Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Αγιος ο Θεός...

Εψές που λες Ασπασία, ξύπνησα να ακούσω κλασσική και άκουσα ψαλμωδία.
φτου φτου φτού πως το είπα έτσι.

Ειναι λεει ο Πατριάρχης Μόσχας στον Αη Παντελή και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Μάλιστα. Και που θα το ξενάβλεπα κυρία μου?
Δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω και βουτάω την "έντρομη" που με είδε μπρός της ξαφνικά, μάνα απο την εκκλησία....
Με το σκαμνί μαζί μην μου κουραστεί και μια και δυό, σεν Παντελεημών.

Καταχαρούμενη απο την μία η μάνα, γιατί δεν τόλμησε να μας πει να την πάμε, καταχαρούμενος κι ο πατέρας που θα βλέπαμε τα τέρατα της ιεροσύνης, εμείς.

Μπάτσος χήαρ, μπάτσος δέαρ, μπατσαρία εβρι γουέαρ. Μπου να παρκάρω, εμενα μ' αγαπάει η γειτονιά.... πάρκαρα μια χαρά Κοντριγκτων!
πάμε, στρωνόμαστε, άδεια η εκκλησία κυρία μου. Σκοτιστήκαμε δεν πάμε στους ναοί πλέον.
Κάνανε τον αη Παντελή, διορθόδοξο κέντρο, πάρε στη μάπα, τις κυράτσες με τις μαντήλες. Ελα, ώπα εναν καλαματιανό. Οι ορθόδοξες ... της Ρώσικης εκκλησίας...

 Μια στριγγιά χορωδία... ιιιιφ! απο γυναίκες με άσπρες μαντήλες. Και βέβαια οι δικοί μας ψαλτάδες, ενας καλυτερος απο τους άλλους... κλασσικά.

Πήγαινες, κοντά, πηγαινες μακριά, ενα σουλάτσο τόκανες. Ερμη η εκκλησία.....

Σκοτωμός απο αλλοθρησκους..εεε με συγχωρείς, απο αλλοδαπά.

Εγώ, κινέζος τουρίστας στην αγαπημένη μου εκκλησία.. της γιαγιάς μου, της γειτονιάς μου... τουρίστας. Με το κινητό, έγραφα και φωτογραφιζα.

Δεν μου άρεσε το ρώσικο του θέματος, αλλα το ανέχτηκα απο περιέργεια.
Είπα δυνατά μαζί με ολίγους.. δυστυχώς το πιστεύω και μετά άντε κουράστηκα... δεν είμαι για πολλά.


Η καγκεμπέλα, κουνιαμπέλα, στροφάριζε εδώ κι εκει και κοίταγε τις τσάντες.. ελα άσε με να βγάλω την βεντάλια να στην φέρω στην κεφάλα. βλάκα.

Τα λοιπά τα είδαμε στο τηλεβιζιόνε... μια χαρά περάσαμε.....Δεν θα κοινωνουσα... ε, όχι δά!!! να με κοινωνήσει ο Ρώσσος.. ελα ρούσα παπαδιά...


Χωρίς φωτα ο Παντελής, με το φως της μέρας, λίγος ήλιος εδώ κι εκεί και μεγάλοι προβολείς να κάνει τη δουλειά της η καμερα.
video
Εύη, απο Καναδα, (γιατί εχουμε και πολλές) αν περάσεις απο εδώ.. για σένα το τράβηξα...

Είχε και μια ψιλοχειροτονία... διάβαζαν διάφορα....
αντί το μέγα παπαδαριο να ειναι έξω στους θρόνους, ήταν μέσα κι έβγαινε με το ζόρι... 
Ξέρεις τι μου έλειψε? Ο πάτερ Παναγιώτης, που έφυγε νωρίς. Ηταν πρώτος και καλυτερος σε τέτοιες παράτες. γείτονες..... ποιός έμεινε κάτω πιά.. 25 χρόνια ειμαι εδώ μου είπε μια κυρία, δεν ξερω γιατί... κι εγώ 53 της απάντησα κι η γιαγιά μου 100 αέι άσε μας.....

Και δεν μου άρεσε και η χορωδία ιιιιιι οι γυναίκες...ιιιιιιι ! στ' αυτιά μου.
Μην πω για το διορθόδοξο...... αλλα τος παν....
δεν πας τι φωνάζεις....!!!!

Με Παπούλια και Σαμαρά συναντάται ο Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος

αφού συνάντησε εμάς, πήγε και παραπέρα.... η αληθεια να λέγεται. Πρώτα ήρθε σ' εμάς. Α, σε παρακαλώ. Πρώτα συναντησε τον κληρο και ο λαος μετά... χα χα χα!!!
οχι για να δεις !

6 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάς!

    Θα μου πεις, ήτο η περίστασις... αλλά στους μεγάλους ναούς, αισθάνομαι άβολα.
    Άλλο θέμα: πάτερ Παναγιώτης και στην δική μας, αλλοτινή ενορία... Νέος, τότε. Χαρισματικός, με χαμόγελο, καλή καρδιά, γλυκό λόγο.

    Βοήθειά σας, Ζουζούνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πίσης !
    Ο εν λόγω ναός, πάντα μεγάλος ήταν και εκει γεννήθηκα!
    Μερσί νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. των Βαλκανιωνε....κάποτε. τώρα ο αη της Αιγίνης.... μου διαφεύγει,.... κόλλησα.
      ταύτος ειναι μεγαλυτερος

      Διαγραφή
  4. ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! Πολύ με συγκίνησες με το καμάρι μας Ζουζουνα μου, ειδικά όταν έφτασες στα ουράνια... τον τρούλο. Τι ωραίες αναμνησεις..., τώρα είμαστε τουρίστριες εκεί, ε ενταξ εγώ είμαι αλλά κι εσύ? Κι εγώ δεν αντέχω τις γυναικείες ψαλμωδίες, δεν χτυπάνε ωραία στα αυτιά μου, πραγματικά η γυναικεία φωνή ανήκει σε εκκλησιαστικές ψαλμωδίες του είδους μας? Δεν ξέρω η θυμάμαι ποιος ήταν ο πάτερ Παναγιώτης, μάλλον μετά από την μετανάστευση μου.

    Βοήθειά σας και πολλές ευχαριστίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Evie, σε είχα στο μυαλό μου ολη την ώρα.
    Απο την στιγμή που έγινε διορθόδοξο κέντρο, δεν πάτησε ούτε η μάνα.
    Οχι δεν ειναι δική μας χοροδία, ειναι Ρώσσικη. Ο πατερ Παναγιώτης, ο Λολοκεφαλλονίτης, ήρθε περί το 1970 στην εκκλησία.
    Εσύ επι πατέρα Τίτου, μάλλον.!

    Η χαρά ολη δική μου, που σε γνώρισα γειτονοπούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.