Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Ιστορίες παραλίας.


Τι βλέπεις? Οτι όλοι, φαντάζομαι. Εναν κύριο ξαπλωμένο λιακαδερά και μια κυρία με το καπέλο στη σκιά. Να σου συμπληρώσω ότι η κυρία κάθεται στο τραπεζάκι. αλα 16άρα...εχει περάσει τα 80 προ πολλού.

Κυρια, με ροζ βουλάτο σουτιέν και ροζ απο κάτω με φιογγάκια, μπικινάκι, απαγορευτικό για την ηλικία της. Παρεό ,γιατί εχει κάνει μια εγχείρηση είπε, περνόντας διπλα μας, σκάει μύτη παραλιακώς. Αααα, φορεί και το καπέλο και το γυαλί μαύρο. Εγχείρηση δεν έχε, απλά ντρέπεται πότε πότε που έχει αναλαμπές.

Δένει μακρύ μαλλι τρείς ξανθιές τρίχες με ενα κλάμερ (ατσα το γερμανικό της κομμώτριας), με ασπρη μαργαρίτα και βουτά με το παρεό.... μη ρωτάς... Εβλεπε το χαβάι 5-0.. δεν εξηγείται αλλιώς.


Βγαίνει και ερχεται κοντά μας. "Συγνώμη, τι λέτε εσείς με το ένστικτο σας".
Κοιτιόμαστε. "Αμα τον παίρνω τηλέφωνο και δεν το σηκώνει τι ειναι? με θέλει και μου το κάνει απο πίκα'......
Μένω με το μολύβι στο χέρι...  ελυνα σταυρόλεξο....ξανακοιτιόμαστε. "εεε τι λετε εσείς, με το ένστικτο"' επιμένει..... "αμα δεν ενδιαφερόταν, θα απαντούσε, ενώ΄τώρα... θέλει να με πικάρει"... μονολογος της μουρλόγριας...
Ναι ναι.. αυτό.. .κι εμείς το ίδιο λέμε.... και ευχαριστεί και φεύγει....δεν πάει μακριά, μη θαρρείς.
Εχει προηγουμενως τηλεφωνήσει και κάτι λέει και έτσι μου δένει το σορόπι.. εεεε ρε κάτι προβλήματα που εχουν οι 80άρες... και μου λες να μην μιλώ.. μωρέ θα μιλήσω.
Την επόμενη μέρα, τζουπ, στο τραπεζάκι του κυρίου. Αγνωστος της. Πιάνει κουβέντα ως το πεντάλεπτο που αυτός σηκώνεται και βουτά...για ένα λεπτό. Αρκει να την ξεφορτωθεί. Ακούμε, είμαστε κοντά. Δεν της έκανε αυτιά.

Αργότερα, πιάνει κουβέντα με μια κοπέλα μέσα στην θάλασσα και κάθεται και μαζί τους και εεε ρε προβλήματα οι ογδοντάρες !!!!

Και μετά μου λες.... ε, δεν μπορω... μια φαντασία πως δεν υπάρχουν ορμές την είχα. Μου την καταρράκωσε η μπουμπού με τα ροζ μαγιώ... ε ρε πούστη μου, που βρισκόμαστε...... τι ζώ?
μαρηηηηηηηηηη να ειμαι 85 και με δω με τον 90άρη χεράκι χεράκι και να του κάνω πίκες...!!!! και δεν θα ζει η θεία Χαρίκλεια στα 80 μου να με "καμαρώνει" και να με πτύει...!!! Μπορεί νάναι μικρότερος παρακαλώ? 
εναν στο νούμερο σουτιέν μου... πλήζ.

κι αν δεν γερνάει η καρδιά λένε, δεν μπορώ τις μαλακίες .... τις μαλακίες είπα... !!!!

*  Δεν ήξερα πως οι γραίες, κάνουν πίκες.. χα χα χα στο διάλο... πιά....




10 σχόλια:

  1. Σε πληροφορώ ότι ειδικά οι γραίες είναι που έχουν ξεσαλώσει! Ακούω ιστορίες από τη μάνα μου που συμβαίνουν στις εκδρομές που πάει και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο!
    Το νού σου! Λές να καταντήσουμε έτσι κι εμείς στα γεράματα;;;; Φτού! σκόρδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαν κι εσύ μην μου λες τέτοια!!!
      ιιιιιιιιιιιιιιι θα πεθάαααανω αν γίνω μια τέτοια!!!!!
      πιτου πιτού πιτού!!! μας !

      Διαγραφή
  2. τι ωραία που περνάς! Στις δικές μας παραλίες ησυχίαααααααααα....
    γιατί καλέ;; δε θέλει κι ο γέρος την πίκα του;;;
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ιστορίες παραλίας!
      κοίτα που θέλει ο γέρος την πίκα του!!!
      ααα αυτό δεν μου το είπαν στο σχολείο!!! δεν !!!

      καλημέρα Νασούκω

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ααα ολοι τις ξέρουν δηλαδή.. τις πίκες!!!
      του ρήματος πικάρω...
      οι μότες του μοτάρω?
      ελα παναίαμμμμ!

      Διαγραφή
  4. Καλέ άστην την γυναίκα, τι σου έκανε; Άμα το λέει η καρδούλα της να φλερτάρει ακόμα, γιατί να μην το κάνει; Δε λες που σου έδωσε θέμα για ανάρτηση; :-)
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεράσογλου μωρέ κι αυτή, στην ηλικία της. Τα καλα ειναι στα νιάτα.. οχι μην διαφωνείς.. θα με θυμηθείς !!!!

      θέμα.. ναι και πονοκέφαλο γιατί της κρυβόμαστε στην πλάζ χα χ αχα !!!
      καλως σε βρήκα !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.