Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

μι σου? τη ράντα?

Τόχεις ακούσει, δεν μπορεί. Αυτό το "μια τιραμισού"
και το άλλο. "η ράντα"....
και αυτή που δεν λέει σουτιέν.... αλλα κάτι άλλο. 

και άλλα που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν.

η έρμη η τιραμισού, θα φτύσει τα αυγά της μάνας της.

οσο για την ράντα... ειναι του ρήματος ράντω φαίνεται. Φώναξε τον Δελμούζο να μας πεί. 

φτού και βγαίνω.

Τιράντα, η λέξη απο το γαλλικά.
ακούει η βλάχα "τη ράντα" με άρθρο και το λέει... ωχ μανα μ'!!!

η άλλη με το σουτιέν. Μουρχεται να τους πάρω τηλέφωνο τους ηλίθιους.
Η ελληνική λέξη είναι στηθόδεσμος που λεει κι ο ιατρός μου και γελώ.
Ξέρει η βλάχα ελληνικά...???? μη κι ειναι αλλοδαπά. ερχομαι να σε ρωτήσω? οχι. 
η γαλλική λέξη ειναι σουτιέν. του ρηματος τενίρ, που σημαίνει κρατώ. Σου, ειναι τ' απουκάτ...! απουκατ' κρατώ, λοιπον και άσε την βλάχα να λέει, αρκεί που βγήκε στην τιβί. ρε λες νάναι αλλοδαπή, που δεν λεει σουτιέν πιά...

και γμ τις αναλύσεις εκανα. Κουράστηκα. Οχι δεν πάω για τιραμισου.

καλυτερο δεν ειναι αυτό? ναιαιιιιιιι!

13 σχόλια:

  1. οχι αλλο τιραμισου!!!!!!ελα και δεν αντεχω αλλοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιραμισού ή...τήρα μη σου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οφείλω να ομολογήσω ότι μπερδεύτικα...
    πάντως το γλυκάκι μου αρέσει- τσι και μπάω ένα κομμάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλιπίδου, μήπως σου εχει πέσει ο σάκχαρος και μπερδεύεσαι?

      Διαγραφή
  4. Εντάξει τώρα ανάλυση της λέξης σουτιέν θα κάνουμε ? Θες κυρά μου στηθοδέσμιο εντάξει χατήρι δε χαλάμε γλυκό δεν θα πάρω , ξεβγήκαν οι φράουλες , με κεράσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου τιέν
      μου τιέν
      του τιέν!!!
      αυτό είχαμε στο ντουλάπι αυτό κερνάμε,εεεε τι να σας κάνω κυρια Πουαδερί μου!

      Διαγραφή
  5. Από το ρήμα soutenir (συγκρατώ αλλά και υποστηρίζω)...
    Εμένα μου τη δίνει πολύ και Ο στυλόΣ, ή, αυτό που τελευταίως φοριέται πολύ: φουΞ!!! ("Μετάφραση": φούξια, fuchsia, fucsia) Ναι, το χρώμα! ΦούξΙΑ είναι, καλές μου!!! Φού-ΞΙ-Α!!! Fuchs, σε λιπαντικά έχουμε, να τ' αφήσω;;;

    Ουφ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το ίδιο λέμε, βαριέμαι τις πολλες περιγραφές.
      αυτό το φουξ.. !!!! διορθώνω επι τόπου.. δεν μπορώ πιά.
      κάποτε τα κρατούσαμε γραμμένα, κάπου τάχω.
      Αλλα οσο περνά ο καιρός, μεγαλώνω κι εγώ.

      Διαγραφή
  6. Κάποτε κρατούσα κι εγώ "κοτσανολόγιο", το 'χω καταργήσει, τα... λαμπάκια είναι ευαισθητοποιημένα, "τιν! τιν! τιν!" ανάβουν, σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο γίνομαι!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χι χ χι !!! γι αυτό απαντώ για να μην ανάβω... χι χιχι

      Διαγραφή
  7. Θέλω να πάω να πάρω ένα που κρατά απουκάτ με νταντέλα στη ράντα γιατί πάλιωσε το προηγούμενο! Ντώσαν οι ράντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.