Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Ντιάνος

Τον αρχηγό Απάτσι, τον εχεις δει σε ταινίες? Τον γιο του ε? Ολο το Απατσέϊκο εχεις δει. Μάλιστα. Μα σε καιρό ειρήνης? οχι δεν ειμαστε φίλοι. 
Ε, κι εμείς απο τις ταινίες γνωριζόμεθα. Στο νετ, είδαμε φωτογραφία υψηλου νέου με μακρια μάλλον μαλλια. Ηταν και σκοτεινή. Για μυστήριο. 

Μπουρου στο μπούρου φθάσαμε εις ραντεβουδοκατάσταση. Που θα πάμε, τι θα δούμε. Εδινε συνήθως ραντεβου για καφέ η δικιά μου. Το φαί, ήταν για χαΪ λέβελ!

Εμφανίζεται ο νέος. Ψηλός και Ινδιάνος. Απο το Χόλυγουντ κατευθειαν.Το χρώμα δεν ξέρω πως το κράταγε. Με μακριά μαλλιά, μπουκλομαύρα. Με μάτια τραβηγμένα πλάι ελαφρώς και βαμένα μαύρα. Με πουκάμισο με φαρδιούς ώμοι, φουσκωτά και μανίκια απο τα ίδια. Με παντελόνι ξέρεις και μπουφάν με τρέσα. αυτό κατω απο το μανίκι που πετάει, πως το λένε τώρα να δεις. Κρόσι. Οχι μότο κρόσι, απο το άλλο του ρούχου. Αυυυτο. 

 Η πίπα της ειρήνης δεν ήταν μαζι, ήταν η άλλη πίπα που ειναι μισο μέτρο και μπροστά το σιγαρέττο. Εεεε, που παμε αδελφε? Τα φτερά στο κεφάλι έλειπαν και κοιτουσε γύρω γύρω η Αντα να δει μήπως εμφανιστούν απο πουθενά. Ευτυχώς δεν ήταν καιρός πολέμου και τάχε αφήσει σπίτι. Ουφ.

Που να κρυφτεί που πήγαινε σε γνωστά μέρη κι αυτή! Απο που να φύγει.... Δεν κράτησε πολυ το ραντεβού. Ηταν καφές στο πόδι. Ασε που τους κοίταζαν καλα καλα, τον Ινδιάνο και την λευκή κυρία! Χαμογελούσε ολο το μαγαζί μαζί τους. Αναψε δυο τσιγάρα απο την νευρικοτητα της, ήπιε μισή πορτοκαλάδα και στο τέλος σηκώθηκε και εφυγε πρώτη.. Τουλάχιστον να καταλάβουν οτι εκεινη δεν... Το κατάλαβαν? Λίγο την ένοιαζε. 

Ο Ινδιάνος, δεν ξαναφάνηκε στην ζωή της, αυτό μας έλειπε, να εχουμε τον αρχηγό στην παρέα.. ωχ μανα μου!

Οκ, η δικαιολογία μου. Δεν έχω τίποτα με τους Ινδιάνους, ολες τις φυλές, νάναι καλα οι αθρώποι, τους ζωγραφίζω υπέροχα, σε σκίτσο με κάρβουνο , Αλλλααααααααααα άσε μας μάνα μου εν έτη 2007 ο Ινδιάνος και η λευκή κυρία!!! εεε!

* σήμερα εχω ξένοι στο γραφείο, μην περιμενεις πολλα πολλα απο εμενα...
μερσι για την κατανόησης καλοι μου αθρώποι. 

6 σχόλια:

  1. το κατσαρό μαλλί και το χλωμό πρόσωπο!
    μπορώ να το κάνω ταινία!!! θα βγάζαμε χοντρά φράγκα και θα ρίχναμε και το γέλιο της αρκούδας!

    καλή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπα εγώ της Αντας.... οτι κάποιος επρεπε να τα τραβάει βίντεο αυτά. Δεν άκουγε....

      Διαγραφή
  2. Τι εννοείς; Είναι αληθινή ιστορία; αχαχαχαχα...
    Καλή σου μέρα Ζουζούνα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό εννοάω.
      Πθιιιιτ Αγγελούδι, δεν περνώ συχνά γιατί ειναι βαρυφορτωμένο το μπλογκ σου και μπλοκάρω η δόλια..
      ως ν' ανέβει..ιιιιι ιιιιι ιιιι! κι ύστερα ως να ξανανέεεεβει να σχολιάσωωωω ωωωω ωωω!
      να ξέρεις
      μάτσ

      Διαγραφή
  3. Γιατί, ωρέ, το πικράνατε το indian boy;;;
    Καλά, θα πρέπει να αποτέλεσε "την" ατραξιόν στο κατάστημα!!!

    Πάντως, μπράβο της τής Άντας που άντεξε για δυο τσιγάρα και μισή πορτοκαλάδα! Αν το καλοεξετάσεις, κι αυτό πολύ ήτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν σε ξέραμε τότε να στο πακετάρουμε!! χι χι χι
      Α εχω πει εγώ πολλα μπράβο της Αντας που άντεξε!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.