Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Ακριβά κοσμήματα !!!

Φτή ναι η Αννούλα, μανούλα. Στολίστηκε κατακαλοκαιρινώς με τα πρώτα κεράσια και μόστράρει εαυτόν για φωτό. δεν της την αρνήθηκα και την αναρτησα εδώ κι εκεί και παντού γενικώς, αντιλαμβάνεσαι.

Είναι και τα μοναδικά σκουλαρίκια που φορεί. Δεν... ποτέ...Να μην μου μοιάσει διόλου, τι μανα κι αυτή!
Είπε "θυμάμαι τον πατέρα μου _ καταλαβαίνεις προσφάτως το 1937 π.χ. - που τα έφερνε και τα στόλιζε ως ναρθει μέσα στην αυλή"...
οτι θυμόμαστε χαιρόμαστε!!!


Σάββατο μεθαύριο! η γιαγιά Ελένη, που είχε γεννηθεί στην Φιλιπουπολη της Βουλγαρίας... στο σημερινό Plovdi...ελεγε πως το ψυχοσάββατο αυτό λεγόταν κερασόψυχο. Δεν εκαναν κόλυβα, ντάλα ζέστη, προτιμούσαν τα φρούτα.. τι να πως δεν ξέρω.

Το ίδιο κι εδώ, ελληνες ήταν ανταλλάξιμοι, δεν ήταν και Βούλγαροι... οπως το βρήκαμε το κάνουμε.

πανακρίβου ψωνίσαμε πάλι!

12 σχόλια:

  1. Τι ακούω - διαβάζω ? Κερασόψυχο? Ακριβά τα γούστα στα εξωτερικά της Βουλγαρίας , Οχι σαν εμάς με τα ψυχοσάβατα και τα κόλυβα , που χωρίς μαιντανό και ρίδι δεν γίνονται , μη θυμώσουν οι πεθαμένοι.
    Θα βάλω ντεκορ κεράσια , τούρτα στον ΄΄άλλο κόσμο΄΄.
    Κερασένια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα, αδιάβαστη σε τσακώνω. Υπάρχει συγκεκριμένος αριθμος προίοντων που βάζουν στα κόλυβα. Κάτσε να δω τι θυμαμαι. ή 7 ή 9.
      στάρι, ζάχαρη, αμύγδαλο, σταφίδα μαύρη, σταφίδα ξανθή, μαιντανό και ρόδι (στην εποχή του, αλλιώς δεν θυμάμαι τι) και εεε δεν ειμαι σίγουρη. Αλλοι βάζουν στραγάλι κοπανισμένο, άλλοι βάζουν καρύδια, φουντούκια. Αλλα τα βασικά ειναι 7.
      ε, ρε πόσα ξέρω.. χι ιχ χι
      Κι εδώ λέγεται κερασόψυχο το καλοκαιρινο... για γκουγκλάρισε... μπας και μάθουμε κάτι... σε κάποιες περιοχές!!!....
      Τα κερασένια δικά μου, στα μούτρα σου.! Εδώ μέσα απο την Φρουτοπία ήμουν Κερασοζουζουνα ενα διάστημα, μετά τόφαγα και ησύχασα...

      Διαγραφή
    2. Τα βασικά; εξυπακούεται είναι 7 το ρόδι και ο μαιντανός απαραίτητα μη θυμώσουν.....Αφού έφαγες μόνο το κεράσι καλά ,,,άφησες τη Ζουζούνα..μη μη τη φας
      Μην πάρω τη θειά μου που έχει φτιάξει τόννους κόλυβα , πάντα πρώτη και στο στολισμό . Σαν φουσκωμένο παγώνι πάει να φτιάξει τον δίσκο , αν είναι κανένας νέος λέει .
      Τι τον πήρες Θεέ μου Αυτόν ? Δεν έπαιρνες εμένα και σταυροκοπιέται..
      Ξαναματά φιλιά

      Διαγραφή
    3. Χα χα χα !!!
      Η αδελφή της μάνας μου, φτιάχνει κόλλυβα και μόλις δοκιμάσει πρώτη λέει "αχού τι ωραία κόλλυβα που έκανα πάλι"... και πεθαινουμε στο γέλιο, ανεξαρτήτως που ευρισκόμεθα, διότι καμμια φορά, της ξεφεύγει και μπροστά σε κόσμο...
      χα χα χα χα !!!

      Διαγραφή
  2. Mε τα κερασάκια στ' αυτιά μού θύμισες τα πολύ παιδικά μου χρόνια, όταν είχα κι εγώ κοτσιδάκια... Κρεμούσα και τα κερασάκια στ' αυτιά.... κι ήταν και αυτό, στο μυαλό μου, καλοκαίρι!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά απο μας δεν κρέμασε σκουλαρίκι κερασάκι!!!! στα παιδιά μας

      Διαγραφή
  3. και ποια δεν έβαλε το ζουμί το κόκκινο των κερασιών στα χείλη της για κραγιόν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά...!! Αυτό το έκανα κι εγώ μικρότερη!!! :))
      Και όπως λέει και η Μέλανη, έβαζα τα κερασάκια στα αφτιά σαν σκουλαρίκια :))

      Διαγραφή
    2. Ρια, ααα δεν εκανα τέτοια επικύνδινα γιατί ερχόταν μπουφλα απο την γιαγιά. Ημουν καθαρο κοριτσάκι. ως σκουλαρίκια μονο!

      Διαγραφή
    3. Aγγελουδάκι, να το κάνεις και τώρα. Η μανούλα μου το κάνει στα 80 (παρά 20 μέρες, μην αρπάξω καμμια).

      Διαγραφή
  4. εγω ξερω να πω θα τα δοκιμάσουμε φέτος;ρε ζουζουνα αυτό ειναι έπαθλο ενα καφάσι κεράσια χαχαχα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φούλη μου, ακριβά οντως. ειναι τιμές αυτές για φρουτα, ντροπή μας!!!!
      μα να σου πω, ωραίο δώρο. χα χα χα !!
      πολλα φιλιά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.