Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Παλιόκοσμε και παλιοκενωνία

Θέλω να ειμαι ειλικρινής. Μου εδωσε μεγάλη χαρά και ο πρώτος και ο δεύτερος διαγωνισμός ! Μα πολύ μεγάλη. Διασκέδασα πολυ και ακόμη τις ώρες που πέρναγαν οι κομήτες αργά, διάβαζα απο το κινητό και γελούσα πολύ. 

Ξέφυγε το μυαλο μου, που ειναι φορτωμένο. Δούλεψα να τα πετύχω ολα... να τα προλάβω. Στριμώχτηκα, κάνοντας πολλα μαζι, εχω και δουλειά οπως λένε οι κακές γλώσσες και πέτυχα χρόνο ρεκόρ για τα δεδομένα μου.
Μ΄αρεσε πολύ.

Τώρα... ανοιξα και κάτι μαύρες τρύπες....ώρα μεσημεριανή, εφαγα και κάτι ψήφους... πείνα έκανε. Τα φέραμε στα ίσια τους. 


Εκανα και μερικές βουτιές εδω κι εκει. Οχι καλε, δεν κολύμπησα. Δω ήμουν. Στα μπλόγκ σας !!!! φέρε κούπα, πάρε παντό.. οχι πασουμι ! γράψε δω, πάρε κει...

και γενικως πέρασα τρυφερά... κι όμορφα.

Κι άσε τον παλιόκοσμο να λέεει, οοοτι θέεεελει...!!!!

Ευχαριστω ολους που κάναμε χαβαλέ. Ειναι κάτι ώρες που χρειάζεται. Ολο ερτ και έρτ.. πιά... ούφ.

Οποιος θέλει να παραμείνει, εδώ είμαστε. Για τους άλλους, δεν γίνεται. 

Εχω ενα ένστικτο και γνωρίζω απο την πρώτη ώρα, που και τι..... και μπλιός

Κι αυτη τη φορά το ένστικτό μου, εργάζεται καλά....!!! του δώσατε τροφή, δεν λέω... αλίμονο! 

Να είστε καλα!!!




27 σχόλια:

  1. τι αυτό ήταν; τέλειωσε ο χαβαλές;
    καλημέραααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ακριβώς...κάνω μια στάση Κολιάτσου και προχωρώ... !!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ζουζουνιώ. Κι εμείς όμορφα περάσαμε κι αν δεν ήσουν εσύ να οργανώσεις όλο αυτό το τζέρτζελο δε θα γινόταν τίποτα απ όλα αυτά. Οπότε μην ευχαριστείς και ξεσκόνισε τη φωτογραφική μηχανή και φόρτισε τη μπαταρία της. Σου ρχεται κι άλλος διαγωνισμός λέμεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτογραφίζω με το κινητό, μην ανησυχείς. Ωχ ωχ. στο κεφάλι μου, θα πέσει ο διαγωνισμός?
      είδες? λίγο κέντρισμα θέλουμε ολοι για να "πάρουμε" μπρός.

      Διαγραφή
  3. Αν κρίνω από την συμμετοχή και τον χαβαλέ τότε κι εμείς περάσαμε τέλεια. Πάντα τέτοια Ζουζουνάρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μην ξεχνάς, πως δεν είμαστε μεταξύ μας!!!
      μουτς παλιόγατε

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ τους διασκέδασα δεόντως τους διαγωνισμούς!
    Τώρα, όσο για τις μαύρες τρύπες που λες, μην δίνεις σημασία. Δεν βλέπεις ο ΕΟΠΥΥ; Έχει μαύρη τρύπα 2,5 δις και παρόλα αυτά όλοι τους παραμένουν ψύχραιμοι!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά ομίλησες, αν και καθήμενη... δεν κοιτάω τα χάλια αυτουνού!!!!
      μερσί
      καλημέρα

      Διαγραφή
  5. και εμείς το χρειαζόμασταν,πολύ ωραία ήταν!!!
    εις το επανιδείν!!!
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eις το επανιδείν? γνωριζεις κάτι που δεν ξέρω?
      εις το επαναγράφειν, ίσως?
      μύτς

      Διαγραφή
    2. ναι εις το επαναγράφειν!έκανα λάθος!

