Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Στόρις της πόλης !

Για τα παιδάκια σας έγραψα? παλιά ιστορία! Απένταντι σε παλιά μονοκατοικία της Κυψέλης, που αγοράστηκε απο Ρουμάνο.. ατσα πλούσιοι οι Βαλκάνιοι, προ ετών πολλών, η ταράτσα εγινε παιδική χαρά. Εβαλαν μπασκέτα και ανέβαιναν τα 12 χρονα για εξάσκηση.
ελα μου? ντα πα ντούπα η μπασκετόμπαλλα. Μια δυο τρείς, αποφασισα να βγώ βεράντα να φωνάξω, να πω οτι η χρήση ταράτσας δεν ειναι για μπάσκετ, νταπα ντουπα και να το καταλάβουν ! Ευτυχώς γιατι ποιός τους εσωζε. 
Απο τότε εβαζαν μουσική στη διαπασών στο πίσω μέρος του σπιτιού, σε δωμάτιο που εβλεπε φωταγωγό αντιλαμβάνεσαι φασαρία... και αντίλαλο. Φώναζα στα κενά αλλα δεν. ο Βαλκάνιος το ζώον.....
κάποτε σταμάτησαν.. σκοτιστήκαμε. εμεις την βεράντα την έχουμε για Μαιο Ιούνιο και λειτ Σεπτέμπερ και Οκτόμπερ.. κάνει ζέστη τον υπόλοιπο καιρό. βρουμμ βρούμμμμ τα αιρκοντίσια.....ααα στο πίσω μέρος κάποιος μας έκανε παρατήρηση, γνωστός κιόλας, πως κάνουν θόρυβο το βράδυ που κοιμάται. "να πάτε στο χωριό σας" απάντησε η Αννούλα και τελειωσαμε εκει. Πήγαν.

Στην ακριβώς απέναντι πολυκατοικία μητέρα με παιδάκια κοριτσάκια (εχει σημασία) τα παρότρυνε να φωνάζουν τσιριχτά, έξω στην βεράντα. μια δυο τρείς, δεν ξαναφώναξαν, κατόπιν παρατηρήσεως μου. Αυτοί προσφάτως αγόρασαν το αποκάτω ρετιρέ μας. μεγάλωσαν δεν τσιρίζουν αλλα εγώ περπατώ με τα τσόκαρα. σ' οποιον αρέσω. 

Προ καιρού, ήρθαν παιδάκια απέναντι πιο πέρα και ξεφώνησα πάλι. ¨"Ο Ηρώδης δεν θα περάσει απο εδώ απόψε?"... και τα μάζεψαν μέσα. 

Εχθές το βράδυ, ο Ελληνάρας, εβγαλε τάβλι στην βεράντα με ψητά και ... παρέα.

Αμ δε. Η τηλεόραση μου μπήκε στην διαπασών να λέει ειδήσεις και να δεις για τι ώρα το εβαλαν μέσα.... ας το ξαναβγάλουν και θα σου πω εγώ..!!!

Ρωτάει η μανουλα μου, απο την κουζίνα "γιατί παίζει δυνατά η τιβί σου?"... 
"γιατί παίζουν τάβλι" φώναξα....
άκουσαν δεν άκουσαν, δεν πήρε ο χωριάτης διαμέρισμα (εχω μια υποψια πως αγόρασαν), ρετιρεδάκι για να κανει τον νταή με το τάβλι.. εχω και μάνικα και φθάνει απέναντι .. με πυρίτιο.. χι χι χι !!
 οχι ας το ξανακάνει..... ο χωριάτης. αμα τα λέω.. με μουρμουράνε.. ολοι. ναι μην τους χάσω. 

Ηρθε άνθρωπος για τραπέζι σπίτι μας και είπε  "τι ησυχία ειναι αυτή" για Κυψέλη ειμαστε μια χαρά !!!! Γιατί οι ηλικωμένοι που εχουν μείνει δεν κάνουν φασαρία.


ακου τάβλι ο Ελληνάρας. μωρε ποιά εξέλιξη που λέει η Μεγαλειωτάτη, εχουν εξέλιξη τα πιθίκια? και στο κάτω κάτω τάβλι αυτά δεν παίζουν...!


2 σχόλια:

  1. αυτό με το τάβλι ,μέγα πρόβλημα!εμείς γι αυτο το λογο βάλαμε αιρκοντισιον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α τόχετε κι εσείς κι εγω έλεγα πως ειναι προνόμιο δικό μας. μμμμ μάλιστα..
      μα κι εμεις καθόμαστε λιγο έξω. ε δεν θα μου σπάσουν τα νεύρα με το τάβλι...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.