Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Μα πιείτε κάτι.....

Προσοχή αλκοολούχο. εχω κάπου την συνταγή, θυμίσου να την ποστάρω.

Επαθα που λες  το μεσημέρι, μια αποκόλληση υαλωειδούς μεμβράνης που μου δωσε και κατάλαβα.  θα περάσει. 
Τον γκαντέμη δεν θα τον βρω. Που να μην του ξημερώσει. 
πάμε παρακάτω.

Θυμάστε την μουλάρα, που έγραψε πως ήθελε να γνωρίσει τον διευθυντή μου να του πει, πως απασχολούμαι στο ιντερνετ και δεν αποδίδω? μα την θυμάσαι να λεει μαλακίες την αλόγα? γιατί δεν είχε τι άλλο να πει?
Ποιά νομίζει πως ειναι που βάζει πλυντήριο και το ποστάρει τρείς φορές την ημέρα.

Θέλω να της πω, Οχι δε θέλω να της πω τίποτα της ηλίθιας. Ποιά ειναι που θα της πω κιόλας.** έγραψε σε σχόλιο στην άλλη "θυμάσαι εκει που τα πίναμε" αει στο διάλο μωρή.... κότα...


Γενικώς θέλω να πω, ότι η γραμματέας διευθύνσεως, δεν κάνει χαμαλίκι. Εργάζεται αλλα με άλλους και σε άλλους ρυθμούς. Πως η γραμματέας διευθύνσεως, δεν εξαρτάται απο καμμία γραμματικιά, παρακάτω. Πως παίρνει άδεια, οποτε θέλει και οι άλλες κάνουν το χαμαλίκι, πως εργάζεται δίπλα στην διεύθυνση η οποια γνωριζει πολυ καλα τι κανει η γραμματεύς της.

Αλλα, μήπως εχει εργαστεί ποτέ, η μουλάρα λέω, για να ξέρει, τι ειναι και πως φερόμαστε μέσα στο γραφείο. Παιδί τάχα μου μεγαλώνει. Αυτό τους πειράζει να τους το πειράζεις, τάπαμε τα συμφωνήσαμε. 


Η γραμματέας διευθύνσεως, ειναι στο οργανόγραμμα πιο πάνω απο τους διαφορους διευθυντές. δεν ξέρω αν ξέρει τι ειναι οργανόγραμμα, διότι δεν έχει εργαστεί. της κολλάνε ένσημα, καθήμενη. Α, μας τόπε. και παίρνουν σύνταξη τα μουλάρια, καθήμενα. σημειωσε το... να το θυμάσαι

Εγώ κυρά μου, εργάζομαι, παίζω και γελώ και ειμαι η χαρά του γραφείου. 
Ο προίσταμένος μου, γνωρίζει καλά ποιά ειμαι γιατί ειμαστε μαζί 26 χρόνια. Κατάπιε την γλώσσα σου και το τζομπ ντεσκρίψιον της γραμματέως Διευθύνσεως, δεν είσαι σε θέση να το γνωρίζεις. Σπούδασε λέει αυτό το πως το λενε... το διαφημίζει σε σχόλια παντού... το μάρκετ.... 
ναι κι εγώ στο σούπερ μάρκετ ψωνίζω, το ίδιο δεν είναι? μμμμμ!

Το αν εχω σπουδάσει τίποτα και πόσες γλώσσες ξέρω, δεν ενδιαφέρει κανεναν. Αυτή το μοστράρει.... !!!! εμεις στο μάρκετινγκ λέμε.... ρε ουστ ! Εμείς το μάρκετινγκ ντιπάρτμεντ, το κλωτσάμε χώρια τι χαμαλίκι κάνει, το ζαβό μας. 

Μια χαρά λοιπόν, κανόνισα την άδειά μου, μια χαρά είμαστε με τον προίστάμενο, δουλάρα του σπιτιου σου, γιατί εγώ εχω υπηρεσία και μου τα φτιάχνει ολα, συν την Αννούλα... που δεν μ' αφήνει να κάνω τίποτα. Αντε αμα ειναι ναρθει κανείς, μαγειρεύω κιόλας και η δούλα πλένει τα πιάτα. 

Κατάλαβες λοιπόν γιατί είσαι τσόλι για τα παππούτσια? διότι εγώ δεν ξέρω πως δουλεύει το πλυντήριο. Μπορεί να μάθω στην σύνταξη, αλλα το μαγαζί στην γειτονιά θα πεινάσει? 
Που θα πιάσεις στο στόμα σου, την εργασία μου, τσούλα και δούλα ταυτοχρόνως. Τσούλα στο κρεβάτι, δούλα στο σπίτι. Διότι τα νοήματά΄μου ειναι και δύσκολα για τους κοινούς θνητοί.... πφ!

Ρε εδώ μέχρι η Κούλα εκανε μόκο πιιά και ησυχάσαμε.... να σε αποτελειώσουμε κι εσένα να πας στο διάλο....! κι αυτό τους πειράζει, καρατσεκαρισμένο. 

Αντε γιατί τα πήρα με τις μαλακίες του κόσμου...Διότι η τελευταία κουβέντα ειναι δική μου.. τάπαμε κυριε Βλού μου τα συμφωνήσαμε.....

ααα πολυ ωραία περνάμε στο γραφείο.... !!!!

3 σχόλια:

  1. "Ασ' τους να λένε, ασ' τους να ποουυύν...", που λέει και το άσμα! :))

    Μη χαλάς τη ζαχαρένια σου!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμα είναι έτσι ροζ, τη θέλω τη συνταγή οπωσδήποτε και σε θυμίζω να το ποστάρεις!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποκόλληση υαλωειδούς μεμβράνης; Δηλαδή βλέπεις αιωρούμενες γραμμούλες;
    Περαστικούλια.

    Μμμμμμ, ακόμα κι εγώ που πέρασα μόνο μια σεζόν από την Didacta (αλήθεια υπάρχει ακόμα αυτή η σχολή;) ξέρω τι ακριβώς πρέπει να κάνει μία γραμματέας διευθύνσεως.

    Τώρα που είπα σούπερ μάρκετ, στην Αθήνα αυτή την εποχή βρίσκετε πεπόνια οβάλ τα επονομαζόμενα και Αργείτικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.