Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Δελτίο ειδήσεων

Διακόπτομεν το πρόγραμμά μας, για ολιγόλεπτες ειδήσεις.

Τι, έτσι θα σας αφήσω? αφού το τραβάει ο οργανισμός σας...

Τόχεις δει αυτό που ερχεται κάποιος, καλώς να ορίσει, οχι δεν λέω για τις τελευταίες αφίξεις, καλως τες είπαμε. 
Αυτή η κουτσομπόλα, που την βλέπω μπροστά σε ολο το μπλογκρολλ μου? ναι ναι η γνωστή και μη εξαιρετέα. 

Με απορρίματα είπα δεν θα ξαναασχοληθώ αλλα να την βλέπω και σε όλους τους γνωστούς? 
Γνωρίζετε ποιά μου θυμίζει. Την Αηδονίτσα.... *

* παρεμπιπτόντως, οταν  εχεις "πένθος' δεν γαμείς και δέρνεις....που θα σε λυπηθούμε τώρα..... κιόλας.. άει κι εσύ...
νάμαστε σοβαροί. επειδή ενα επιπεδο μπηλοζήρι σε διαβάζει κι εσένα.... τίποτα δεν είσαι... ορίστε μας... 

κακό τέλος θάχει να μου το θυμάσαι !!!! η κουτσομπόλα και το μπλόκ της.
Κάποιος θα της το κλείσει το μπλόκ. 

πως ειναι η κακή κουτσομπόλα? ε τι δεν ξέρεις? 
πηγαινει να δει γιατί πήγα κι εγώ... Παρέμεινε και σχολιάζει κιόλας....! κολλητή απο χρόνια με τον εκάστοτε μπλόγγερ. 
και η εκφορά λόγου στα ύψη... 

Πιτζον σίτι, γκέρλ ! Η πιτζονίτισσα, πως το λέτε.
Τον αράπη κι αν τον πλένεις, οσο θέλεις βρόντα...! 

Οσο για τα ανώνυμα σχόλια.... ξέρουμε ξέρουμε πολύ καλά, δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις. Ξέρουμε ποιός μας βρίζει και πότε για να ανεβάσει την ακροαματικότητα του βλογίου του!

Ερχεστε να δείτε τι ειναι η Ζουζουνα ε? μμμ Ναι ενα τέρας με τρία πόδια και 200 κιλά μυαλο... Κι απάνω στο καλάμι...!!!!!
Αφήστε με κι έχω δουλειές!!!

* αλλα σας κράτησα ανήμερους !!! 

11 σχόλια:

  1. Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει την παροιμία "τον κουτό και το χωριάτη ξένη έννοια τόνε τρώει".
    Ανέφερες και την αδυναμία μου (Πίτζον σίτι), τα 'πες όλα!!!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν την ξέρω την παροιμια.
      Επειδή δεν τόχεις απο την αρχή, ας το θέλει ωρες ανάλυση....

      Δεν ξέρω τι είδους αδυναμία... εχω γλώσσα αμάζευτη!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν το 'χω όντως, αλλά από τα συμφραζόμενα έκανα το συνδυασμό που σκοτώνει: κακοκουτσομπόλες και Πίτζον σίτι!!!

      Διαγραφή
  2. Ν΄αφήσεις τους αράπηδες ήσυχους!!! οοοοοορίστε μας!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχουτε δίκιο. Δεν ήταν έτσι.

      "Στου κουφού την πόρτα το σαπούνι σου χαλνάς" ήτο....


      Και τέλος πάντων καλως ήλθατε αν και ξεβράκωτος. ωχου μάνα μ' τι με περιμενει πάλι!!!

      Διαγραφή
    2. αυτά του λέω κι εγώ! είμαστε και κιουρίες αν μη τι άλλο!!!

      στην ανθοδέσμη είχαμε μείνει ,μην ξεγλιστράς!

      Διαγραφή
    3. Τίποτα τίποτα (δεν με σταματά) δεν σε περιμένει, ρώτα και την φιλινάδα σου από κάτου (τώρα από πάνου μου-χμμμ...) χαχαχα

      Αν σ' ενοχλεί το ξεβράκωτος, κλείσε το δεξί σου μάτι (να σου βγει από τ' αριστερό).

      Και καλώς σας ηβρήκαμε το λεπός! :)

      Διαγραφή
    4. Με τ' αριστερό δεν βλέπω, την έβαψες!!!!
      καλως μας ηρήθατε !!!
      στρωθείτε ολο και κάτι εχει να τσιμπήσετε!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.