Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

ποιά είσαι?

Μου λετε πως γινονται αυτά ? Ολάκερο ποστ εγραψα, το απογευματάκι στο γραφείο, ήρθα να του βάλω κατι τις.. και τόχασα. το εσβησα.... και γελαγα μια ώρα. Τογραψα με τι χαρά... Γι αυτό δεν θέλω εγώ να γράφω απο το σπίτι. Ο βλαμένος λαπιτόπης, σκατά στα μούτρα του... εβρισα.
πάω πάλι...

Σας τα έγραψα εγώ, τίποτα εσείς... δεν το πιάσατε.... καλά να πάθουτε.

Διαβάστε σε τόνο γυφτακίου στο τρένο...

Σας παρακαλώ, καλές μου κυρίες, που ο θεός να μου κόβει κουρασάνια και να σας τα δίνει μαρμελάδες. Σας παρακαλώ, δείξτε κατανόηση με την Ζουζουνα. Μεγάλη γυναίκα ειναι και τα εγκεφαλικά εχουν καρτέρι. Τζααααφ, κλείνουν την αντίσταση. Πάει το τσιπσάκι.
Που να θυμηθώ καλές μου κυρίες ποιά ειναι ποιά. Εδώ δεν θυμάμαι που κοιμάμαι και που ξυπνώ. Και τα μυαλά στα τεκνά..εεε στα κάγκελα, ήθελα να πω...

Μου πέσατε και μαζεμένες, ο Θεος να σας έχει καλά να τρώτε καρπούζι. Δεν ειμαι για τέτοια απότομα (ΤΖΑΑΑΑΑΑ) κυρίες μου. Δείξετε κατανόηση.

Σας παρακαλώ καλές μου κυρίες, που να μου κόβει η μοδίστρα πατρόν και να σας γινονται παλτα (με α τι θες εσύ). Δώστε μου χρόνο να σας γνωρισω. Δεν θυμάμαι η γυναίκα, ΄στο βερύκοκο που κρατώ.
Δώστε μου χρόνο να θυμηθώ ποιά κάνει μακραμέ, κι έμπλεξα στα κορδόνια της. Αααα η Πουαδερί ειναι. Αστε με καλες μου κυρίες να γίνω νουνά σας. Θα αγοράζω και την λαμπάδα σας.

Εκει που εκανες ακολουθία, βάλε και ποιο πόστ εχεις. Κάτι δεν έχεις κάνει σωστό, πάρε κάτω την Ζουζουνα.Ελα καλή μου κυρία, πάρε ξανα τον δρόμο.. κι εγω.. .οτι θε΄ς.

Καλές μου κυρίες, που να πλέκω την προίκα μου και να καίγεται την Λαμπρή με τα βεγγαλικά. ΄Βαπτίζω και σημειώνω. Αφήστε με σας παρακαλω να κάνω σκονάκια. Ηρθαν κάτι τουλίπες ΝΑ, με το συμπάθιο βεβαίως. Πως να την λεω? Εχω κι άλλη Χριστίνα. Είσαι η κυρία Τουλιπίδου, τέλος. Είχαμαν και κάτι κόντραι με την Ολλανδία, δεν θα σε ξεχάσω.

Νύχτα πέρασα απο τα σπίτια σας καλες μου κυρίες, στο τυρί που μασουλώ. Και ηταν στης Πέπης, που ούτε φακό ούτε τίπ'τις. Εμπλεξα στους διαδρόμους τους σπιτιού της και κατουρήθηκα. Ούτε η τουαλέτα που ήταν δεν εύρισκα. Φτού... και ήταν κι η μαμα μαζί και χαζολογούσαμε τα τόσα πολλα που έχει. Εμας μας κοροιδεύουν πωχουμε πολλα πράγματα.... Μα κι εσύ ρε Πέπη (ελληνικά θα το γράφω), ενας χαρτης χάθηκε με το ίσα μέσα?

Καλες μου κυρίες, που να απλώνομαι για καφέ και να μου τον πίνετε εσείς, με κολοράκι μαζί, σας παρακαλώ, πως να θυμαμαι. Πάρε Μελανι (αυτή τη λέω Ροζαλία.. .) τα μελάνια γιατί κάτω ειναι χύμα, θα γλυστρίσω και θα θέλω γιατρό.. και εχει μέρες να περάσει... Αφρικανεεεεεεεεεεε? ου ου.. εισ εδώωωωωω?

Καλες μου κυρίες, σας ορκίζομαι στην μπουγάδα, που πλένω. Μην περιμενετε να τα θυμηθώ ολα. Η Μαρία Κάπα, πρόσεξε οχι Λ και τέτοια... ε! Η Μαρία Κάπα, δεν θυμάμαι τι μπλογκ εχει. Ασε θα σε βαπτίσω κι εσένα, μετά απο ενδελεχή έλεγχο. Κάποιο κουσούρι εεεεε σημαδάκι, θάχεις να μην σε χάσω...


Αυτά καλές μου κυρίες και σας ευχαριστώ πολυ που με ανέχεστε. Ξέχασα τίποτα? δεν θυμάμαι. Είναι το εμενταλ στο μυαλό, το λένε ολοι.

