Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Toogoodtobeblack!

Είναι λέει Αφρικανός, ή Αφρικάνος? oφου   ! κόλλησα. εγώ η παλιά.... τονίζω στην ληγουσα. φτούυυυ αντε πάλι να μπλέξω...

απο τους πιο παλιούς μπλογγεραίους, γνωστός τοις πάσι, αλλα εγω δεν κάνω επισκέψεις. 
Και να σου πω παιδάκι κου, αυτά τα 74 85 και λοιπά, μην μου τα κολλάτε δίπλα στο μεηλ... ξέρω πως είναι οι ηλικίες σας. Αμα βάλω 61 να δεις τι θα πάθετε..

Τουπα κάτι μουπε κάτι και ήρθαμε πήγαμε και γενικώς βρεθήκαμε. διότι ξερενόμαστε γενικώς... ποιός δεν έχει ακούει το μαυρογκάγκανο με το πτηνό στο χέρι, ποιός δεν έχει ακούσει την Ζουζουνοτρομάρα σας!!!!!

Τον έχει ψήσει λέει ο θεός παραπάνω... ήταν οι μεντεσέδες σκουριασμένοι και βγήκε μαύρος ! καλά. οτι πεις. εγώ ρατσίστρια ειμαι, αλλα πηδη σαι συ.... άντε!
Του γκούντ,  να το γιορτάσουμε....!

και πηδή αυτό τον καιρό, είχαμε αφίξεις και κεράσαμε, ελα κι ενα καμμενο για σένα...οπως σου αξίζει.


brule ναι!!!
Μπέντε δεν μπόραγα να φτιάσω!!! Μία και καλη!

τι είπες? δεν σ' αρέσει? μμμμ! εδώ μέσα εχουμε δημοκρατία. Σκάσε και τρώγε!

Ας το κατω εσύ ! που θα το φας του παιδιού... οχι δεν ειναι σοκολάτα!


59 σχόλια:

  1. το αφήνω καλέ!!!ούτε να το δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α μπράβο, το κατάλαβες!!!!

      Διαγραφή
    2. 5 - 5 τους έτρωγες τους κουραμπιέδες σ' εκεινο το γάμο... ειναι που δεν σ' άρεσαν τ' άσπρα γλυκά!!!

      μμμμ!

      Διαγραφή
    3. λευκα μαλακά γλυκα ,κρέμες = μπλιαχ!

      Διαγραφή
    4. Μπηχεϊβ γιορσέλφ! εχουμε τοστ καλοσωρίσματος !

      Διαγραφή
    5. αν εξαιρέσεις το "γλυκά", τ' άλλα δεν το πιστεύω χαχαχα

      Διαγραφή
    6. κι αν τα θέλει μαύρα? κι αν?
      χαχαχα

      Διαγραφή
    7. αααα, άκουσε, εγώ είμαι ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ του Κωστάκη, στον δύσκολο αγώνα του! μην μου βάζεις τσίτες! :)

      Διαγραφή
  2. Πάνω που πήγα ν' απλώσω χέρι...
    Τέλος πάντων!!! Ξαναπάω στη γαμήλια τούρτα, αν έχω αφήσει τίποτα εκτός από τα λέλουδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ, σκοπιά κάνω, να βρει ο άνθρωπος το γλυκό του!

      Διαγραφή
  3. το καμμένο στο κύριο που κάθεται στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ αμαν, ήρθε κι άλλος να φάει? ε, ρε Αφρικανέ... θα στο φάνε και θάναι μέρα μεσημέρι!

      Διαγραφή
  4. Αφρικαν έχουμε και δω κάτι καμμενες φλωρεντινες απο την πέρα ραχουλα δεν τις βγάλαμε στο γάμο για να σπασπουν ξανά δοντι αι ομορφαίκαι οι παινεμενοι άντε σαλαγατα κατα την παραλία μεριά να δροσιστεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω καλεσμένους, που να πάω η ζουζουνα!

      Διαγραφή
    2. Άλλο φλωρεντίνες άλλο creme brule! ΟΟΟΟΟρίστε μας, γίναμε όλα ίσα κι όμοια :)

      Διαγραφή
    3. ναι τώρα καήκαν κι οι φλωρεντίνες...εε!!!
      κι όχι απο φλόγιστρον!!!!

      Διαγραφή
    4. Καλε τις γλυκοκοιταξε ο Αφρο και καήκανε σου λέω ..... την άλλη φορα μιλφειγ να τον κερασεις μπάς και ασπριςει με την αχνη Χιχιχι

      Διαγραφή
    5. ναι...τους έκανα τα γλυκά "πουλιά τση νιότης" χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΙ!!!!

    ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΙ!!!

    ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΟ ΠΤΗΝΌ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥ ΖΟΥΛΟΥ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΙΙΙΙΙ!!!!

    (εκθταθαδμένοθ με τα καλά θαθ λόγια, μανδάμ :) Αφρικανός είναι πάντωθ χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωθ τον!!!
      χα χα χα χα !!!!
      ολη η χαρά δική μου!!!

      Διαγραφή
  6. Ζουζου αυτός θα δόσει και στο ζώο γλυκο μάζεψε τον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλίζ μου, ολη η ανάρτηση δική του!

