Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Μία ανήθικη φράουλα......


Εσεις οι πολλοι που "κάνουμε παρέα" εδώ, και οι λίγοι προσφάτως.... θέλω να διαβάσετε το παρακάτω. 

προφανώς ξέρουμε ολοι απο ποιάν ειναι. Να μην γράφω ονοματα και δίνουμε αξία. Δεν έχει νόημα. ή απο τον "δικαοόρο" της. ή κάποιος εν αγνοία της το έγραψε... δεν ξέρω.. εγώ ανώνυμα βλεπω, ανώνυμα θα βρίζω. Διότι εδώ μέσα δικό μου ειναι οτι θέλω λέω.

Ειναι η ανώνυμη που θέλει να εχει τον τελευταίο λόγο . Ο τελευταίος λόγος ειναι δικός μου ! Ναι !!! Το λέει και ο κύριος Βλού. Σφραγίδα κι εγγύηση.


και επειδή ειναι ανώνυμη, δεν εβαλε υπογραφή, δεν έχει το θάρρος να βάλει υπογραφή, το τσόλι απο το Περιστέρι, ανώνυμα κι εμείς σχολιάζουμε οτι θέμε. λέμε οτι θέμε για τους ανώνυμους, αγάμητους, άπαρτους και αχαρους... αα και τις ανοργασμικές !


.... οταν ανεβάζεις φωτογραφίες με διάφορα τέτοια.. ελα σε παρακαλω κυρια μου... ενοχλήθηκε απο το ποστ που ανέβασα και την σχολίασα και έστειλε ανωνύμως είπαμε, το παρακάτ. Ηθος... διάβασε, γιατί εγώ ειμαι και του Παρθεναγωγείου και αυστήρη. δεν τα βγάζω στη φόρα ! το πτι πτί μου δεν με τίποτα....

===================================================
Ανηθικότητα δεν είναι το μουνί, πιο πιθανό είναι να είναι ανήθικη η φράουλα. Το μουνί είναι ο δρόμος για τη ζωή. Είναι κομμάτι του Ιερού μας εαυτού. Είναι το μέσον για να ενωθούμε με τον άλλον, να αγαπηθούμε, να ερωτευτούμε, να φτάσουμε στην απόλυτη ένωση. Αν εσύ θεωρείς το μουνί σου ανήθικο, τότε σεβαστό. Ο καθένας βλέπει μέχρι εκεί που ξέρει και μπορεί... Ανηθικότητα ειναι να κρίνεις νομίζοντας πως είσαι καλύτερος απο τους αλλους.

=======================================================================


Κι επειδή καλύτερη απο αυτή ειμαι... δεν το συζητώ, ποια εισαι μωρή που θα συγκριθείς μαζί μου !!! που δεν σε γαμει... τίποτα !!! αλόγα ! Ανήθικη που ανεβάζεις στο μπλογκ σου φωτογραφίες με ιερά πτιπτιά ! Μιλάμε την γαλλική ναι, που ποτέ σου δεν θα μάθεις τσόλι. !!!

εν τω μεταξύ τσόλι ειναι το χαλί που σκουπίζουν τα ποδια ε? ωραία βρισιά, αυτή ξέρω.

 ασε μας κυρία μου. Που βλεπω μέχρι εκει που θέλω, που θάρθείς να συγκριθείς μαζί μου, τσόλι και ουχί ταπης Περσικός, απο το Περιστέρι, κακογαμημένη νοικοκυρά.. αει....αντε στο παιδάκι σου, (αυτό ενοχλει τους πάντες οταν το πειράζουνε....... χι χι χι ) και άσε το μπλόγγινγκ για υγιείς ανθρώπους. γιατί αμα ανεβάζεις το ιερό σου φωτογραφία, παρέα με τις πουτάνες να κάνεις.....γιατί ομοιά τους είσαι.



Αυτή, την κυρια Ασπασία μου, που ανεβάζει τέτοια για να νομίζει ο άλλος τι....

αμα την πηδήξει κανείς θα φταίει?  


Βρείτε μου βρε, μια φράουλα ανήθικη να κάνω παρέα μαζί της. Τέλος.



οχι σχολιάστε... τι φοβάστε.. μια άποψη ειναι το καθε σχόλιο!

7 σχόλια:

  1. Εγώ θα σχολιάσω, όχι για να έχω την τελευταία λέξη (αυτή, ούτως ή άλλως είναι δική σου, εφόσον μαζί σου τα έβαλε το συγκεκριμένο άτομο και εσύ νομιμοποιείσαι να έχεις και την πρώτη και την τελευταία λέξη και την παύλα μετά την τελεία).

    Μία παρατήρηση θέλω να κάνω μόνο... Μέχρι τώρα, ερωτευόμουν με το μυαλό μου, με την καρδιά μου. Ότι "...Είναι το μέσον για (...)να αγαπηθούμε, να ερωτευτούμε..." ομολογώ, πρώτη μου φορά το διαβάζω / μαθαίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, φέρε φραουλες σου λεω!!! φέρε ανήθικες !

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. το πτιπτί
      τα πτιπτιά
      πως το λετε σεις πιά !!!

      Διαγραφή
  3. Γελάει ο κόσμος! μαζί σου! σοβαρά τώρα, να το κοιτάξεις το θέμα με τον θυμό σου...με όσο κόσμιο τρόπο και να διατυπώσει κάποιος, διαφορετική άποψη από την δική σου, η αντίδρασή σου είναι βρισιές, βρισιές και ω τι πρωτότυπο...βρισιές.
    Επειδή είσαι και μεγάλη γυναίκα θα σου κάνω τη χάρη να σου πω ένα μυστικό. Όταν γράφεις στο internet δεν είναι το ίδιο με το να γράφεις στο προσωπικό σου ημερολόγιο. Ίσως λόγω ηλικίας να μην είχες καταλάβει τη διαφορά. Τώρα που το ξέρεις, αν δεν θέλεις να σε διαβάζουν και να σχολιάζουν, κλείστο το ρημάδι το blog και ξεκίνα να γράφεις ημερολόγιο...αυτό με το κλειδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γράφε εσύ να σε ποστάρω εγώ... αγάμητα !!!

      Διαγραφή
  4. Καλέ με πόσταρες στ'αλήθεια εσύ. δεν το περίμενα να πραγματοποιήσεις την απειλή σου. τι θα κάνω τώρα?
    α! το βρήκα...θα συνεχίσω να γελάω (και ο κόσμος το ίδιο)!
    Λίλα Πάουζε(μην ξεχνιόμαστε και γράφουμε ανώνυμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.