Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

δημότες κι άλλη ιστορία παραλίας !

Δεν ήξερα ομολογώ, ότι οι δημότες Βάρκιζας Βάρης και Βουλιαγμένης δεν πληρώνουν εισητήριο στην πλάζ.

και δεν με νοιάζει κιόλας..... Εγώ πάω απο τα γενοφάσκια μου και πληρώνω. πως λεμε με τον παρά μου.. αυτό..
Συγκεκριμενα ήμουν Βάρκιζα. Ερχεται ζεύγος, αυτή ενα τσόκαρο (έχει σημασία)... και ο σεκιουριτάς που επιμένει πως δεν μπορούν να μπούν γιατί εχουν λήξει οι κάρτες τους."να πάτε στο Δημαρχειο". τους λέει. και γινεται ο σχετικός τσαμπουκάς. Αυτός με την σαγιονάρα, φωνάζει "είμαι δημότης απο το 82".. "δε μπορώ να το δεχτώ, χωρίς κάρτα, πηγαινετε να το ανανεώσετε". οχι ναι οχι ναι... ερχεται ο μπος σεκιουριτάς.
λέει.. "δεν σας επιτρέπω να καθίσετε στην πολυθρόνα και πρόσεξε τώρα.
πιάνει την πολυθρόνα την ξαπλώστρα ναι και την τινάζει να φυγει αυτουνού η πετσέτα. "δεν μπορείτε χωρίς να πληρώσετε" του φωνάζει.

Το τσόκαρο, εχει αντιρρήσεις, "οχι εγώ εδώ θα καθίσω" και στρώνεται επιδεικτικά και του φωνάζει πως δεν έχει δικαιωμα κλπ. δεν θέλει να πληρώσει ο ελληνάρας.
αυτός ο σεκιουριτάς, δίνει μια στην ξαπλώστρα και την πετά κάτω. αυτήν ναι.
εεεε και σηκώνει το τσόκαρο τον κουβά και τον κοπανάει. εδώ αυτή χειροδίκησε....
Διότι πρόσεξε. αυτός δεν χειροδίκησε.. πήρε την καρέκλα του....
να ουρλιάζει αυτή και να της λεει αυτός "μην με πειράζεις'.
εμεις, απο το πλάι είχαμε χαζέψει και λίγο. είμαστε και έτοιμοι να πάμε πιο πέρα μην έρθει τίποτα στο κεφαλι μας.
Και της φωνάζει ο σεκιουριτάς  και ξυπνάει ο ελληνάρας γκόμενος, και θα σε γαμίσω.... και φωνάζει και πλακώνεται... την γυναίκα μου (το τσουλί) κ τους κρατάνε 4 τον καθένα. Ο σεκιουριτάς, τις είχε φαέι αλλα ειχε δίκιο.... οσο κι αν η πράξη να την πετάξει απο την ξαπλώστρα, δεν ακούγεται καλο, δεν την  ακούμπησε.
απείθεια έδειξαν οι πελάτες.. εεε
αυτή να φωνάζει πως ειναι βλάχος, πως θέλει το ονομα του να  τον απολυσει πως πως πως. μπάνιο δεν έκανε.. πάντως.. εφυγαν. και εφυγαν μόνοι τους, να πάνε δημαρχειο να απολύσουν το σεκιουριτά.. χεστηκε το σεκιούριτι....

και ακούω μια κοπελα να λέει. "εγώ δεν είχα σήμερα ανανεώσει και πληρωσα'..
ναι αλλα ο ελληνάρας δεν ήθελε να πληρώσει.
ρε μαλακα, δεν φτάνει που ειναι δωρεάν γιατί δεν ξέρω.. ποιοί ειναι  οι μονιμοι κάτοικοι εκει... και γιατί ... τι έχουν περισσότερο απο εμενα? πληρώνουν τέλη, μην μου πεις, θα ουρλιάξω.. πληρώνουν και τους μαζεύουν τα σκουπίδια.
παρά νομίζει πως είναι κτήμα τους η πλάζ.
κι εγώ εχω περισσότερα δικαιώματα πάω απο το 65 και μετά απο οταν εγινε οργανωμένη. δεν πληρώνω εγώ στο δήμο?

και έφυγε το ζευγος της χαράς. Αυτη με μπλουζάκι κίτρινο και φουστίτσα ως το μνί κοφτό κέντημα βατίστα...  ενα.. ρουφατόνε..απο μιλια μακριά...! Ηθελε να τον απολύσει.
και ολοι λέγανε "δεν επιτρέπεται να την πετάξει κάτω'
μωρε εγώ το ευχαριστήθηκα... πάαααρα πολύ...!!!!


4 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχα μόνο στην Ελλάδα αυτά,πουθενά αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις παραλίες που εχουν τα σπίτια τους δική τους παραλία.. σ' ολη την γραμμή. δεν το αντιλαμάνομαι...

      Διαγραφή
  2. Πεθαίνω, μα να μη με πάρεις ένα τηλέφωνο να έρθω να τους θαμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.