Στάση? οδηγέ, να κατεβω... Πετράλωνα>? τι κανω εγώ στα Πετράλωνα, ποιό λεωφορείο πήρα.????


Υστερόγραφο πρώτο και καλυτερο. Ηρθε το Αγγελουδάκι, το Ροζ, πρόσεξε την απόχρωση, μην μπλέξουμε τα αγγελουδάκια μας... Πιιιιινννννκ...
ωραία, ήρθε που λες, περάσαμε καλά και εχθέ πρωί, λεω, δεν κόβω μια βόλτα η ευγενικιά.... Χωρίς φοντάν χωρίς τιποτα καλη μου κυρία.. να ξέρεις.
Εφαγα στο δρόμο μια πάστα και ευτυχώς γιατί είδα κι έπαθα να σηκώσω το μπλογκ. Μα τι εχει πιά? Τόνους μαρμελάδα με μουσική μαζί και ροζ μαλλι της γριάς. Οχι εγώ το εχω σε ξανθο, αλληνής ήτουνα.
Τ' αφήνω μια δυο τρείς, πέντε. σκώθηκε.
Κι εκεί που παω να διαβάζω, καλη μου κυρία, που να μου καούν οι τηγανητές πατάτες... τι βλέπω? Λείπει το Αγγελούδι και ειναι ο Αγγελος της εκει και βάζει τα πικάπ.
Είναι μουσική για νέες, αλλα μ' αρεσε... οχι τι. Να ο Σακηηηηηηηηηηηηηης, να ο άλλος που λεει το αυτο, να ο τέτοιος με την κορμάρα, να ο άλλος με τα ωραία χαρακτηριστικά, του Αγγελουδίου εγινε, μέρα μεσημέρι στο γραφείο... μέσα.

Στάση, εισπράκτωρρρρ. κυριε κύριε, να κατέβω. που ειμαστε??

Κι εκει που κατεβαίνω, ποιά βλεπω? την Αθηνά, ναι  απο τα αβγά με β, το πρώην παλάμπρας, δεν το πρόλαβες ε? με την Λεκάνα? τον Μιτσόπ ντί, με το πουλί στο χ... εε με την κούπα στο χέρι, απο τον διαγωνισμό? Αυτή αυτή την Αθηνά λέω και πιάσσμε μια πάρλα... Ολα μου τα είπε, ολα της τα είπα... και κολοράκι στο όρθιο φάγαμαν.  Εισπραααααααα.. οχι εχω κατέβει. Μα που είμαι? Ανάπλι? βρε τόσο μακριά βρεθήκαμε? ε, ρε τι κανει η καλη πάρλα και το υγιές ενδιαφέρον για τον ανθρώπινο είδος.. είδες?

Αυτααα παθαίνω γιατί τρωγομαι ναμααστε παρέα..

25 σχόλια:

  1. αν σου πω ότι δεν κατάλαβα χριστό,τα σκούρυνα, λες να φταίει το ξανθό από κάτω;
    άντε καλημέρα καλό τριήμερο να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φουλη μου, να περάσουμε καλα!!!
      Ηπιες καφε? εναν ακόμα? 2 τσιγάρα? χι ιχχι !!!
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχ Να σαι καλά πρωί- πρωί μου έφτιαξες το κέφι... πολύ γέλιο η ανάρτησή σου... μα κυρία Τουλιπίδου;;;; χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι πως να σε πω, να θυμάμαι. Ειναι χαλασμένο το συστημά μου και βγάχει ενα αβαταρ ΝΑ, με το συμπάθιο με ροζ τουλίπες.
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Τα μάζεψα τα μελάνια από το πάτωμα!!! Κάτι που είμαι κομμάτι σβαρνιάρα, κάτι που είμαι ελαφρώς αμελής... αλλά τώρα το 'κανα λαμπίκο!!!

    Ορίστε, παιδί μου!!! Μια χαρά παρέα είμαστε!!! Αλήθεια, το ξέρεις ότι τα μπλογκ σου (κι ετούτο και τ' άλλο) έχουν γίνει "must", περνώ και ξαναπερνώ, χαίρομαι και χαμογελώ και περιμένω κάθε επόμενη ανάρτηση;;;

    Καλημερούδια και φιλάκια!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ εντάξει. Ησύχασα τώρα!!!
      Ευχαριστώ κι εγώ παρέα και να περνώ καλα θέλω μόνο!
      Να χαμογελάμε πάντε.
      Είπα θα τα πούμε την Τρίτη. Ακουσε κανείς? ήηηη!!!

      Διαγραφή
    2. πάντε... πέντε και στα μούτρα μου.
      πάντα!!! νάμαστε καλα!

      Διαγραφή
    3. ο ταύρος ! που ειναι ήρθε ταύρος και δεν ειδοποιήσατε?
      εεε!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα σας από την χριστίνα την λεκάνα!!!

    φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα μου τα είπε σου λεω αυτή η ΑΘηνα, η δική σας, ναι!!
      γειά σου Λεκάνα με τα ομορφά σου!!!
      μάκια

      Διαγραφή
    2. Ααα, να! Τώρα που είμεθα όλες εδώ... λύστε μου αν θέτε την απορία: γιατί "λεκάνα"; Τι "λεκάνα" Πώς "λεκάνα";;;
      Μα, από τις κούπες την έχω την απορία, αλλά είμαι διακριτικό άτομο!!! :P
      :)))))

      Διαγραφή
    3. Μέλανι, ειναι παλιά ιστορία... θα στην πούμε καμμιά μέρα!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εισαι πνευματώδης κι ορίτζιναλ δεν μπορώ να πώ, βάλε blogloving να μη σε χάνουμε γιατί το γέλιο μας χρειάζεται, βγάλε όσα παρατσούκλια θέλεις αλλά καποια στιγμή δεν θα βγάζεις λογαριασμό, εγώ είμαι με το τετράδιό μου να σημειώνω ονόματα και μπλόγκς και πρασινίζω με ξυλομπογιά τα μικρα ονόματα και σημειώνω τη πιο χαρακτηριστική ανάρτηση της κάθε μιάς, τα είδε η κόρη μου και γελούσε , μαμά εγώ παίρνω πτυχίο ή εσύ? Πολλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ και τα μυαλιά στα καγκελα είμαι η κυρία Πουαδερί ( γέλασε κανείς) . Ντάξει ακούσαμε την Τρίτη θα τα πούμε , πήγαινε να αναναιώσεις το πνεύμα , όχι το Αγιο το δικό σου καλέ
    Τη γκαντεμιά μου λέω θα πήγαινα 4 μέρες Κων/λη , τώρα πάπαλα!
    Λες να πάρω τη σφεντόνα μου και να πάω , δε λεει να με πάρει καμμιά Τβ και βγαίνω σκατόφατσα .
    Φιλιά ζήλειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλως την Πουαδερί! Εγώ γελώ.!!!
      Οχι, έλεγα μπας και δεν άκουσε κανείς. Γιατί εμείς δεν εργαζόμεθα!!!!

      Ωραια !!! μια χαρά συμπεριφορά... Μπράβο ζηλεύουμε την Ζουζουνα... πφ!!!!!

      Διαγραφή
    2. αα παρέλειψα. ολα εγώ να σας τα μαθαίνω.
      Τα τεκνά στα κάγκελα λέμε..!!!! αμαν πιά !

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο γιατί δεν το βγάζει ρε παιδιάααααα!!!ααααα!
    νάτα νάτα τα τυριά στα μυαλά..

    είπε η Mairi Grasia

    =======

    Εισαι πνευματώδης κι ορίτζιναλ δεν μπορώ να πώ, βάλε blogloving να μη σε χάνουμε γιατί το γέλιο μας χρειάζεται, βγάλε όσα παρατσούκλια θέλεις αλλά καποια στιγμή δεν θα βγάζεις λογαριασμό, εγώ είμαι με το τετράδιό μου να σημειώνω ονόματα και μπλόγκς και πρασινίζω με ξυλομπογιά τα μικρα ονόματα και σημειώνω τη πιο χαρακτηριστική ανάρτηση της κάθε μιάς, τα είδε η κόρη μου και γελούσε , μαμά εγώ παίρνω πτυχίο ή εσύ? Πολλά φιλιά Μαίρη!

    Mairi Grasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To λοιπό, κυρια Μairi μου, Νομίζω πως εσύ εισαι Χαρούμενα χριστούγεννα, αφού το μπλογκ σου γράφει Μerry Mairi? εεε? καλα τα πάω.. Είσαι και Πουαδερή Β, ομως γιατι την άλλη την βρήκα πρώτη.
    καλα πάω? γιατί εγώ τυρί δεν έφαγα σήμερις.

    Μερσί για τα καλολογα!!! ΑΑΑΑ κι εσείς του τετραδίου? κι εγώ κι εγώ.
    Νάτα, ολαι μαζί ήρθατε πάλι... βλέπω και παθαίνω.
    Τι ειναι το μπλογκλοβιν, τώρα, δεν μπορώ τα δύσκολα. ασε, και θα φτιάξω μελιτζάνες παππουτσιάκια κι ειναι δύσκολες...!

    Καλο Σκου και δεύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε, καλό ήταν το κουλουράκι...
    Μικρό βέβαια, αλλά από το τίποτα, καλύτερο!
    Σε ασπάζομαι!
    Πως το λες;
    Α ναι! Αμφιτερομαγούλως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς το λέω!!!!

      Διαγραφή
  10. Εεεε είμαι κι εγώ εδώ και δεν ξεκουνάω με τίποτα. Μου φαίνεται θα αρχίσω κι εγώ τετράδιο, γιατί περασμένα τα 40, και μυαλό κουκούτσι. Έχω αρχίσει να ξεχνάω γιατρέεεεεεεε!!!
    Καλά να περάσεις στις μίνι διακοπές. Σμουτσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου το "περασμένα τα 50, συν το ξανθό" τι γίνεται!!!!

      μερσί

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.