Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Ο τάπας!

Την ξέρεις την τάπα? αυτή που βουλώνουμε διάφορα? που ταπάρουμε? αυτή? μεγάλη ή μικρή σε διάμετρο, ειναι κοντή. Πιο κοντή δεν έχει. Αντίληψες ή να το ξαναπώ. Οχι, εντάξει εξύπνου μοιάζεις και με το παραπάνω.

Ο τάπας, είχε λέγειν και ήτο και πλουσιος. Μωρέ που τους εύρισκε... ολοι με χρηματα. Ελεγαν δεν ειδα και τα μπαούλα.. λέμε τώρα.

Ο τάπας εχει γράφειν και λέγειν. Μέεερες τον ξεψάχνιζε η Αντα. Και δως του μου και σου και του. Ως που την έπεισε να βρεθούνε. 

Εις κοσμικόν εστιατόριον, στο βάθος κήπος. Ητο εκει οταν η ακριβής στην ώρα Αντα έφθασε. Στο βάθος λεμε, στο ημίφως. Καθόταν στο τραπέζι και δεν σηκώνθηκε να την προυπαντήσει. Εντύπωση της εκανε. Επιασαν την κουβέντα, το λιγόφαγο το δικό μας, μασουλούσε κάτι και προσπαθούσε να καταλάβει γιατί αυτός δεν μετακινείτο. Εκοβε ενα κόντος, αλλα δεν είχε και υποδεκάμετρο μαζί.


Μπουκιά στην μπουκιά, εφθασε το τέεεελος το δείπνοοοοο. Και τώρα? Αντε να λύσουμε, να ξεκινήηησουμε.. αλλα που να σηκωθεί αυτός. Περιμενε να φύγει η Αντα. Αντε και περίμενε και η Αντα ομως, να δει γιατί δεν σηκωνόνταν.

Επιμονή στην επιμονή σηκώνεται αυτός και τι να δει η Αντα. Εφθανε λίγο πάνω απο τη μέση της. Αντε να προχωρήσουν, ήταν και κουτσός. Που πας ρε καραμήτρο. Μούγγα αυτός, χαιρετήθηκαν στην έξοδα κι απο κει παν κι οι άλλοι.

Γιατί λες ψέμματα ρε φίλε? Θα σ' αγαπήσει για τα προσόντα σου? Ο Ιησούς τ' ανάσκελα. Για το χαμογελό σου? Η καμμένη χήρα με τα 7 ορφανά κι αν!
Η Αντα όχι πάλι. 
Θα μου πεις, είμαστε κακιασμένες με τον ανάπηρο. Ε, οχι δεν ειμαστε και για ανάπηρο ψεύτη... ε? ναι. Ασε με να κρινω, αν θέλω ανάπηρο σε μέγεθος τάπας!!!!

10 σχόλια:

  1. Ε, να βρε παιδί μου!!! Αυτή η μούφα, τη μια με τα χρόνια τους (μετά λένε ότι εμείς τα κρύβουμε) και την άλλη με τα κουσούρια τους!!!
    Μου τα 'λεγε ένας πολυαγαπημένος (1,87) κάποτε: "άντρας κάτω από 1,70 είναι κομπλεξικός!" κι εγώ έλεγα πως κατά βάθος, έβγαζε κακιούλες!
    Ήταν μέχρι που "έπεσα" κι εγώ σε τάπα, ο οποίος, ενώ είχαμε μια χαριτωμένη συζήτηση που κατέληξε σε μια μικρή και ασήμαντη διαφωνία, ορθώνει το... ό,τι διέθετε για μπόι και στο ξεκούδουνο μου λέει "τώρα εσύ, τι νομίζεις; Ότι είσαι πιο ψηλή από 'μένα; Να, ορίστε! Για στάσου δίπλα μου, να δεις εσύ!!!" (Είδε αυτός! Τον... ώμο μου!!!) Εννοείται ότι από 'κει και μετά... ακόμη και σοβαρά να συζητούσαμε, εμένα μου ερχόταν στο μυαλό το σκηνικό, ζητούσα συγγνώμη και πήγαινα στο μπάνιο να χτυπηθώ στο γέλιο με την ησυχία μου!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελανι, δεν ξέρω καλη μου, δεν συναναστράφηκα ποτέ και δεν έτυχε παρά μονο στην Αντα και αυτο, μεγάλες που είμαστε!
      τι να πω... ζαβός κόσμος!

      Διαγραφή
  2. Αυτής της Αντας όλα τα κουλά μαζεμένα . Τον τάπα τι να τον κάνεις καλέ? Αστο καλύτερα πες της να ονειρεύεται ότι γουστάρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς κουλό!!!! Αυτό κανει, ονειρεύεται οτι γουστάρει !

      Διαγραφή
  3. Που να σου πω εγώ στόρι με παππού να σου πέσουν τα σαγόνια... αχ, θύμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ξέρω δεν γράφεις, μονο παστίτσιο τρώς. χι χι
      Να το δημοσιεύσεις εδώ.. ευπρόσδεκτος κι η πόρτα ορθάνοικτη.
      Γκέστ Ο τρεμένς!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. βάλε και μαρμελάδα 4 κόκκινα φρούτα!

      Διαγραφή
  5. Παρακαλώ να πεις στον κύριο Delirium Tremens να αφήσει κατά μέρος τα μέιλ και να κάνει καμιά ανάρτηση στο βλογ του.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.