Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Εχουμε κι άλλα, τι θαρρείς....

Μπές βγές, κι είσαι καινούργια εδώ, εγώ λείπω. Πάτα δω πάνω και πηγαινε στα ζουζουνοκουζινισματά μου!!!! Αμα εχεις κέφι.. δεν σε υποχρεώνω. Η περιέργειά σου θα σε πάει Χα χα χα !!!!!!


Είναι οι μαγειρικές της οικογενειας απο παλιά, ή οι δικές μου που τις γράφω, παρακαταθήκη της ανηψιάς μου! Η Μαριαννούλα μας, μικρή ειναι ακόμη, μόλις έκλεισε τα 8 αλλα... πρέπει να της τα δίνω ζούσα ούσα !

Γνωρίζω καλα, πως όταν έχω κέφια κεντάω. Κι οταν εχω καλή παρέα, επίσης. 

κι απάνω στο καλάμι ειμαι η μετριόφρων....Ετσι... διασκεδάζω κι εγώ και μου μένει η συνταγή !

Είναι και κάτι άλλα, που θα στα γράψω εν καιρώ, να διασκεδάσουμε και να χαμογελάσουμε. Κι αμα το φτιάξεις, σφύρα μου!!! χι χι χι !!!!!

φιλια πολλα κι ευχαριστώ για την περατσάδα. Τα πόδια στο χαλάκι σκουπισμενα και μη δω ψίχουλα στο χαλί! 


12 σχόλια:

  1. Κάτι ψιχουλάκια άφησα, είναι από την τυρόπιτα που μόλις δοκίμασα στα Ζουζουνοκουζινίσματα!!!!!!

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΤΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;;;;;;;
    Ένα-ένα μας τα ξεφυτρώνεις!!!!!

    Χρυσοχέεεεερααα μου!!! :))))))

    PS. Όοοχι, δεν τελείωσε εδώ η βόλτα μου στα ζζκζ!!! Θα ξαναπάω (θα σου ξανάρθω) με την ησυχία μου!!! Γενικώς, θα σου έρχομαι!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χαχ α !!!!!! Πεθαίνω.. τόχω παρατήσει. Είμαι επικίνδυνη. Παχαίνω... σας παχαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ αν δε λάβω ταπεράκι, δεν έχω άποψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο Σεπτέμβριο, προς ώρας, δεν μαγερεύω... διότι κανει ζέστη!!!

      Διαγραφή
  4. Ποια ψίχουλα; Τα έφαγε ήδη ο Σήφης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σήφης έφαγε την άλλη τυρόπιτα! Όχι αυτήν που έφαγα εγώ, την άλλη!!!! Κατάλαβες!!! :))

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς που εχουμε και τον Σήφη!!!!

      Διαγραφή
    3. Μέλανι, μπούκωσες παιδί μου και τις δύο τυρόπιττες? πρόσεχε... θα βάλεις βάρος!

      Διαγραφή
  5. Αν δεις ψίχουλα, δεν είναι ούτε της Μέλανι, ούτε του Σήφη. Πέρασε κι ο Κοντορεβυθούλης.
    Φιλάκια. Πάω λαική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ελεγα, ρε παιδί μου, αυτό το αγόρι, τι να κάνει.....
      φιλιά !
      λαίκή, με τέτοια ζέστη...

      Διαγραφή
  6. Α, παπα! Τι μάς κάνει, κορίτσι??!! Δεν θα ξαναβγούμε παραλία!
    Φιλάκια ζεστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά μονο με παγάκια δέχομαι, γιατί ζεσταίνομαι. χι χι χι !!!
      σωπα καλε...! θα βγούμε παραλία, οπως είμαστε, γιατί ετσι μας αγαπάμε..>!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.