκετά και δεν τον νοιάζει τίποτα.
Βγαίνει η μανούλα, βουτάνε και με τον μικρό και με τον πατέρα, τον ντυνει στον σπόρο και τον απηθώνει ξανα κατω. Τρώει και μια μπανάνα και πασάς στα γιάννενα, παίζει. Παίζει και γελά και περνά καλά. 
Είδες τίποτα περίεργο? οχι ούτε εγώ.

Στην μπροστινή και διπλανή ομπρέλα ερχονται ενα ζευγάρι με δύο κοριτσάκια στην μια και ενας μπαμπάς νέος ίσαμε 30 με ενα 8μηνο κοριτσάκι στην άλλη. Γδύνει την μικρή και την αφήνει κάτω στην άμμο γυμνή.
Σηκώνεται η τρίχα της διπλανής μου με το αγοράκι και δεν μιλά. Η μπουμπου του άλλου, ειναι χαμαί και παίζει. στην άμμο γυμνή. 
"συγνώμη", του λέει δειλά αλλά με σταθερή φωνή. "Κοριτσάκι ειναι? μην το αφήνετε κάτω, δεν κάνει, μπορει΄να πάθει σοβαρή ζημιά". Εκεινος την κοιτάει λίγο ξαφνιασμένος, απαντά "τι να πάθει". και φτιάχνει τα μπαγκάζ του, τριγύρω.
"Μόλυνση" του λεει εκεινη. "Ολα στο μυαλό μας ειναι" της απαντά συνεχεια εκεινος αλλα μαζεύει την μικρή ωστόσο πάνω σε μια πετσέτα. Δεν ξέρω τι του έχουν σφυρίξει απο δίπλα το φιλικό του ζευγάρι, αλλα η κυρια με το αγοράκι ζητάει συγνώμη, λες και φταίει..... και συμπληρώνει "λογω δουλειά εχουν δει πολλα τα μάτια μου".

Ελα σε παρακαλω τώρα και πες μου. Για τις μολύνσεις απο την άμμο δεν ξέρει τίποτα ο αυτός που κάνει τον πατέρα? οχι πες μου. Δεν καταλαβαίνει, πως δεν καθόμαστε ποτέ κάτω στην άμμο, ούτε εμεις οι μεγάλοι?
εεε! 
ειναι το παιδιά κάνουν ολοι, πόσοι καταλαβαινουν να τα μεγαλώσουν. Ποιός ξερει κι η χριστιανή τι δουλειά εκανε και πόσα ειχαν δει τα μάτια της.

Να μην ακούνε τους μεγάλους? μας θεωρούν υπεροβολικούς? ε αυτά ειναι.....!! μυαλό δεν έχετε, παιδιά θέλετε........ να τραβιέται το κοριτσάκι μια ζωή... 

6 σχόλια:

  1. πέστα χρυσόστομη... η ανευθυνότητα σε όλο το μεγαλείο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α συμφωνει κι άλλος μαζί μας, εντάξει να ησυχάσω, γιατί ... εχω και μικρες αμφιβολίες.

      Διαγραφή
  2. Που να ξέρει ο 30χρονος για τις μολύνσεις; Άμα δεν μπήκε στον κόπο η δική του η μαμά να του τα πει όταν ήταν μικρός, που να τα ξέρει; Λέω εγώ τώρα, μπορεί και να κάνω λάθος.
    Και άντε ο μπαμπάς, πες άνδρας είναι, δεν ασχολείται με τίποτα πέρα από το ποδόσφαιρο, δεν ξέρει... Η μαμά του κοριτσακίου; Δεν ήξερε ούτε η μαμά του κοριτσακίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η μανούλα δεν ήταν εκει. αλλα μωρέ και ο πατέρας, μια κοινή λογική θέλει.. ξέρω γω. αμα δεν τους κόβει.....

      Διαγραφή
  3. Τα βλέπουμε και τρέμουμε για τα μωρά των ανεύθυνων ζουσούνα μου !
    Στο μπλόγκ μου σε περιμένει δώρο από τα γενέθλιά μου !!
    Καλοφόρετο! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, τις ευχαριστίες μου πάλι..
      ευτυχώς που υπάρχουν κι άλλοι που βλέπουν εκτός απο εμενα γιατί ειπα αρχίζω να φαίνομαι γριά και παράξενη!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.