Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Ερωταπαντήσεις


Να σ΄πω, άσχετο.. το βλέπεις καλα γιατί εγώ δεν το βλέπω...οπως πρέπει το μπλογκ σήμερις... βρε μας και κήρυξε απεργία λόγω ερτης? φτού@!



Θέλω γατάκι? ερωτηση
Θα κοιτάξω ! Απάντηση
Κοίταξα ! Κατάφαση
Δεν θέλω ! Αρνηση
Τέλος.

Οφείλω να πω ότι κόντεψα να το πατήσω, αλλα σκέφτηκα τα λάστιχα πάλι....μαρσάρισα και πάρκαρα....τρομαξε. 

 το αγάπησα, γιατί ηταν της αυλής της θείας Χαρίκλειας, ειναι ξανθό ριγέ, της σπάνιας ράτσας για το κέντρο της Αθήνας και το ζήτησα. 
Είχαμε παλιά στην πολυκατοικία... στην Χευδεν... ειναι ξεχωριστά, πως να στο πω. 

Είπαν εχει ενα ματάκι. Δεν με νοιάζει. κι εγώ ενα έχω !!!
Είπα θα κοιτάξω τι θέλει και που θα μείνει και θα απαντήσω.


διάβασα, μέτρησα και είπα ΟΧΙ. Δεν χωρά ούτε μεσα ούτε έξω. 

Είμαι αλλεργική στην τρίχα (στο σάλιο, κι αυτό ολη μέρα γλύψ γλυψ), και πρέπει να το στειρώσω. θέλει μεγάλη φροντίδα οσο ενα παιδί. Εκανα εγω παιδι? ΟΧΙ (του Μεταξά, του συγχωρεμένου). Δεν ήθελα. Ξους και το παιδί και το γατί και τα καλα τους.

Μου φθάνει το ΚΑΠΗ της συνοικίας!! εχω συνηθίσει και φροντίζονται μόνοι τους. Δεν ζήτησαν κάτι...γεροί ειναι Φτού μας, πάντα τέτοια. 

Οχι δεν θέλω γατί. Ηταν ενα θέλω του Σαββατοκύριακου... 

Δεν θέλω μπελάδες και φροντίδες....

Πηγα κάπου, εχει 500 γάτες και ισαμε, 3 σκύλους. Την πρώτη φορά, η μια ήταν μέσα στην τσάντα μου, ή άλλη μύριζε το παλτό μου, που ηταν απο φυσική τρίχα κουνελιού λυκου δεν ξέρω τι, η τρίτη, γυρόφερνε να πηδήξει πάνω μου.... χώρια την τρίχα. δεν παραπονέθηκα, βουτηξα κανα δυο απο το σβέρκο και τα απίθωσα κάτω....

Στην δεύτερη επίσκεψη, τα γατιά ηταν εξαφανισμενα και οι σκύλοι δεμενοι.
Στον καναπέ υπήρχε καθαρο, ασπρο, πεντακάθαρο σου λέω

Αυτή ειναι οικοδέσποινα ! 

τα αγαπώ απο μακριά.  Δεν τα θέλω ρε παιδί μου.

Δεν έχεις δει την φωτό της γάτας, να μου χαίδευει το μαγουλάκι... ε, εκει δεν ξαναπήγα....

