Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

Φώλς και παντός νερού !

Πότε πότε, συχνότατα, με πιάνει μια πεθυμιά να βρεθώ εκει. Και δεν τα καταφέρνω και συγχίζομαι! 
Και τι δεν θάδινα. αλλα η κυρια γερμανική πετουμενη εχει φθηνά εισιτήρια μόνο για τον Οκτώβριο, τον Φλεβάρη και τον Μαη. Οκ να μην ξαναπάω χειμώνα αλλα χρυσή μου κυρία πετάμενη, δεν μπορείτε να βάλετε κανα εισιτήριο της προκοπής αλλη εποχη καλοκαιρι, φθινόπωρο γι αυτούς να πάμε κι εμεις.

Αλλοι κάποτε πήγαιναν για μήνα του μέλιτος. Πα μαλ, αλλα δεν  θα παντρευτώ τώρα οπου νάναι....


Το γλιέ'πς? το καλυτερο ξενοδοχείο. Το κρεβάτι σου, κρέμεται πάνω απο τον καταρράκτη. Σηκώνεσαι το πρωί, κι αν δεν προσέξεις, φλαπ μέσα. χι χι χι !!!

Δεν ήταν ονειρο ζωής. Κατά λαθος βρεθηκα (ωραιο λάθος, χα  χα χα) και μάλιστα καταχειμωνο και απο απογευμα προς βράδυ που φωτίζεται καταπληκτικά. 

Κάθε τόσο το μελετάω. βάζω φωτογραφίες μπροστά στη μουρη μου να το βλέπω.

Κι αμα θες να πας, να σου πω πόσο ευκολο ειναι... χι ιχ χι !!! δω δίπλα..

ειναι οι ημερες που μελετάω τα κρύα!

23 σχόλια:

  1. ζαλίστηκα! δωρεάν να με βάλεις δεν κοιμάμαι εκεί!

    καλά η ζέστη δεν αντέχεται...
    καλημέραααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια, καλημέρα, αχ δεν έχεις δίκιο. ειναι το καλύτερο!!! καλε ειναι μακριά... τι θαρρείς...
      μάκια και καλη επιστροφή !

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα. Τώρα, θα με πεις αγεωγράφητη και δίκιο θα έχεις! Που είναι αυτοί οι καταρράκτες?
    Όσο για το ξενοδοχείο, δε λέω, είναι πολύ ωραίο και η θέα φανταστική.
    Ξανθιά απορία: Τα τζάμια πως τα καθαρίζουνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι γιατί να σε πω, επειδή ειχα πατέρα ναυτικό και τριγύναγε? και συγγενεις εκει?
      Καταρράκτες Νιαγάρα, η πλευρά του Καναδά, που ειναι και η πανέμορφη. Χτύπα ενα γκόγκλ να ευχαριστηθεί το μάτι σου.
      Τα τζάμια στα ψηλά κτίρια, τα καθαρίζουν με καλαθι κρεμασμένο απόξω!!!

      Διαγραφή
  3. Μέχρι τους καταρράκτες της Έδεσσας έφτασα... για Νιαγάρα το κόβω λίγο έως πολύ χλωμό να φτάσω...
    Ωραία είναι πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να βλέπεις? εγώ που δεν πάω στην Ελλάδα, που να φθάσω Εδεσσα! κι εγώ δεν το πίστευα ποτέ πως θα φθάσω. άσε που το χώνεψα σε 6 μηνες το ταξίδι...εεε ειμαι περιπτωσάρα!
      Πανέμορφα ειναι σου τ' ορκιζομαι!

      Διαγραφή
  4. Ζουζουνίτσα με γύρισες 35 χρόνια πίσω!!! 5 χρονών ήμουν όταν τους καταράκτες της πρώτης πατρίδας μου είδα!!!έχεις δίκιο να θέλεις να ταξιδέψεις ως εκεί είναι μια χώρα με πολλές φυσικές ομορφιές!!!η δεύτερη οπσιόν είναι να πεταχτείς μέχρι την Έδεσσα να πάρεις μια δόση από καταράκτη!!!
    καλημέρες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλως την!!! χαίρομαι που σου ξύπνησα αναμνήσεις. Πράγματι ειναι πανέμορφα και θέλω να ξαναπάω * η γουρούνα δεν μου έφθασε μια φορά*.
      Εδεσσα? μα δεν ειναι της ταξεώς μας, λέμε.... χι ιχ χι
      καλημέρα

      Διαγραφή
    2. ταξιδιάρα η ζουζούνα μας βγήκε!!! χμμμμμμ! Δεν είσαι ζυγός λοιπόν χμμμ!το βρήκα είσαι τοξότης!!

