Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

του ρήματος?

Κτέο κτέεις κτέει και τα παράγωγα του. Τι λέω? ηταν πρωί τη ροδαυγή, σαββάτου τω Θεώ μου, που ξεκίνησα να πάω εκδροοο οχι. να πάω κτέο. 
Του ρήματος? γμ την Νταϊχάτσου μου, μέσα!

Και δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω, η λ. Μεσογείων άδεια. Που πάνε αυτοί οι τεμπέληδονυσταγμένοι πουρνό στις 9.30 δεν γνωρίζω. Αλλά... δεν κινείται τίποτα. Με ζικου ζάκου, προσπέρναγα ως σε ταινια αμερκανικής παραγωγής.

Κι έφθασα. "Εχει αιρκοντίσιον, εκει που θα περιμενω? " ρώτησα πρώτα γιατί εγώ εργάζομαι στο αιρκοντίσιον μόνο. "Ναι ναι, και καφέ"... ειπε η κυρά χαρούμενη.

εβαλα το τουτου στη σειρά και .....

Μπήκα σ' ενα περιβάλλον αποστειρωμένο. Ναι παιδί μου, ιδιωτικό κτεεις.
Μου φώναξαν καλημέρα, λες και ήμουν κουφή. νυσταζα μόνο, κουφή δεν ειμαι. Ρώτησαν αν θέλω καφε. Δεν ήθελα.. Είπαν να πάω στο βάθος, αφού πηραν τα χαρτιά.

Πήγα, ο αιρκοντισιόνης στο φούλι του. Στρώθηκα και παρατηρούσα τα τουτούνια που πέρναγαν έλεγχο. Τρισίμηση λεπτά το κάθε ένα. μωρε μπράβο.

Γιατί εμεις ολα τα χρόνια, πληρώναμε εναν βλάκα στο συνεργείο της Φιατ, παρακαλω..(γι αυτό πηγε κατά διαολου) να μας τα πηγαίνει.....
χώρια το σέρβις.

Με το κινητό στο χέρι, τραβηξα ολη την υποθεση του έργου κτέεις. Τζάμπα λεπτά... καλα ειναι ληζινγκ και τάχω πληρωμενα, αλλα λέμε.
Και σε τι χρησιμεύει, να κοιτάξουν τα φώτα, να "λύσουν" το τιμόνι και να γυρίσουν τις ρόδες, με το χέρι? μπορεί να μου πει κάποιος, τι έλεγχουν? Μηχανή ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΝ.... που είδαν το πρόβλημα στον άλλον πελάτη που είπα "φλάντζα, θέλτε".... αφου εκει ήμουν. δεν άνοιξαν σου λέω. Ακούγεται ξέρω... αυτοι δεν άκουγαν.... Αμα εχει κάψει φλάντζα, το τουτου, δεν κινείται.. αινταμμμμμ!

Πήγα να πάρω τα χαρτιά μου, αφού με ξεφώνησαν απο το μεγάφωνο. Θέλαν να μου δώσουν και δώρο. "Οχι ευχαριστώ, δεν θέλω...." είπα και το απομάκρυνα. Ενα αδιάβροχο για την τσάντα... Μου έδωσαν ενα πολυεργαλείο, αφού ήθελαν να ειναι ευγενικοί.... Ο,τι σαβούρα εγώ θα την μαζεύω? μπα? Το πήρα για τον καπετάν πατέρα. Μια τσιμπιδα, που εκλεινε και είχε φακό, λεπίδι, κοπίδι και πριόνι και δεν ξέρω τι άλλο. 

και με πήρα και έφυγα...πάω στο καλο.

Και τι κανεις πρωι πρωι στην Αγ. Παρασκευή, που ολοι κοιμώνται Σαββατιάτικο?
πας σπίτι σου στο αιρκοντισιόν σου και μούγγα.

Να ουρλιάξω κύριε Πρόεδρε? να μην ουρλιάξω....

8 σχόλια:

  1. άντε καλε, σου έδωκαν και δώρο και γκρινιάζεις...

    ας τους έλεγες ότι θα προτιμούσες κάτι από του καίσαρη να μαζωχτούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχου!πώς σκέφτομαι που πρεπει να πάω και το δικό μου! σε ιδιωτικό κι εγώ...δεν είμαι της ταλαιπωρίας ακόμα!
    για να δψ!θα μου δώσουν δώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα απαιτήσεις δώρο... χι χιιχ ,θ απεις, "αλλού μου δίνουν......" χι χιιχ

      Διαγραφή
  3. Μοιράζουν και δώρα στο ΚΤΕΟ;
    Διευθύνσεις και ονόματα εδώ και τώρα.
    Δεν το θες το αδιάβροχο;
    Θα το πάρουμε εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κτεοελλας... δίνει και δώρο.. χι χιιχ
      καλημέρα χριστίνα!

      Διαγραφή
  4. Αααααααααααμάν, τι μου θύμησες τώρα; Πάω να δω τα χαρτιά, μήπως είμαι εκπρόθεσμη! Εννοείται ότι θα στείλω τον κ. Μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα, πουμαι κι εγώ εδώ! ιχ ιχχι
      να πάει να πάει, ο κος Στεφάνης σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.