Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η κυρια Πουαδερί,

.. Νιkol, κατά κόσμον..εε κατά μπλόγκ,  φρόντισε να κανει την ημέρα μου ομορφη χαμογελαστή και υπέροχη. 
Είχα το πρωί μια σύγχιση γιατι έμεινε το αυτοκίνητο του πατέρα, ομως είχα διαβάσει πως είχα δώρο στο μπλόγκ της. Πάτα εδώ να πας....κι εσύ να δεις τι φτιάχνει!!! στην Πουαδερί ναι!!!! Ασε που αντί να της κάνουμε δώρα στα γεννέθλιά της, μας κάνει εκείνη!!!

Ετσι αναμένω να στολιστώ με το δώρο που κέρδισα και να φωτογραφηθώ να μοστράρω.

Ποτέ δεν έχω κερδίσει τίποτα, ούτε εδώ ούτε αλλού και ειμαι χαρούμενη πολύ. 


Είμαι χαρούμενη για πολλούς λόγους σήμερα και το πρωινό συννεφάκι, έφυγε και πάει στο καλό.


Θα δείτε, θα μάθετε.. υπομονή !!!

μερσί κυρια Πουαδερί μου! μερσί πολύ και ιδιαίτερα γιατί ειναι φτιαγμένο απο τα χεράκια σου με αγάπη. 

Πάντα χαρές και χαμόγελα !


10 σχόλια:

  1. καλοφόρετο,καλοτάξιδο,πάντα τυχερή να είσαι!
    φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε πότε προλάβατε !
      μερσι μερσί!!!
      στα μούτρα σου!

      Διαγραφή
  2. Γρήγορο, πολύ γρήγορο διάλειμμα (δε με παίρνει για πιο πολύ, λέμεεεεε!!!) για να σε Καλημερίσω και να σου στείλω φιλιά!!!

    Έριξα και μια γρήγορη..... (ματιά, παιδί μου!) σε προηγούμενες αναρτήσεις και τώρα... βουτιά στα βαθιά (πάλι)!!!

    Όμορφη και γλυκιά μέρα να 'χεις και να χαρείς το δωράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σκέπτομαι έντονα και η σκέψη σ' εφερεε.. χα χα χα !!!
      Καλημέρα κι Ευχαριστώ!
      φιλί

      Διαγραφή
  3. τα είδα! όμορφα είναι ,καλοφόρετα και πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, περιμένω έκπληξη να δω τι θα παραλάβω!

      Διαγραφή
  4. Ζουζούνα μου πάντα με κάνεις να γελώ και χαίρομαι που κέρδισες , εφ΄όσον ήσουν ΄΄γκαντέμω΄΄ παλιότερα !
    Ευχαριστώ για το αφιέρωμα παιδί μου !!
    Καλό απόγευμα , αυτά τα μικρά έχουν αξία!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε τίποτα σου λέω.. ούτε μια βελόνα!!!
      παιδί σου? μμμ! ευχαριστώ, να περνάς να μου το λες!! α χα χα!!!! πολυ καλο θα μου κανει!!! χα χα χα!
      οντως αυτά εχουν αξία μεγαλύτερη άλλων.
      φφφφφφχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.