Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

Η παραδοσιακή....

Η παραδοσιακή φραντζόλα, φραντζολίτσα, βρίσκεται Αθήνησι και θα παραυρίσκεται ολο το καλοκαίρι. Παίρνει ενα χρώμα σκουρό που εφέτος δεν μου αρέσει γιατί μεγάλωσα και οι ρυτίδες με το σκούρο δεν κάνουν ακόρ.. οποτε ασπρη η φραντζόλα... οτι ψήθηκε ψήθηκε....

Ετσι ειναι. Αμα δεν έχεις χωριό, δεν σου αρέσει μακριά απο το σπίτι σου, στην Ελλαδα, με την ζέστη... τι να δεις !!! τα χωριά, που βράζουν απο την ζέστη? τα νησιά που βράζουν απο τον Λίβα? ... και εχεις άδεια τον Αύγουστο... οι παραλίες και τα χιλιόμετρα, σου κάνουν παρέα μόνο. 


Οι άλλοι ξους!!! ολοι. Μα τι ειναι τούτο....! πάντοτε αποχαιρετούσα εκδρομεις καλοκαιρινούς. και πήγαινα στα κρύα. Τώρα, δεν εχω όρεξη για τα κρύα, κατακαλοκαιρο. Παραμένω σπίτι μου, μέσα στην γκρίνια. Πιοτερη δεν έχει. Μέχρι που με βαριέμαι εγω και με βρίζω.

Πάντα έτσι. Ποτε διακοπές. Μόνο στο κρύο, Σουηδία, Καναδά μεριά. Επιανα τα παγωμένα. Και μετά αποπληξία. Κάτσε εδώ λοιπόν. Αγκαλιά με το αρκουδισιόν και τα περιοδικά και την τιβί. αντε και μια τρίλιζα στο λαπιτόπι. Για τρίχρονα η τρίλιζα, μην φανταστείς. 

Αρχισε η γκρίνια.. Πουθενά δεν πάω, πουθενα δεν θέλω. Τρείς εβδομάδες, αδεια και η μια γιομάτη γκρίνια. Ανοίγουν ολα τα αερόψυκτα του σπιτιού. Μουγγαίνονται οι πάντες και μόνο η γκρίνια μου ακούγεται.

Κατά το τέλος της δεύτερης εβδομάδος, αρχίζω να συνέρχομαι, βρίζοντας πάντα την ζέστη. Είναι ήδη πολυ αργά. Εχω μια εβδομάδα να κάνω τίποτα και υστερα γραφείο πάλι.

Με τον ερχομό του τέλους της τρίτης εβδομάδας, συνέρχομαι. Γραφείο και κόσμος που ρωτάει "που πηγες" "πουθενα" απαντώ θυμωμένα και βρίζοντας.
Δεν με νοιάζει και δεν ακούω ποτέ τις διηγήσεις των ταξιδιωτών. Παιδιόθεν.
Ούτε του πατέρα.Ποτέ δεν ξέρω, που πήγα και τι είδε. Δικό του θέμα.

Οπως και δική μου η γκρίνια. Νωρίς άρχισε. κουράστηκα......ήδη.

17 σχόλια:

  1. δώσε γκρίνια στον λαό σου!

    φιλάκια δροσερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώσε δώσεεεεεεε!!!
      απο που δροσερά, απο το γκαγκανιασμένο Αργος? μ!

      Διαγραφή
    2. απο το δωματιο μου που εχει κλιματισμο!

      Διαγραφή
  2. Μωρέ, πήγαινε ένα Πήλιο που ναι δροσερό να το φχαριστηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ταξιδεύω στην Ελλάδα, ειναι τρε μπανάλ, δεν ειναι της τάξεώς μου!!! καταλαβαίνεις.
      τι ειμαι εγώ? Tremens? να μπαίνω στο τρένο? μμΜ! πφ!

      Διαγραφή
    2. Ποιο τρένο παιδί μου, με την κούρσα σου θα πας, κυρά κι αρχόντισσα!

      Διαγραφή
    3. Μονο με αεροπλάνο. Το τουτουνι μου δεν πατεί την Εθνική!!! καινε τα λάστιχα και που τα ποτίζουν.. τι ειναι άλογα?
      ειπα δε'ν της τάξεώς μας !!!

      Διαγραφή
  3. Ρίξε κι εναν ωραιο χαιρετισμό σ'όλους-ες εκεινους(και κυριως εκεινες) τους-τις επαναστατες-τριες του καναπέως και του κομπιουτορέος,που όλο το χειμώνα εκαναν επανασταση εκ του καναπέως και δια του κομπιουτορέος,γκρινιάζοντας για την κριση και τωρα συνεχίζουν την επανασταση μεσα απο τα εξοχικά τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μπέντε δαχτυλακια, να χαιρετήσω? ΝΑ κι εγώ... σ' ολοι αυτοί!!!

      Διαγραφή
  4. Έλα να σε φιλοξενήσω στη Λάρισα με τα 42αρια υπό σκιάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μερσί, εχω και κάτι φίλους στο Ντουμπάι!!! χι χιχι !!!

      Διαγραφή
  5. Α, κι εγώ θα είμαι εις το κλινόν άστυ!!! Αλλά για να μην γκρινιάζω πάιρνω τας παραλίας της Αττικής , κάτι σαν ολοήμερη εκδρομή (ψάθες, ομπρέλες, ξαπλώστρες, ψυγειάκι, κλπ κλπ )!!
    Είσαι να το οργανώσουμε καμιά φορά??!!!!!
    Φιλί καυτό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Πέπη. Με μεγάλη χαρά, με έναν όρο. να φέρεις και φακό!!! χι χιχι!!!
      Σάββατο, γιατί εργάζομαι τις υπόλοιπες, και τον Αυγουστο όποτε!!!
      φιλι καυτόοοοο? ευτυχώς και φυσά !!! χι χιχι !!!
      στα μούτρα σου (να μάθεις !!!)

      Διαγραφή
  6. Μα συγνώμη κιόλας! Είναι να μην γκρινιάζει κανείς όταν έρχεται το καλοκαίρι; Που μια χαρά είναι στην Αθήνα σε σχέση με το Άργος, εδώ που τα λέμε...
    Αλλά που θα πάει; Δεν θα έλθει ο Οκτώβριος; Θα έλθει!
    Τέλος πάντων, ευτυχώς να λέω που βρήκα και μια θάλασσα κοντά και ξεγελώ ολίγον τη ζέστη με καμιά βουτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού εχω ραντεβού με τον Οκτώβριο, ασφαλώς και θα έρθει!!!
      Εσυ βρήκες κοντά θάλασσα, σους! για ρώτα κι εμάς!!!!!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Τι λες κορίτσι , έλα να πάμε στο χωριό , να δεις πράσινο και θάλασσα με τα κυάλια! Οδηγός εγώ ..τέρμα μουσική , ότι θέλει η ψυχούλα σου . Να χαρώ την ομορφιά μου , αρχόντισσα, θα είσαι.
    Φιλιά δροσερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλως την !!! χωριό? τι ναι αυτό!!! δεν πάω πουθενά, εκτός απο την Αθήνα. Αλλιώς ξω απο δω...!!!
      ΧΙ χι χι !!! κράτα την αρχοντιά σου και τα σύκα γιατί δεν πλησιάζω!!!
      φιλιά !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.