      Διαγραφή
    3. Δια ποιά με περάσατε μανδάμ? ακου ζυγός !! πφ!!! πεταμένα ζώδια!!

      Υδροχόα είμαι κυρία μοΥ!!!! ιχ ιχ ιχι

      Διαγραφή
    4. φτου!μες στα μάτια μου και να μη το δω!!!ελευθερο πνεύμα έτσι εξηγούνται όλα!

      Διαγραφή
    5. Μην πτύεται μανδάμ. Πλυθήκαμαν πρωϊνώς πως!!! Βάλουτε και το ματογυάλλι.

      Με μάνα που παντρεύτηκε τον ναυτικό τι περιμενεις να βγώ εγώ... !!!
      εξηγηθηκαν? εντάξει παω να φάω ενα τυροπιττάκι.

      Διαγραφή
    6. πτύετε... η αγραμμάτου...

      Διαγραφή
  5. Καλησπερούδια!!!

    Δεν έχω αξιωθεί ακόμη να πάω, χρυσή μ' έχουν κάνει τα ξαδέρφια, αλλά εδώ που τα λέμε, θα 'θελα (όταν κι εάν) να μείνω πολύ.
    Οι γονείς μου όμως που έχουν πάει (κι έχουν προσκομίσει το σχετικό φωτογραφικό υλικό) είναι της ιδίας απόψεως, Ζουζούνα μου!

    Δεν με χαλΕΙ καθόλου το Hotel, τουναντίον!!!

    Σου εύχομαι να ξαναπάς σύντομα!!!
    Φιλάκια!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι? εγραψες το 13ο σχόλιο? να σου απαντήσω αμέσως.
      Πάρε ενα μπουφλίδι, που εχεις ξαδέλφια και δεν πας! πάει αυτό. Επειτα. Η άποψη ειναι μια και ο μπακλαβάς γωνία. σρλπππ!
      Λοιπόν, οργανώσου και πάμε κάποτε. κι εγώ στη θεία πάω.
      μερσί και στα μούτρα σας !

      Διαγραφή
  6. Να οργανωθούμε να πάμε... αλλά με κρατούν υποχρεώσεις πολλές, ακόμα... :((
    Μέσα είμαι, πάντως!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε παιδί μου, με το Π! μπα μια βιασύνη!

      Διαγραφή
  7. βαράτε με και ας κλαίω είσαι.
    βρέθηκες στο πιο ονειρικο μέρος, και ηταν και κατά λάθος.

    εγώ κατά λάθος μπορώ να βρεθώ για δέκα με΄ρες στις μαλδίβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεία μένει τρεις ώρες μακριά, ήταν Δεκέμβριος γιορτές κι εκεινη δεν οδηγει στον εθνικό.
      Δεν ήξερα ακριβώς τι ήταν. Το 2006 και επειδή ο πατέρας ταξίδευε ολα τα χρονια το μυαλο εχει χορτάσει απο εξωτερικό.. γι αυτό δεν θέλω την ελλαδα. δεν είμαι μαθημένη.
      Ηθελε ο εξάδελφος μου να δει την νυχτερινή διακοσμηση και κάτι άλλα εορταστικά φωτισμένα και πηγαμε απο το απόγευμα. Κρυοοοοοο εκει δίπλα στο -10 ήταν.
      Εσύ... να πρόσεχες!!! χα χα χα !!!

      Διαγραφή
  8. Μπα, πολλή φασαρία θα έχει!!!!! (Οσα δεν φτάνει η αλεπού , τα κάνει ..κρεμαστάρια!!!!).
    Χιχιχι!!! Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ να'χεις!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει εχει φασαρία, π ανάθεμά το!!!
      χι χιχι
      καλημέρα και Καλό ΣουΚού!

      Διαγραφή
  9. Νιαγάρας πήγαμε πήγαμε , σε κείνο το ιπτάμενο πράγμα δεν κοιμηθήκαμε.
    Ασε στους Δίδυμους πύργους πήγα το 1999 και έπεσαν που να πάω και εκεί .
    Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, τους είδες τους δίδυμους...εεε δεν θα τους ξαναδείς.. που ειπε κι ο πατερας στη μανα....
      φιλιά και καλημέρα

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.