Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Οταν ο κόσμος δεν πάει καλά!

Διακόπτομεν την ροή του προγράμματος μας για κουτσομπολιό. Ελα, αφού σ' αρέσει!!!! 
Δεν ειναι να δίνεις σημασία σε τέτοιους ανθρώπους, αλλα... το δικό μου θα περάσει.

Η κυρία Λιακάδα, εν όψει του οτι θα έβλεπα παλιά γνωστή μου, προ ημερώννν ντε... , και γνωστή της μπλόγγερ, λύσαξε να την ρωτάει τι είπα και τι είπα και γιατί το είπα..

Εφερε σε δύσκολη θέση την γνωστή, η οποία δεν ήθελε αφ' ενος να μιλήσει για μένα και γιατί αλλωστε.. σε παρακαλω, και απο την άλλη υπέστη πιέσεις να μιλήσει και συγχίστηκε η γυναίκα. Υπέστη πιέσεις. το ακούς? την ρωταγε η κουτσομπόλα....... υπέστη πιέσεις, το διαβάζεις? 


Για να δείτε τι εστί κουτσομπολιό και να καταλάβετε...!!!

Και αφού επιέσθη και δεν είχε και τι να πει η γυναίκα...εριξα ενα σιχτίριο στην κυρία Λιακάδα. στα σχόλια του τόστ -πεινώ πάλι. 

Και αφού κατέβασε το ποστ μια ολάκερη ημέρα (ασχετο ποστ, απλά ειχε ενα δικο μου σχόλιο), το ξανανέβασε με μια ήπια απάντηση - εδώ αγαθομαρία - με την φράση "στα τσακίδια απο το χώρο μου" (πως λέμε "μασαζ και άλλα στο χώρο μου?? αυτό ενα πράμα).

και που λες Ασπασία, το παίζει οσία Μαγδαληνή.... και κουτσομπολεύει πίσω απο την πλάτη μου...  μα τα έμαθα. ρώταγε ποιόν παντρεύω... ασχολείται μαζί μου.
Ναι κότα ειμαι το κέντρο του κόσμου. 
ποιός ξέρει τι έπαθε με τον διαγωνισμό.. οχι οχι δεν τον είδε, κάτσε καλά.
(κοκομπλόκο επαθε, και υποψιάζομαι κι αλλα αλλα το Παρθεναγωγείο δεν μου επιτρέπει να ρωτήσω). 
πως το λες εσύ, εγώ κουτσομπολιό θα το μπώ. μπες κι εσύ και κλεισε την πόρτα.

Αυτά που λες, μην χάνεις το σήριαλ... γιατί εγώ φαίνεται πως την βρίζω, κι εκεινη δεν φαίνεται οτι με βρίζει. ετσι γράφει...και να λάβω εγώ μέτρα νόμου γιατι θα λάβει εκεινη. να σε πιάσει η δικηγόρος μου στο στόμα της κοτα.. να σε τσουρομαδήσει... διότι εγώ δεν ασχολούμαι..... !!!! εννοεί πως δεν θα έχω μάρτυρα την κοινή γνωστή. διότι θεωρεί πως ειναι υποχειρίο της...
η κοπέλα.. θα συγχιστεί πάλι.. !!!

 Κουτσομπόλα....ξεχασες πως εχω καλούς μάρτυρες. εχεις στείλει μεηλ σε όλους τους γνωστούς μου εεε τους φίλους μου, ήθελα να πω.. και ξέρουμε ολοι πιά εισαι... εχουν άποψη ολοι.....ολοι σου λέω.

μονο ρωτάς απο πίσω ανόητη !!!! γιατί ανοητη είσαι που δεν αντιλαμβάνεσαι γιατί ορμάω.  Ποιος σου είπε, ηλίθια πως η ζουζούνα ειναι οικογενεια? εεε, τότε που με τσεκαρες... αει... 

Αρχίζει το ντράμς...
Ηρθε που λετε σπίτι μου, μετά απο πρόσκλησή μου (διότι η κοινή γνωστή ειπε ότι ήθελε να με γνωρίσει, πρόσκλησα κι εγώ....) και έφερε σε μια σακκούλα του μπακάλη, τέτοιου είδους δεν θυμαμαι ήταν άσπρη ίσως. σκλαβενίτης δεν ήταν,  δυο βιβλία να διαλέξω το ένα ειπε... τόχεις ξαναδεί? γιατί εγώ δεν τόχω. 

τέτοιοι τρόποι κυκλοφορούν .... μια χαρά... στο τσουβάλι...!!!

