Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Διακοπή για διαφημίσεις.... επανερχόμεθα σύντομα...





τι ζόρι τραβάει η κυρία που εγώ ολη μέρα ειμαι στο ιντερνετ και θέλει να ενημερώσει τον Εργοδότη μου...δεν γνωρίζω....
Αυτό ειναι μέηλ προς την δικηγόρο μου η οποία της έστειλε μεηλ.. να κατεβάσει το ποστ... το οποίο απο πείσμα δεν έχει κατεβάσει....

""""""Λιακάς....
Επίσης θα χαρώ πολύ να ενημερώσω τον εργοδότη της κυρίας αυτής για τη διαδικτυακή της δράση εν ώρα εργασίας.
Αν μη τι άλλο ένας εργοδότης θα θέλει να ξέρει την αποδοτικότητα ενός υπαλλήλου του δε νομίζεται?
Καλή σας μέρα!

""''''''
Κοίτα το ται.. στο νομι πως ειναι γραμμένο... αγραμμάτου γωνία.

Οχι, πες ρε μαλάκα, που θάλεγε κι αυτή, τι ζόρι τραβάει με τη δική μου άνεση να κάνω οτι θέλω.. !!! της κλέψαμε δίκτυο? με πληρώνει?
πες γιατί δεν έχει τι άλλο να πει.. οχι πες πες....!

Να της στείλω την διεύθυνση? Γιατί επειδή ειμαι δίπλα του, και το καρφί της εταιρίας, θα θέλει να ξέρει ποιά ειμαι. δεν ξέρει....

Να της δώσω και το τηλέφωνο του φίλου μου να τον ενημερώσει πως δεν έπλυνα το βρακί μου? 

να της δώσω και το τηλέφωνο του χασάπη, εχει πολύ ωραίες μπριζόλες

Μήπως θέλει και το τηλέφωνο του κομμωτηρίου? Καταπληκτική μιζ αν πλί.


μα ειναι για κλάματα η μανδάμ!!!~!
Δεν ξέρω. εχω πεθάνει στο γέλιο απο την ώρα που το διάβασα και δεν βλέπω την ώρα να το ποστάρω.


Συνεχίζουμε με τον διαγωνισμό!!!!

4 σχόλια:

  1. Ααα, έχει θέμα η κυρία!!!
    Ούτε στο δημοτικό.....
    Πφφφφ...... :/

    Πάω στα παπούτσια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο το πρωί πηγαίνεις στα παππούτσια.. που είσαι? τσιμπολογάς?????

      Διαγραφή
    2. Τα... στόλισα!!!

      Τα περιποιήθηκα, παιδί μου! Τι, έτσι; Άφτιαχτα κι αστόλιστα θα τα 'φερνα στο διαγωνισμό;;; :)))

      Διαγραφή
    3. μμμμμ αστόλιστα του ποστ δεν θα τα δίνω....χα χα α

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.