Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Πάμε για ψώνια?

Μελέτησα την Βενετιά και ....

Ηξερες αυτές τις ψωνάραι, που ταξίδευαν γιατί για χίλιους λόγους είχαν φθηνα εισιτήρια ή χρηματα περισσευάμενα? Αυταί μας "κατέστρεψαν" και πολύ χαίρομαι που δεν πάνε πουθενά. Εγινε το χωριό τους το καλυτερο εξοχικό. 

Ηξερα μια που της έκοψα την καλημέρα πέρισυ διότι με ενοχλούσε. δηλαδή τηλεφωνούσε στην μαμά μου να δει τι κάνει... γιατί και πως... και μου έκανε και έλεγχο, πόσα ξόδευα και τι αγόραζα. Απο ζήλια. Αυτή η Χαρά, λοιπόν, ειχε μια κολλητή, μεγάλη κυρια, η οποια ενέαζε κατά πρώτον και κατά δεύτερον, είχε φθηνά εισιτήρια η Αλκυώνη, γιατί ο σύζυξ της, ήταν μηχανικός στην αλιτάλια. Νομίζω δεν ξέρω κιόλας... σίγουρα.

Η Αλκυώνη, είχε ενα γιο στην ιταλία που σπούδαζε και πηγαιναν στην γκαρσονιέρα και 5 μαζί. Κι εγώ σε πεντάστερο μένω. 

Και βέβαια ήξεραν τον Σωτήρη και πίνανε καφέ μαζί, πως λέμε. Τι ποιό Σωτήρη, κι εσύ. Τον παππουτσά παιδί μου. Τον φεραγγάμο. Αμαν ως να πάρεις μπρός.
Και αγορασε η Χαρά ενα ζευγάρι πατούμενα και ήταν στο χοντροπόδαρό της, οπως η αδελφή της συγχωρεμένης της Σταχτοπούτας, ενα πράμα.

Σπίτι μας ξέρω πως ολα συνάδουν στην φορεσιά. Κομποζάρεις ρούχα και αξεσουάρ και γενικώς ενα ολα ίδια και της ισοποσης αξίας ειναι και πρέπει να ειναι. 

Μάλιστα. Ερχεται μια μέρα η εκ Σμύρνης έχουσα προγόνους, Αλκυώνη να μου δείξει και καλά μια τσαντα Ιταλική, διότι μονο απο εκει ψωνίζαμε.
Μάλιστα.Μια κοινή δερμάτινη τσάντα. Ούτε καν του Σωτήρη.

Οταν εχεις απο το σπίτι σου, διότι ο καπετάν πατέρας ταξίδευε και κουβάλαγε οτι θες σε τσάντα και άλλα, απο την υφήλιο, τις έχεις φετίχ κι η μάνα κι εσύ, τι έρχεσαι να μου πεις εσύ τώρα? Το πορτοφόλι μου ειναι άγριος ελέφαντας και το καλο μου βραδυνό τσαντάκι το ίδιο. Η άλλη τσάντα ειναι γκαζέλα το χειμωνα και ολομέταξη το καλοκαίρι. Επι το πολλαπλάσιον σε σχέδια και χρώματα και υφές. Ξέχασα τις δερμάτινες...εεεεε συφορά! ενα πατάρι ολάκερο... 

Συζητήσεως τραβούσας το δρόμο της, είπα "ψωνίζω κοσμήματα απο του Pauli". Tι άκουσες εσύ? Πάουλι. Αυτός. Με κοιτά η ψωνάρα, με κοιτά η ζαβή και απαντά η μεγαλύτερη "εγώ ξέρω Μπάουλι ειναι το πανετόνε, τι μου λες εσύ τώρα"¨... με ύφος, 344 καρδιναλίων απευθείας απο το Βατικανο.

"ειναι δεξιά της εκκλησίας στη Σαν Μάρκο, το κατάστημα και το εργοστάσιο, πίσω δυο γέφυρες και τρια κανάλια"... συνεχίζω ήρεμα. "Εχει μουράνο πανάκριβα για το λαιμό...." Κόκκαλο η Σμυρνιά. οχι που θα μου έβγαινε απο πάνω. Ελα ψωνάρες του κερατά, που ξέρατε και στην Κυψέλη τι ήταν ο Σωτήρης. Με την δε Σοφία, κολλητές, σου λέει, πίνανε καφέ σταματίνα. Την Λορεν, κι εσύ.

Απο τότε με μίσησε η Αλκυώνη γιατί ήμουν κάτι παραπάνω. Συγνώμη δεν θα το ξανακάνω. 

Εχω και πορτοφόλι απο σαύρα, πάμε μια ψώνια? 


4 σχόλια:

  1. Εμείς πορτοφόλι από σαύρα δεν είχαμε ποτέ! Κάτι γόβες από φίδι είχαμε και ίδια τσάντα. Προφανώς από το ίδιο φίδι ήταν. Τώρα βόας να ήταν το φίδι, ανακόντα να ήταν, δεν ξέρω, θα σε γελάσω και δεν το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί νάτανε και σαλαμάνδρα !!! τι ωραίο που θάταν!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.