Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Νικάκης !!!! a birthday boy !

4 ώρες μετά. 
Η μητέρα διασωληνωμένη.
 Ο πατέρας, μόλις εχει ξανάρθει, χαζοχαμογελά. 
Ερχεται το πυρέξ. Μια κόμη με κοκοράκι και ματάκι κάρβουνο.

Η μητέρα χαμογελά. Ο πατέρας, κοιτά αμήχανα. Η θειά στην άκρη.

Μάνα προς τον πατέρα: "ελα πιάστο να μου το δώσεις"
Πατέρας αμηχανα:"εεεε ξέρω">>>>????
Μάνα :  "Θα μάθεις' 
Πατέρας προς την θεία : "πιάστο εσύ (εξπέρ με πτυχίο), και μετά το πιάνω εγώ, την άλλη φορά". Κωμωδία του Σακκελλάριου στο δωμάτιο. 

Παίρνω αγκαλιά το λεχουδι. Πόσα χρόνια ειχα να πιάσω λεχούδι? Μα τουτο ήταν το δικό μας. Το φιλάω στο κεφαλάκι προσέχοντας μην χαλάσω το κοκόριον και τ' απιθώνω στη μανα. "Τωρα πρέπει να γνωριστούμε" του λεει η χαζή.
Τώρα θα σηκωθεί το μωρό να συστηθούνε. "εγώ ειμαι η μάνα σου"... άλλη χαζομάρα.

 Κοιτάει τον πατέρα, που φωτογραφίζει. "Παρτο" του λεει, επιτακτικά, τι να κανει ο δόλιος κοιτάει την θειά που ερχεται να βοηθήσει. Το πιάνει. Είναι ίσαμε το μπράτσο μας. Είναι μερικων ωρών. 


Σήμερα γίνεται 10 ετών, το μωρό μου.
Ειναι το ύφος "μην με πρίζεις στις φωτογραφίες, τελειωνε", με πλάγιο αεροπλανικό επι του καναπέος. Νάρθει η μανα σου να σε δει να σου πω εγώ. 

Τη λεξη θεία δεν την ξέρει, ειμαι η Βάσω του. Ξέρει πως ειναι η αδελφή της μαμάς του. Ετσι δεν είπαμε ποτέ κι εμεις τ' αδέλφια των γονιών θειους. Η λέξη θείος γενικά δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου. 

Τον νανούρισα αγκαλιά, του σιγοψυθίρισα τραγούδια, γιομισα εικόνες, αλλα να τα χαίρονται που τα έχουν. Αγάπη με μέτρο, εχεις δει?! Η δική μου. Αυτός μ' αγαπά με τα μπούνια.
Ονειρεύομαι να ζήσω τις χαρές του. Να τον δω γερό και δυνατό να μεγαλώνει , να προκόψει στην ζωή του, λυπες να μην δει, να ευλογηθει να μου κλεισει τα μάτια.

Είναι η πρώτη δεκαετία, του αγόρασα ατμάκατο. Σαν την δική μου, που εβαζα στο Ζάππειο, στην λίμνη.
 η Λολή εγώ και η μάνα του που θα βρίζει. ο δε πατέρας θα την κυνηγάει στη θάλασσα την τηλεκατευθυνόμενη!!!! εεε !!!

Ειναι ο μικρός άνδρας της ζωής μου, που επερνα αγκαλιά ως πέρισυ. Εχει και μεηλ καλε... μπλά μπλά Παπάκι και λοιπά... με τι καμάρι το λεει. Είναι γκατζετάκιας, αλλα και της αρχαιολογικής σχολής "τι άλλο εχει αυτό το σπίτι μέσα"... που θα κληρονομήσει εννοεί. 

Μ' ελεγε "το δένδρο του", ορμαγε και σκαρφάλωνε... ε ρε γλέντια.  Μετά ο μυικός μου ιστός αδυνάτισε και δεν μου επιτρέπει αγκαλιές. Εεεε θα πας Πέμπτη, του λεω να ξεγελαστεί. Μάκρυναν και τα πόδια σου.. 

Εχουμε ακόμα να παίξουμε πολλα χρόνια ακόμη. Η μούρη που μου μοιάζει και οπτικώς και σε χαρακτήρα. !!! Η εικονα μου!

Ειναι η αγαπημένη μου φωτογραφία.
Ηταν τα Χριστούγεννα του 10.   Τους αγόρασα 18 πραγματάκια του καθενος και ορίστε εικόνα παιδιού... !!!! Το τι γέλιο κάναμε....

Να σε χαίρομαι αντράκι !!! ψιλολελεκάκι μου ! Νικάκη της ζωής μου! Εφυγε ο Μίμης και μου σε άφησε...

ειμαι χαζοθεία και φαίνομαι !!! απο μακριά κι αγαπημένοι! 
βάζω και κανα μουγκρητό και ρωτάνε "γιατί μουγκρίζεις?" κι απαντώ "για να μην σφαλιαρίσω" σούζα τα παιδάκια !..

Kαι γλυκο για χάρη του ! 



25 σχόλια:

  1. να είναι υγιής, χιλιόχρονος και τυχερός βάσω μου!
    να τον καμαρώνεις και να σε αγκαλιάζει σφιχτά!
    χαζοθεία δε λες τίποτα!!!

    να το καμαρώσεις όπως επιθυμεί το παιδί, γιατί εσύ μπορεί να τον θες και στη NASA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλα, να χαίρεσε το παλλικάρι σου, κι εσύ!
      χαζή ντίπ ιδιαίτερα μαζί του !
      Αααα, ας κάνει οτι θέλει, δεν θα σκάσω εγώ...!!!
      χιχιιχι!