εγώ δεν διαβάζω και δεν με νοιάζει, φέρθηκα ευγενικά. θάπρεπε να μην φερθώ... αλλα ήμουν σπίτι μου.
 καθόταν μισογυρισμένη στον καναπέ και έβλεπα το προφίλ. τέτοιοι τρόποι.... !!!

το ότι εκεινη δεν σταμάτησε ολη την ώρα να απευθύνεται στην άλλη "αντε ρε μαλάκα" και "σκάσε ρε".. .δεν θα το συζητήσω τώρα. 

απλά το επίπεδο μου θύμισε σταθμό του τρένου!!! στο μενίδι. 

και εκανα υπομονή... αλλα αληθινή βγήκα! 

και εχω δίκιο αλλα  η κουτσομπόλα δεν το καταλαβαίνει. ευτυχώς και το καταλαβαίνουν τόσοι και ολοι οι άλλοι... !!!!

οταν στέλνεις σε ολους μεηλ και συζητάς ειναι καλα? Τα μαθαίνω κι έννοια σου. ναι σε σένα το λέω κουτσομπόλα. 
Σε ολους τους γνωστούς μου έχεις στείλει. Νομίζω ξέχασες την Ντίβα... θα ρωτήσω.εχει και τις παραστάσεις, δεν προλαβαίνει ... η κοπέλα. με την άλλη γαιτί ηθελες να συναντηθείς. εσύ δεν συναντιέσαι με μπλόγγερ. ολα τα μαθαίνω.... αλλα ηθελες να την δεις.. .να λύσεις το θέμα, να μάθεις περισσότερα. αει κότα αλανιάρα.

και γράφει η κουτσομπόλα πως για να ξεκουράζεται  διαβάζει τρεμένς (γειά σου κι εσένα)  - και τον ben provis που εχουν διακόψει την γραφή απο διμήνου.... φαντάσου κοκομπλόκο που εχει πάθει η κουτσομπόλα και δεν ξέρει τι γράφει. 
πήγαινε ομως να δεις μάτια μου και τι τους χαρίζει ως βραβείο 
η πρόστυχη......
ναι ξέρω. το μυαλό μου το κανει να φαίνεται πρόστυχο. 
η φράουλα στο μουνί της αλληνής δεν ειναι προστυχια... ευτυχία ειναι και γέννα και κόκκινες χαρές
αει ........

επίσης δεν έχει καταλάβει γιατί δεν της μιλάω..... μάλιστα... ναι... 

ορίστε εγινα μια κατίνα διότι μόνο έτσι καταλαβαίνουν οι κατίνες και παρακάτω. και συνεχίζω την ροη του προγράμματος, διαγωνισμός.

σου είπα εγώ να σε λένε κατίνα? α μα!!!


και ολα αυτά, διότι με ενοχλησε και δεν κατάλαβε πως ηθελα ησυχία. Και ποιός ξέρει τι έλεγε πως την έχω φίλη εδω κι εκει...
 και βάζει "" αυτάκια στην λέξη φιλία. εγώ προσέχω και δεν κάνω φίλους απο το Περιστέρι.... 

και οταν το είπα αρχισαν τα όργανα....!!!!

ουφ κατινιασα και το ευχαριστήθηκα.

9 σχόλια:

  1. Λέω να πάμε για διαγωνισμό, είμαι και αλλεργική στο Πίτζον, είμαι και ξενυχτισμένη..... πόσα ν' αντέξει, νομίζεις, ο άνθρωπος;;;;;

    Δι-α-γω-νι-σμός!!!! Δι-α-γω-νι-σμός!!!!

    Ε; Ε; Ε; Εεε;;;; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λεει κάτω απο τις παντόφλες μου? τι λέει? εεε? απο εχθές τι λέει για πότε? εεε?
      βάλε γυαλί βάλε...!

      Διαγραφή
    2. Με τα ρεσώ ήμουν τόση ώρα, τι να κάνω;;;
      Λέει...; Γοβάκι - στήσιμο διάβασα, ωχ να δεις που κάτι χάνω πάλι!!! (Θέλει γυαλί επειγόντως, δε γίνεται!) :)))

      Διαγραφή
  2. Το πίτζον, του πιτζόνου, κλείνεται? γιατί μου διαφεύγει πρός ώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Του πιντζονιου όπως το παιδακιου και του ρυακιου αντεεεεεεε άντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχιρεπουστημου, γινόσαντε όλα αυτά κι εγώ η ανόητη τα έχασα γιατί ήμανε στη συγκέντρωση συμπαράστασης στην ΕΡΑ Τρίπολης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα στην Τρίπολη;;; Χάθηκε μια Μουρούζη, μια Μεσογείων;;;

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.