      Διαγραφή
  7. τωρα που δεν κοιτά κανείς, θα φάω μια μπουκίτσα; και θα φύγω σιωπηλή σιωπηλη μη με πάρουν χαμπάρι.

    μμμμμ. ωραια η κρεμ μπρουλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ θες πολύ να σε επισκεφτώ, έτσι???

      ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜ ΜΠΡΥΛΕ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ααααααααααααα τι ωραία creme brule!
    Μήπως τώρα που δεν βλέπει κανείς να φέρω το κουταλάκι να κλέψω λίγη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοινωνιστηκα κι εγώ μαζί με όλους τους άλλους, για να σου ευχηθώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. τώρα εσύ, βλέποντάς ΜΕ, πιστεύεις ότι τις άφησα ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΨΙΧΟΥΛΟ να φάνε? Όχι πες μου! :)

      Διαγραφή
    2. αφού είπαμε μπέντε εφαγες !!! δεν ξέρω εγώ!!!

      Διαγραφή
    3. Ξέρω ότι όταν με πρωτοείδατε είπατε "ΩΩΩ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!" αλλά δεν είμαι, αλήθεια. Μόνο αν ήμουν θα έκανα την μία μπρυλέ->5!!!

      Διαγραφή
    4. Αμα εβλεπα εγώ τις λεπτομέρεις δεν θάμουνα πενήντα τρίο...διομισυ μισό.
      το είσαι σε άσχετο χρόνο και είπα "α"....

      Διαγραφή
    5. Να πιεις καφέ να ξυπνήσεις θείτσα...να καταλαβαίνουμε τι γράφεις! :)

      Διαγραφή
    6. ερχεται ο φρέντης.
      αλλα στο συναμετάξυ, με ξενυχτήσατε.
      λοιπόν. Οταν σε είδα, δεν είδα το αβαταρ καλά. επειδής ειμαι μεγάλη.
      οταν κάποτε μεγάλωσε η φωτο και είδα ακριβώς τι...
      είπα ενα "α"...
      σιγά μην σ' ελεγα ΘΕΟ...

      Διαγραφή
    7. ε, μεγάλη τώρα...ούτε 53!


      http://www.youtube.com/watch?v=VeGXORmb0Ok τσίμπα τον καθρέφτη σου ;)

      Διαγραφή
    8. ναι μερσί να βγάλω αποτελέσματα και επιστρέφω μετά τις 12. αστε με βρε...

      Διαγραφή
    9. πρέπει να σ' εκπαιδεύσω να γίνεις μουλτιτασκ...αν θες βοήθεια στο μέτρημα, σου δανείζω τα δάχτυλά μου χαχαχαχα

      Διαγραφή
    10. Μπα, π ανάθεμα σε! εγώ ειμαι μουλτιτάσκιν μέχρι 10 πράμγατα κάνω μαζί, ειμαι γραφείο και εχω πολλή δουλειά !

      Διαγραφή
    11. είσαι γάτα ή έπαθες δυσλεξία στα δάχτυλα? άκου πράμ-γατα χαχαχα

      Διαγραφή
    12. τα παθαίνεις στο ντυφλό! 120 χτυπήματα το λεπτό τι θές κι εσύ!

      Διαγραφή
    13. έτσι εξηγείται...τυφλή είσαι...οκ, σε συγχωρνάω :)

      Διαγραφή
    14. Ντυφλή με ν, να μαθαίνεις.

      Διαγραφή
    15. ισπανι ισπανι ισπανι εζωγραφισαν ισπανικόν στρατόν ισπανικόν

      Διαγραφή
    16. Ισπανοί εις πανί Ισπανικόν εις πανικόν, Ιππινόν εζωγράφιζον.

      Διαγραφή
    17. Οι σπανοί Ισπανοί εις πανί εζωγράφισαν Ισπανικόν στρατόν εις πανικόν ;)

      Κοντά έσουν αλλάν σε έπιασεν πανικόνς χαχαχαχα


      (εντάξει τα Ν ?)

      Διαγραφή
    18. Α δεν ξέρω, η γιαγιά ετσι μας το είχε μάθει... οτι ξέρω απο το σπίτι μου
      ναι τα νι μια χαρά,
      αει στρώσου στο καφέ, εχει αποτελέσματα σε 5 λεπτά

      Διαγραφή
    19. Στη δουλειά είμαι, τον καφέ το βράδυ ;)

      Διαγραφή
    20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    21. Φτούυυυ με σένανε δεν θα συννενοηθώ.
      η κούπα απομένεται στο καφέ ζουζουνα... ΤΩΡΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    22. ΤΩΩΩΩΩΡΑ το κατάλαβες???

      Ατυχήσατε μανδαμθείτσα χαχαχαχα

      Διαγραφή
    23. Κάλιο αργά παρά ποτές!!!!!

      Διαγραφή
    24. τηγανητός και τον έχω στο τάπερ για το μεσημέρι...
      μιάμμμμμ

      Διαγραφή
    25. κι εγώ Κινέζο με Πούστη σλουουουρππππ

      Διαγραφή
    26. αχάααα!!! πως τον μαγειρεύεις, γιαχνί ή κοκκινιστό?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.