Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Απομεσήμερο.


11 σχόλια:

  1. το σεντούκι σου τελικά περιλαμβάνει πολύ όμορφα πράγματα φυλαγμένα (καλά, εγώ τα ήξερα λίγο πολύ απλά ήταν ευκαιρία να το επιβεβαιώσω), συνέχισε έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ν' αλλάξει λίγο, να μ' αρεσει και μένα να γυρίσω πίσω να βγώ στη λιακάδα... είπα...να καλέψει η ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια απόφαση είναι, είδες; Μια απόφαση για το πέταγμα, κι όλα εμπρός σου ανοίγονται:νέες δυνάμεις, νέα σχέδια, νέα όνειρα που σίγουρα συνέθεσαν νέα ζωή!
    Η ψυχή σου ε ί ν α ι καλή. Μόνο που έχεις ένα φόβο μήπως στην πληγώσουν και συχνά διαλέγεις να την κρύβεις... ;)

    Φιλί μεσημεριάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eva, καλε βάλε γυαλί...Το 1996 λέει. ήμουν δεν ήμουν 35. Για εναν έρωτα.
      ναι ευχαριστώ. Για τον Γαλάζιο Πρίγκηπα παραπάνω το ξέθαψα. Δεν εκτίθεμαι. δεν ενδιαφέρει κανεναν το έσω μου.. τ' απο πάνω πάνω κι αυτά με το ζόρι...
      πιάνω ενα φιλι και στέλνω ενα στη μέση προς βόρεια!

      Διαγραφή
    2. Αυτό για το φόβο θα το ποστάρουμε. Δεν έχω φόβο για τίποτα. Δεν μ' ενδιαφέρουν οι άλλοι απλώς. ....
      και δεν ενδιαφέρει κανεναν η ζωή μου!

      Διαγραφή
    3. Κι επειδή εχω προγραμματισμένα να ποστάρω και θα το ξεχάσω, και θα βαρεθώ την ίδια στιγμή. Δεν επιτρέπω σε κανεναν να κρίνει την ψυχή μου. Αντιλαμβάνομαι πως το λες, αλλα δεν αφορά κανεναν.
      Εγώ με ξέρω να γιατί δε εκτίθεμαι....γιατι αρχίζει κάτι.. αντίληψες το οποίο δεν μου αρέσει και δεν θα μπλέξω σε συζήτηση γιατι δεν μου αρέσει. Γιατί εχω δώσει εξετάσεις ζωής και εδώ παίζω.

      Α ρε Πρίγκηπα τι μου έκανες.. βλέπεις? θα το μαζέψω γιατί δεν γουστάρω.

      Διαγραφή
  4. το πιο υπέροχο ταξίδι!!!

    θα έχουμε και λογοτεχνικές βραδιές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχίσαμε...εεε.εεε
      οχι δεν μπορώ ! βγαίνω εξω τα βράδυα! διασκεδάζω και περνώ καλα! χαχα !

      Διαγραφή
  5. Τελικά η νέα ζωή ξεκίνησε ή μας έμεινε ο έρωτας;
    (Η περίεργη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός, παιδί μου, ήταν παντρεμένος. Η γυναίκα του τον έδειωχνε απο το σπίτι, καταλαβαίνεις τι της έκανε κι εγω εμπνεύστηκα και εγραψα ενα κείμενο για την νεα ζωή που πρέπει να ξαναρχίσει μ αυτή πάλι και που η ψυχή του πετάει παντού.
      κατάλαβες?
      αει μαρή Μεγαλειωτάτη !!!!

      Διαγραφή
  6. Ετσι ειμαι εγώ σαν τον άνεμο. Οτι του φανεί του Λολοστεφανή και της Λολοζουζουνας.

    Δεν θα ανοίξω σε κανεναν την πόρτα. Πρίγκηπα να σου τα στείλω να εχεις βίπερ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.