Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Της Αντας τα ραντεβού !

Αρκετά ασχοληθήκαμε με τα άγνωστα υποκείμενα. Ξανά στο πρόγραμμά μας!!!

Απο την Δευτέρα, τι σας έχω εγώ? 

Τα ραντεβού της φίλής μου της Αντας.... θα έκανε ίσαμε και 150 ραντεβού! ναι με άνδρες με τι?

Ετσι έχουμε πολλες αναρτήσεις γιομάτες απο αυτά τα βλαμμένα.  Αυτά που τριγυροβολάνε να βρούνε γυναίκα.
και βεβαιως θα γινει της αναρτησης με δαύτα.


Γελάω μόνο που τα ξέρω, οχι να τα γράφω κιόλας. γελάμε χροοοονια με αυτά...δαι δώς του πάλι. Μας τα διηγήτο τα καλοκαίρια στην παραλία και ξετρελλαινόμαστε και ξεσηκωναμε την παραλία απο το γελιο.

Η Αντούλα, είχε μια σύγκρουση με την ζωη της και πήγε σε ψυχολόγο να της βάλει σε τάξη τις σκέψεις και την ζωη. Και εγινε το ελατε να δείτε. 

Χαρά στο κουράγιο της να βγεί με τόσους κι άλλους τόσους. Της το αναγνωρίζω. Ποτέ δεν βγαίνω με αγνώστους, μα ποτέ. Ούτε με το φίλο φίλου. Γι αυτό λεω, πως ειμαι αυστηρή με την ζωη μου.... τος παν δεν ειναι αυτό το θέμα. 

Ο "θείος" με το εξοχικό ερχεται την Δευτέρα!!!... 
Ο τάπας ύστερα
Ο Ινδιάνος μετά...

εχει να γίνει... του ραντεβού, σας ορκίζομαι...

καλο Σουκού να περάσετε οπως επιθυμάτε !

8 σχόλια:

  1. Ααα, θαυμάσια!!! Μια τα ραντεβού της Αντούλας, μια που θ' ασχοληθώ κι εγώ (αν δεν ξαναστραβώσει) μ' εκείνο το δόλιο γραπτό για τους άντρες... θα περάσουμε καλά!!!

    Περιμένουμε εναγωνίως, Ζουζούν μου!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο, καλές βουτιές, να περάσεις όμορφα!!!! Φιλιά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εσένα θα σε τυπώσω να σε πάρω μαζί ΣΚ, διότι δεν προλαβαίνω το κατεβατό!

      Μερσί και συ να περάσεις υπέροχα. Μάαααααααατς ζζζζζζζβουριχτά !

      Διαγραφή
  2. Εγώ να δεις ιστορίες αγρίων από blind dates, αγρίων σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί έγινε πάλι και το έχασα;
    Πάω να δω, καλημερούδια, καλό Σ/Κ να έχεις Ζουζούνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α μια εκτεταμένη περίληψη του εξερχομένου!
      Να περνάς καλα!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ ραντεβού δεν... Λόγω που έχω και το στεφάνι μου... Αντιλαμβάνεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.