Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Πουν' το πουν' το το βαλιτσακι?

Ανοίγω σελίδα, εχω το θέμα έτοιμο, με διακόπτουν και πάει.
Μετά απο ώρα κι αν το θυμαμαι και συνεχίζω.

Εσείς πως βρίσκεται τα πράγματά σας? Φαντάζομαι είστε οργανωμένοι. Εγώ πάλι δεν αφ' ενος, αφ' ετέρου τι να σου πω. Με τόσα πράγματα και τα μυαλα στα καγκελα, δεν είναι δυνατόν να θυμάσαι....

Να δέσω κόμπο την κουρτίνα,δεν λεει, διότι δεν θα το βρω και η κουρτίνα θέλει σιδέρωμα μετά.

Ψάχνω που λες, απο πέρισυ κατι μπανικά, μπανιερά, πως τα λετε.

Εδω η μεγάλη κιτρινοπράσινη πετσέτα, εκει, πουθενά. Σιγά σιγά θυμήθηκα πως λείπουν, δυο σουτιέν διαφορετικού χρώματος, απο μαγιώ μαζί, δυο φορέματα καλοκαιρινά με σφιγγοφωλιά, μια φούστα... δυο μανταλάκια για τις πετσέτες τα μεγάλα και ποιός ξέρει τι άλλο..... που δεν μου έρχεται στο νού.

Μα που πηγαν? ολα μαζί, ανοιξαν την πόρτα και πηραν την κατηφόρα? πήγαν στο συντριβάνι της Φωκίωνος να δροσιστούνε? πήγαν στο Σύνταγμα να φασκελώσουν? 
Η μεγάλη πετσέτα... η ομορφη πετσέτα, η ασορτί πετσέτα... Και πάω προχθές να παραγγείλω ενα φόρεμα.. και που ειναι τα φορέματά μου, θυμάμαι? 
εεε? 

δέσε δέσε, σακούλες του μανάβη,  δεν αφησα τίποτα αψαχτο. Τώρα τηλεφώνησα της μικρής κυρίας, που μου φτιάχνει τις ντουλάπες, ναι της δούλας, να περάσει να δει στα ψηλά, γιατί προχθές εψαχνα σε κάτι ψηλά αλλα δεν τα βρήκα.

Ενα θυμαμαι. Κάποτε ειπε η μητέρα "να τα βάλουμε κάπου αυτά?"... και απάντησα "βάλε τα"... που τάβαλε ρε παιδιά? που? πείτε μου. Τι ήταν αυτό, που βάλαμε που, που δεν θυμαμαι σε τι τσάντα ήντουσαν (που λενε κάπου).

Σκάω... αλλα δεν μπορώ να ανέβω στην σκάλα... με τίποτα προς ώρας. 
Που ειναι? θαρθεί η κοπέλα να ανέβει το βράδυ, μπας και τα έχουν βάλει επάνω.. στο πατάρι της ντουλάπας μου..

Στην αποθήκη στο υπόγειο, δεν φαντάζομαι πως ειναι. Βρήκα βέβαια κάτι σκυλόγατα μάλλινα, που ήταν μες τη μέση στο δωμάτιο μου και δεν θυμαμαι ποτε φύγανε, γιατί σημασία δεν δινω αλλα λες? Λες ο μπόγος να ειναι κάτω? τα εβγαλα απο το αυτοκίνητο και τα... οχι δεν ήταν ολα στο τουτού αυτά...

Ε, τι ειναι αυτό που εχω πάθει? Συνήθως δεν ψάχνω διότι δεν θα βρω, ειναι σίγουρο. Ομως, τώρα τόχω βάλει πείσμα. Διακοπές χωρίς τα φορέματά μου?
μμμμμ! α μα πιά, σ' αυτό το σπίτι. Καλά λεει η Μαριαννούλα "μια κυρία δεν περνά απο εκει να καθαρίσει, να την βάλετε να ψάξει"?
εχει τον πόνο της, κι αυτή . της έχουμε τάξει την μις πίγκυ απο το μάπετ σόου και που ειναι που ειναι... η γιαγιά της την εφερε απο την ΑΜερική τοοοοτε παλιά, την έχει κρύψει. μαζί με τα μπανικά μου την κόβω...... ιιιιι!

5 σχόλια:

  1. ψάξε ψάξε δε θα τα βρεις!!
    και άντε τα εχεις φυλάξει από πέρσι !εγω που τα φυλάω το πρωί και δεν τα θυμάμαι το μεσημέρι;;;
    καλό ψάξιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα βρήκα στο δωματιο μου.. δεν ξέρω, εχω απελπιστεί. τέτοια λέγε μου να χαίρομαι!!! ιιιιιιιιιιιιιι
      τώρα θα στείλω την μαμά στο υπόγειο.

      Διαγραφή
  2. Α, ούτε εγώ βρίσκω τα πράγματά μου!!! :))
    Μέχρι πριν 2 χρόνια, υπήρχε λόγος που δεν τα έβρισκα, έπαιρνε... σουβενίρ η κοπέλα που καθάριζε (μέχρι χαλάκι μπάνιου είχε βγάλει η αθεόφοβη, πώς τα κατάφερε;;;)
    Πλέον, έχω άλλη κοπέλα (που την είχα και παλιά) και με ξελασπώνει πάντα, αυτή τα τακτοποιεί, αυτή τα βρίσκει! :)))


    Καλημερούδια και φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπονζούρια. Α, εντάξει μην θαρρώ πως ειμαι μονάχη στον κόσμο! οκ. γίναμε τρείς.
      ναι αυτά τα συγκεκριμένα δεν τα εκρυψε η κοπέλα και δεν ξέρει τίποτα για την τύχη τους.
      Η μάνα... που τα έκρυψε ποιεί την νήσσαν! με μεγάλη επιτυχία "δεν ξέρω μην με ζαλίζεις".....

      Διαγραφή
  3. Εμείς στο σπίτι είμεθα οργανωμένοι! Αλλά έχουμε και λίγα πράγματα και αυτό βοηθάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.