      Διαγραφή
  2. χρόνια του πολλά ,να τα εκατοστήσει και να ασχοληθεί με ό,τι θα τον κάνει ευτυχισμένο!!!
    Πανέμορφος!

    πόσο γέλασα με το πυρέξ!χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά χαιρεσαι τα παλλικάρια σου κι εσύ!> Ευχαριστώ πολυ


      Με το πυρέξ, εχουμε γελάσει πολυ!!! αλλα πυρέξ το λεω, καλε, τα φέρνουν και με το καπάκι μαζί!!!!

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεστε τον Νικόλα σας!!!

    Πάντα χαρούμενο κι ευτυχισμένο να είναι το μωράκι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παύλο, υγεία και χαρες κι εσύ μόνο!!!
      μωράκι? το καλαμοπόδαρο !

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονος ο ανηψιός.
    πολλά φιλιά χαζοθεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κυρια Τουλιπιδου μου κι εσύ μονο χαρές στο κοριτσάκι σου (και πόσα άλλα κυρία, δεν ξέρωωωω χι χι χι ).. Πάντα και μόνο χαρές.
      αρπάζω τα φιλιά και πάω για γλυκο.

      Διαγραφή
  5. να τον χαίρεστε, γερός και δυνατός πάντα κι εσύ χαζοθεία με τον ζουζουνίστικο τρόπο όπως πάντα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βλου μου, κι εσύ οτι ποθείς!
      Χαζοθεια γεννήθηκα, χαζοθεία θα πεθάνω !

      μααατς

      Διαγραφή
  6. Ενα διάλειμμα έκανα και μπήκα να γελάσω , άδικο έχω?
    Ολα για αυτό το παληκάρι!
    Ζουζούνα -Βάσω να είναι καλά , και να κάνει στην ζωή του αυτό που εκείνος θέλει και ας μη σου κλείσει τα μάτια....μακριά από εμάς.
    Φιλιά γιορτνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τριανταφυλλένια μου! Να είσαι καλα να χαίρεσαι οτι αγαπάς!!!

      Να πηγαίνουμε με σειρά, ελεγε η γιαγιά μου και τον περνώ 43 χρόνια, φυσιολογικά θα φύγω πρώτη!

      Σε φιλώ και καλο ΣΚ!

      Διαγραφή
  7. Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά, να είναι πάντα γερός κι ευτυχισμένος! Να κάνει στη ζωή του ό,τι θα τον γεμίζει χαρά και να 'ναι πάντα φωτεινό το χαμόγελό του!

    Να τον χαίρεστε, να τον καμαρώνετε! (Με συγκίνησε μια φράση σου, κλείνει όλη την αγάπη σου...)

    Πολλές πολλές πολλές ευχές!!!
    Φιλιά, γλυκιά μου Ζουζούνα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλα να χαίρεσαι οτι αγαπάς. Ευχαριστώ πολύ πολυ
      φιλιά καλο ΣΚ

      Διαγραφή
  8. να τον χαιρεσαι τον νικολα σου!
    πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Χριστινιώ. Κι εσύ νάσαι γερή πάντα να σκορπάς χαρά !
      ζζζζβουριχτά !

      Διαγραφή
  9. Ω! Γενέθλια!
    Να τον χαίρεσαι τον ανιψιό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ΑΘηνά, κι ευχαριστεί κι εκείνος που του τα είπα!
      να χαίρεσαι το καμάρι σου κι εσύ !

      Διαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι τον μικρό Νικόλα! Να'ναι πάντα γερός, δυνατός, χαρούμενος και ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη, κι εσυ οτι ποθείς να το χαρείς !

      Διαγραφή
  11. Nα τον χαίρεσαι τον Νικάκη σας! Κι εγώ τον δικό μου έτσι τον λέω, Νικάκη, κι ας μου τσαντίζεται... Ένα χρόνο μεγαλύτερος ο δικός μου. Αυτές είναι οι καλύτερες ηλικίες για τ' αγόρια, πριν μεγαλώσουν τα "κανιά" τους -που λέμε εδώ- και δεν μπορούμε να τα κλείσουμε στην αγκαλιά μας...
    υ.γ. Εγώ πάντως, σε διαβάζω. Και μ' αρέσεις. Ας με πέταξες έξω από τους αναγνώστες σου κάποτε. Καλή καρδιά.
    Χαιρετισμούς από έναν καυτό Βόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eva, καλως ήλθες. Ευχαριστώ πολυ κι εσύ να χαίρεσαι τον παλλίκαρο σου!
    κανιά τα λεμε παντού!!!
    χα χα αχ !!! σε πέταξα? αφού δεν κάνουν σχόλια τους πετάω. Ενα αλισβερίσι είναι το μπλογκ. Λόγια να λέγονται, να περνάμε καλα. Αυτό πιστεύω γι αυτό πετάω...!
    Δεν θυμάμαι αν ήρθα σ' εσένα. Ευχαριστώ που σ' αρέσω (κι όταν τσαντίζομαι??? χα χα χα ), θα περάσω και που ξέρεις, ν' αλλάξω γνώμη.
    Καυτό Βόλο? οχι οχι κρατήστε το... δεν θα πάρουμε. και μην φυσολογάτε να κατέβει η ζέστη προς τα δωθε... κρατήστε την. Καλα να είσαι πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν τσαντίζεσαι με συγχίζεις! αλλά μ' αρέσουν και οι εξαιρέσεις στον κανόνα! Να μη βαριόμαστε ντε. Όσο για το φύσημα, φυσάω ξεφυσάω, εδώ δα μένει η καύτρα!
    Να είσαι κι εσύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.