16 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως ακριβώς είπες , όταν έχεις γατί/σκυλί είναι σαν να έχεις μικρό παιδί. Πρέπει να φροντίσεις για το φαγητό του, για την υγεία του (εμβόλια κλπ), για την καθαριότητά του, για την καθαριότητα του χώρου του και του κοινού σας χωρου (μην περιμένεις από γατί να σκουπίσει μόνο του τις τρίχες) και για την ψυχαγωγία του (μην παραπονεθείς αν σου γρατζουνίσει το δερμάτινο καναπέ - αυτό απλά παίζει).
    Υπάρχουν άνθρωποι που είναι διατεθειμένοι να τα κάνουν όλα αυτά και περισσότερα ακόμα και άνθρωποι που δεν είναι. Οκ. Κανένα πρόβλημα.
    Εκεί που υπάρχει πρόβλημα, είναι με αυτούς που κακομεταχειρίζονται τα ζώα, τα κακοποιούν και βγάζουν πάνω τους όλα τα κόμπλεξ που κουβαλάνε. Δεν σε κόβω να είσαι από αυτούς.
    Τώρα όταν πας επίσκεψη σε σπίτι που διαθέτει, γατί/σκυλί/παιδί/παπαγάλο κλπ, ρισκάρεις και μπαίνεις με δική σου ευθύνη. Και βέβαια ο σωστός οικοδεσπότης θα σε σεβαστεί και θα προσπαθήσει να κάνει την παραμονή σου στο χώρο του όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη (θα σε κεράσει και γλυκό κουταλιού και φοντανάκι και θα προσπαθήσει να περιορίσει την επαφή σου με τα ανωτέρω αναφερόμενα), αλλά μπορεί και να μην τα καταφέρει 100% και να συμβούν απρόοπτα.
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πλεκτοκόριτσο, θα συμφωνήσω μαζί σου.
    το να τα κακοποιούν ειναι σε άλλη περάμετρο. Δεν με βρίσκει ασφαλώς σύμφωνη.
    Εμεις είχαμε σκύλους πάντα στο σπίτι, γιατί ο καπετάν πατέρας, κουβαλούσε οτι του χάριζαν και το χαρίσαμε με τη σειρά μας, γιατί η μαμα δεν τα ήθελε. Εμεναν περί τους τρείς μήνες μαζί μας.. αλλα...και πάλι είχαμε σπίτι δίπατα με εσωτερική σκάλα να μένουν τα ζώα και αυλή να κυκλοφορούν...

    Ο νοικοκύρης, υποχρεουται να μαζεύει τα οικόσιτα οσο εχει επισκέπτες. Αλλα ποιός καταλαβαίνει.....
    Οσο για τα παιδιά... άλλο κεφάλαιο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα είπα?
    δεν είπα
    ΚΑΛΗΜΈΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα!!! Γιατί τα βλέπω τώρα όλα πράσινα;;;
    Καλημέρα-Καλησπέρα!!! :)))

    Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό το νέο look του μπλογκ, με αρένει πολύ!!!

    Λοιπόν, τα ζώα τ' αγαπώ, έχω κιόλας, αλλά εκτός σπιτιού. Και όταν περιμένω κόσμο (ακόμη και ανθρώπους που έχουν ζώα και ξέρω ότι δεν τους ενοχλούν), δεν τα έχω αμολημένα.
    Όπως δεν είχα αμολημένο και το παιδί μου να γκρεμίζει το σύμπαν, όσο ήταν νήπιο.
    "Το παιδί σου και το σκυλί σου, από μικρό όπως το μάθεις". Έτσι ήξερα, έτσι έπραξα...

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ρόζισαν να είσαι ασορτί.. Δεν ξέρω. ο μπλόγγερ, κανει πολλαπλασιαστικές κινήσεις και με παιδεύει...!!!
      εμενα δεν με αρένει και θα το κάνω αρένα... αλλα τος παν.

      το παιδί σου και το σκυλί σου, οπως το μάθεις, μάθαμε.. οι άλλοι πως δεν έμαθαν, δεν ξέρω.

      Διαγραφή
  6. εγώ νευριάζω με αυτους που έχουν κάτι σκύλαρους Ναααα, κάτι θηρία και τα έχουν λιτά σε δρόμο που περπατάει κόσμος (και όχι σε πάρκο) να κάνουν τη βόλτα τους. Και έρχεται ο σκύλαρος καταπάνω μου φορτσάτος και ακούγονται κραυγές (δικές μου). Και μου λέει νευριασμένος ο μιστερ - καλά πως κάνεις έτσι, δεν δαγκώνει!!! - αλλά μασάει μου έρχεται να του απαντήσω... τα νέυρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκει, που λες φιλενάδα, σηκώνω το πόδι και χώνω κλωτσιά. στην ψύχρα... κι ας μου πούνε μετά... !!! ξέρω εγώ τι θα απαντήσω...

      Διαγραφή
  7. άλλαξε τη γραμματοσειρά και το χρώμα, γκαβωθήκαμε και όχι ότι καταλάβαμε και πάρα πολλά. δε βλέπώ τίποτα σε λέγω για!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πας καλά; κάθε τρία λεπτά αλλαγές στα χρώματα; και που είναι τα πουλάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εισαι κι εσύ καλα? με πηδάει ο μπλόγγερ και θα καθίσω ήσυχα?

      Διαγραφή
  9. Δεν στα πειραξα αυτά... εδώ ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι. Γατάκι ούτε κι εγώ. Μαδάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.