      Διαγραφή
    3. Ελα μπράβο κι εψαχνα το σημείο του χάρτη!

      Διαγραφή
  6. Δεν πάμε πουθενά!έδω μας έχεις με τα πρωινά μας τα σπέσιαλ,με τις εκδρομές μας μια στις Ιταλίες μια στα εξωτικά νησιά,με τα γλυκά μας,με το εντερτέιμεντ μας και θα φύγουμε!!! τι λες καλέ! άντε τώρα να μας ξεφορτωθείς....χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria Kapa λ μ ν ξ....
      ωχ ωχ... δεν γλυτώνω.. χι χιχι !!!

      Διαγραφή
  7. όλο έρτ ερτ, και εγώ για την ερτ έγραψα. καλα΄έκανες και μου τα έγραψες στα σχόλια να μπαίνουν μερικά πράγματα στη θέση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτσε γιατί δεν θυμάμαι τι εγραψα, η γραία!!!!

      Διαγραφή
    2. Ωραία, εβαλες τα πιάτα στην πιατοθήκη, να μπαίνουν στη θέση τους? γιατί λιμάρω νύχια δεν προλαβαίνω... τιπ'τις !!!

      Διαγραφή
  8. Ακόμα στου το κρατάω μανιάτικο, που δε βράβευσες τα γουρουνοτσάρουχά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, δεν τα βράβευσα? σ' εφαγε η εγγονα της Φούλης !!!!

      Διαγραφή
  9. Ήρθα κι εγώ κατακαθυστερημένη (!!!) αλλά μ' έχουν φάει οι υποχρεώσεις και οι δουλειές, αυτές τις μέρες!!!

    Το'γραψα και το ξαναγράφω: εδώ περνάμε καλά!!!
    Προσωπικά, ήρθα (προ διαγωνισμού κούπας) και θα μείνω!!!
    Μου αρέσει η οικοδέσποινα, η υποδοχή της, τα γραφόμενά της, το χιούμορ της κι η παρέα μας που, με χαρά μου, βλέπω να μεγαλώνει!

    Φιλιά στη Ζουζούνα μας και σε όλη την παρέα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την καθυστε.εεε Μελανι Ροζαλία Φον Μελάν!
      σ' εσένα τριγύρναγα. Ουτε ενα καφέ, ούτε ενα κολοράκι... τος πα!

      ναι μερσί, θα με κάνετε να νοιώθω άσχημα που τάγραψα. Μερσί ουάν μορ τάίμ.

      Δεν μ' εχεις δει απο την ανάποδη. Πες το κι αυτό...!! χι χι χι χι
      Στα μουτρα σου τα φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Το ψάχνουμε με κυάλι μια στάλα γέλιο , που να πάμε παιδί μου ?
    Ασε θα καεί που θα καεί ( ο εγκέφαλος) , ας καεί εδώ μεσα τουλάχιστον γελώντας.
    Υποσχέθηκες γέλιο>
    Περιμένουμε!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την. Ευχαριστώ πολύ. ενα κουρασάν στο καφέ εχει προς ώρας και κεράσια στ' αυτιά της μανας!

      Διαγραφή
  11. Είπαμε, ο επόμενος θα ναι διαγωνισμός χαμόγελου, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ θα περιμένω κι άλλον διαγωνισμό :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάτηνα.... να σ πω, αγγελούδι, κοίτα το μάθημα κι άσε τσι διαγωνισμοί... τα μάθαμε.. χι χι χιι το καρφί σου, εργάζεται πολυ καλα.
      ρε οι άνδρες να μην κρατάνε μυστικάκι χι χιχι ι
      φιλί στο φτερό

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.