Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2013

Που πας για καφέ ????

Αμα δεν έχεις πάει, με πρώτη που θα βρεθείς εκει, να πας. Αξίζει χίλια, τα λεπτά του.
Συνήθως οι τουρίστες πάνε. Οχι, δεν τους πάνε. Αλλα, ειναι ιστορικό σημείο της Βενετιάς το καφέ Φλοριάν. Δεν ξέρω αν το γράφουν οι τουριστικοί οδηγοί. Εγώ πηγα γιατί το ήξερε η μανα που πηγαινε ταξίδια με τον πατέρα.

Ετσι στρώθηκα πλατειόθεν, (ντάλα σαν Μάρκο, λέμε) οχι που θάκουγα τον αρχηγό του γκρούπ...ιιιιι και καφέδιασα. 

Υστερα μπήκα μέσα κι άφησα ενα αυτόγραφο στο βιβλίο επισκεπτών. Τιιιι μόνο ο Τισιάνο? εε κι εμεις καλλιτέχνες είμαστε ~~~~ 'ξ αντανακλάσεως!!!!! Και για πιπί, να μην εξερευνήσουμε τα πάντα? μμμ μια στενή σκάλα ν' ανέβεις στα πατάρια. Ηθελα νάξερα τι κάνουν οταν είναι αποκριές. Με τα ντόμινα και τις στολές τις τεράστιες!!!

Εχει μια φήμη. Πάει και τελείωσε. Εχει ενα όνομα. Σου στέλνει και καφέ στο σπίτι. Μην το δοκιμάσεις, ορκίζομαι. Αλλο το νερό εκει. Και σε κάθε εκει. Εχω φέρει καφέδαι απο ολα τα μέρη του κόσμου που εχω ταξιδέψει. Κι ο πατέρας εχει κι αν δεν έχει κουβαλήσει τσάγια και καφέ. Ντίπ !!! και καταντίπ, τίποτα μην σου πω. Αλλη γεύση.

Οπότε βολεύομαι με τα γλυκά που στέλνουν κι αυτοι κι άλλοι.

Τι? οχι δεν θα παω το καλοκαίρι. Η Βενετιά ειναι απο τους αγαπημένους προορισμούς, αλλα όχι καλοκαίρι. Μα χάθηκε μια μέτζο λαχτάρα.

Ξεφυγα, ως συνήθως. Λοιπόν. και μπεεεεεε, στο νετ, να βρεις το σαιτ να τριγυρίσεις, μην πας κι είσαι ξένος μεσα στους ξένοι. Να ξες, που ειναι το ρουμπινέ.!!!!

Οχι, σταμάτησα να κλέβω κουταλάκια. τέλος η συλλογη. Κληρονόμησα την συλλογή της θείας της συγχωρεμένης, της αδελφής της μαμάς ντε, που της έφερνε ο πατέρας απο ολα τα μέρη του κόσμου. Οχι κλεμμένα παιδί μου. Αυτά τα τουριστικά. Οχι που θα τ' άφηνα να τα πάρουν οι κληρονόμοι, τάχε πληρώσει ο πατέρας μου, αει σιχτίρ, συγχίστηκα πάλι. 

Λοιπόν, καφέ Φλοριάν και πάσης Βενετιάς και άσε τα μου σου του!







10 σχόλια:

  1. Α, καφεδάκι, ωραιότατα, νομίζω έχω πάει εκεί, το 94 ή το 95, δεν με βοηθούν τα χρόνια μου, ήμουν νιος και γέρασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ δεν συναντήθημεν. και σου είπα.. να τηλεφωνάς ~!γερακο μου!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω πάει, Ζουζούν μου!
    Και πολύ μου άρεσε αυτό που διάβασα... και σκέφτομαι, μήπως προ Καναδά να πεταχτούμε για κάνα καφεδάκι;;;

    Φιλάκια και καλημερούδια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμενα ονειρον ζωής ήτο και κάποτε τα κατάφερα. Δεν μπήκα σε γονδολα, δεν μου άρεσε ο καιρος, δεν μου άρεσε η υγρασία, δεν μου άρεσαν τα κανάλια, γιατί πήγα δεν ξέρω. για τον Παουλι ίσως.

      Διαγραφή
    2. Οχι πριχού Καναδά, θα πάμε Παρίσι. Μετά Καναντα και μετά Βενετιά! α! με την σειρά! σε παρακαλω δηλαδή!

      Διαγραφή
  3. Το είπα επειδή είναι πιο κοντά! :))
    Αλλά η σειρά δεν με χαλά καθόλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο κοντά ειναι και η Αρτα.. αλλα..! οκ!! χι ιχιχ ι

      Διαγραφή
  4. Κοίτα, εγώ βασικά πάω στον πεζόδρομο στου Καραντουμάνη. Ξέρεις...
    Παλιά με τον μπαμπά πηγαίναμε στου Ζόναρς.
    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέεερω ξέρρρω
      αυτάα και άλλαααα

      Διαγραφή
    2. Είχα μια αναλμπή κι ήρθα πίσω. Σε είδα να τρως παγωτό στην Ελβετία μια φορά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.