Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Η παραλία

 Φέρε κι εσύ το κουβαδάκι σου, να παίξουμε. Δεν με βλέπεις που προσπαθώ να το κρατήσω ! Γιομάτο άμμο και νερό ειναι. Οχι αυτούς δεν τους ξέρω. Ειναι ντεκόρ. Εγώ είμαι με την τιράντα ολο νάζι. 


και βεβαίως μια Ζουζουνοπούλου που σέβεται τον ήλιο, φοράει σκουφί. Μια φάτσα με τον ανηψιο μου, σ' αυτή τη φωτό.

Τώρα γιατί η μαμά Αννουλα, μου αγόραζε μεγαλύτερα νούμερο, μαγιώ, μην ρωτήσεις. Δεν γνωρίζω. Αλλα οι φωτογραφίες και οι πόζες ήταν για να σταλούν να δει ο καπιτενπατερας το καμάρι του. Το πρώτο του καμάρι, για το οποίο ήταν και επι τριήμερον, μεθυσμένος στο καράβι μέσα, οταν γεννήθηκε. 

Ξ' απανέκαθεν Βουλιαγμενιζόμεθα. Πουλμανικώς, μιας και η μητέρα, δεν οδηγούσε, με φόρτωνε κι εννίοτε και την γιαγιά Βασιλικούλα να πάρει τον αγέρα της στην θάλασσα.


Δελφινόψαρο η γιαγιά Βασιλικούλα, στα νιάτα της. Μετά ειχε αγγούσες και πήγαινε στη θάλασσα απο μακριά. Στην σκιά με την Βασιλικούλα πλάϊ. μωρε να βρω την φωτό, που ειναι με τις φιληνάδες της, στο γυαλό.... να στην δείξω. 

Πως μούρθαν ολα αυτά? μα εγώ δεν πάω πουθενά αλλού απο την Βάρκιζα. Εντάξει πήγαμε και Σχοινιά μερικά χρόνια πριν και στην παραλία Μαραθώνος μετά. Αλλα, το καλυτερο μου ειναι τα χωρικά μου ύδατα. Εντάξει το ΣΚ, πληρώνουμε καρέκλα. Τι να κάνουμε. Ετσι ειναι τα μαντάτα, έτσι θα πράξουμε!
Δεν με νοιάζει. Εχω καρέκλα, εχω σκιά, εχω τουαλέττα, ντούς και που ν' αλλάξω. Με αυτά εχω μάθει, με αυτά ζω 53 έτη συναπτά. Αντε πενήντα δυόμιση.
Δεν έχει μαυρους να πουλανε τίποτα, αλλα θα περάσει.

Εχει και παιδάκια και γονείς. Εχω τάπερ με φρουτάκι και σκοτίστηκα. 
και αυτές τις μέρες μελετάω την συγχωρεμένη την Ζαμπέτα που μας έμαθε κολύμπι.


19 σχόλια:

  1. ομορφούλα και τσαχπίνα στις φώτο!
    καλά μπάνια!
    φιλιά καλοκαιρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χαμόγελο ήταν ακριβό.
      καλα μπάνια κι εσύ ΝΤΙΒΑ μου!!!
      πολλα φιλιά θαλασσένια στα μούτρα !!!!

      Διαγραφή
  2. Μας έπαιρναν μεγαλύτερα μαγιό για να μας κάνουν και τα επόμενα πέντε τουλάχιστον χρόνια. Πάω και στοίχημα γι' αυτό (το έχω κάνει και με τον γιό μου! χο χο χο!)!

    Εμείς πάλι, επειδή είχαμε το εξοχικό λίγο πριν το Λαγονήσι, πηγαίναμε εκεί δια μπάνιο. Παιδιόθεν!

    Μπα; Τι βλέπω παραπάνω; Ξύπνησε η Λεκάνα; Νωρίς, νωρίς...

    Αχ! Κουδούνι! Ήλθε η κομμώτρια!

    ΥΓ. Μμμμμμμμ, ήσουν ζουζουνοπιτσιρίκι από ότι μπορώ να διακρίνω από το ύφος σου στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά. βρε λες? η αλήθεια ειναι πως το φόραγα και 5 χρόνια, τουλάχιστον μη τόβαλε κι η αδελφή μου, μετά!!!
      Η Λεκάνα, ναι απο πρωίας. Τι κανει απο πρωίας ξύπνια δεν γνωρίζω. και θυμίσου να σου πω και κατι περι αυτής!

      Διαγραφή
    2. τι έκανα η δόλιααααααα?

      Διαγραφή
    3. Ασε μας να μιλήσουμε, που πετιέσαι!!!! ααα πιά !

      Διαγραφή
  3. @Αθηνά...
    τώωωωωωωωωρα έχω ξυπνήσει από τις 9 μιση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αθηνά, μην εκτιθέμεθα, αλλα μοναχοπαίδι ήμουν εκεινα τα χρόνια... τι δεν ξέρεις πως ήμουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφούλι και τσαχπίνικο α, κι έχω κι εγώ φωτο με ύφος όπως στην πρώτη σου! (Δεν ήμουν όμως τόσο τσαχπίνικο... και συνήθως μούντζωνα στις φωτογραφίες!!!)
    Το μαγιώ, ναι καλέ, για να το 'χουμε και για του χρόνου και βάλε, γι' αυτό μας το 'παιρναν μεγαλύτερο!!!

    Καλές βουτιές!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσριμπίν τσιριμπόμ. α κι εσείς μεγάλο νούμερο μαγιού!!!!
      θάταν της μόδας φαίνεται.. ιχ ιχιχ
      καλες βουτιές κι εσείς !

      Διαγραφή
  6. και ολόσωμο παρακαλώ το βρέφος!και ναζιάρικο σε όλες τις φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο μου τα αγόραζε η μανουλα, ναι! ολόσωμα!!!
      χα χα χα χα
      μερσί μερσί πολύ

      Διαγραφή
  7. Ζουζουνοφατσόνι είσαι στις φωτο.
    Εμένα μου τα έραβε η μαμά μου καθότι μοδίστρα. Ροζουλιά μπικινάκια και ας με είχε κουρεμένο σαν αγοράκι... χιχιχ στον Κάλαμο πηγαίναμε συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα, καλημέρα!!! μερσί!
    ε ρε τι μου θύμησες. Εμενα μου ράβανε φουστανάκια κι αποκριάτικα. μοδίστρες οχι, αλλα η γιαγιά ειχε μάνα μοδίστρα και νογαγε!!!
    Στον Καλαμο εχω να πάω απο εκδρομές με το σχολείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, νόστιμο και ναζιάρικο, δροσερό και όμορφο! Άντε βρε, καλές μας βουτιές! ¨Εχω και γω μια με μαγιό μικρός μικρός και μου πλέει, υποψιάζομαι ότι η Αθηνά έχει τα δίκια της, άμα δεν έλιωνε δεν μας παίρναν άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ μερσί πολύ!!!
      καλες βουτιές και δεν τις χορταίνω εφέτος.
      καλε, το βαρέθηκα το ίδιο... δεν θυμα΄μαι πόσα χρόνια πιά!

      Διαγραφή
  10. Πόσο άλλαξαν όλα από τότε; Και η ανεμελία μαζί! Τώρα γεράσαμε άστα να πάνε!

    Καλά να περνάτε και να θυμόσαστε τα παλιά!
    Μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρέ ήρωα! μ' αρέσουν τα παλιά και τα αναπολώ συχνά.
      Να γερνάμε υπέροχα και με τις χάρες της ηλικίας.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.