Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

Ενα θέμα....


με τον κουμπάρο το έχω.

Ο γαμβρός ειναι του χεριού μου, θα σου πω.. 

Ο ΜπέστΜένης όμως... γαμισέτα. Δυυυυυυυυυυυυυυυύσκολοοοοοος.

Γι αυτό πετάει απο το παράθυρο την μια αρραβωνιάρα πίσω απο την άλλη.

Βρε λες να με απορρίψει? 
Μπα, δεν πιστεύω. 

Μιας και του πάνε μόνο τα άσπρα κι αγαπά κι είναι το χρώμα του, δηλαδή, το περτικαλί νομίζω πως τούτο δω, ειναι οτι πρέπει ! ε, τι λέτε? Του πάει, πειτε γιατί δεν βλέπω γάμο, χωρίς κουμπάρο. 

Οχι, κι εσύ, κουμπάρε, πρέπει να το παραδεχτείς. Θα σου πηγαίνει μούρλια! 
Θα δω τι θα κάνω με τις παρανύμφους... εχω κι ενα σωρό λαό....


ο δεύτερος ΜπεστΜένης, αυτος ειναι εύκολος....θα ήθελα να φορά ενα κοντράστ ! δεν ξέρω.. με το άσπρο κοντράστ κάνει το μαυρο... αλλα ελα μου, με το περτικαλί τι κοντράρει? φτουυυυ κατι προβλήματα....

είναι το Βλού το χρώμα του... τι να κάνω? κάτι θα βρω. 

Να δεις που θα ντύσω ολους τους άλλους και ψάχνω χρώμα

ο γαμπρός? μμμ περίμενε.. αυτό θα το τακτοποιήσω μόλις καταλήξω στο χρώμα του νυφικού ! Αλλά ειναι εύκολος...

16 σχόλια:

  1. Θα το φορέσω, θαρρώ μου πάει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θαμπωτικό!!πρέπει να φοράμε γυαλί ηλίου απαραίτητα,γιατί ειναι δεδομένο πως θα ειμαστε καλεσμένοι σ'αυτό ,ό,τι κι αν είναι....

      Διαγραφή
    2. ααα το έδεσες εσύ, το κάλεσμα!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Σαν Amita Motion είναι ο κομπάδρο!!!!!
    Κι επειδή δεν γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις.... θαρρώ δεν μπορώ να θαρρώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κουκλιά θα είναι και ο πρώην μου αλλά και ο κουμπαρούλης!
    άντε και στων παιδιώνε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γμ τις συγγένειές σας εδώ μέσα, εχω χάσει την αδελφή μου.....

      Διαγραφή
  4. Πολύ ζουζουνιάρικο το μπλογκάκι σου.γράφτηκα στο παρεάκι σου και σε περιμένω και στο δικό μου!!!Kisses Ζουζούνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την εχω γάμο αυτές τις μέρες και δεν προκάμω, κάποτε θα σ' επισκευφθώ !

      Διαγραφή
  5. καλε, παντρεύεσαι; γιατί αν είναι να πάω να ραφτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ελεγα που είσαι... εχω τις λύσεις έτοιμες, να μην μου κουράζεσαι!

      Διαγραφή
  6. ZouZouna, άσε τον κουμπάρο και πιάσε τον γαμπρό.
    Εξάλλου ο κουμπάρος θαρρεί ότι του πάει.
    Ο γαμπρός δεν ξέρουμε....τι θαρρεί ότι του πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bρε καλώς την.
      Ο γαμπρος θα βάλει οτι του πω ΕΓΩ! με δημοκρατικές διαδικασίες.
      Καλε τα καλύτερα παιδιά ειναι τα ΜπεστΜένια...

      * εν τω μεταξύ στο καφέ εχουμε και διαγωνισμό κούπας, άντε μια βόλτα.... οχι οτι σε ζζζζζζζζζμπρώχνουμε, απλα σ' ενημερώνουμε!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.