Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

πιτινό της γής !

Πτηνό πτηνείς πτηνεί, πτηνούμε και καλά κανουμε!!!

το πτωχό, πλήν τίμιο ζώον, ζει στους πάγοι και δεν πέταξε ποτέ. Ερμο... 

Το δικο μας εδώ μέσα που πετάει δω κι εκει, ολοι το γνωρίζετε. Το γνώρισα προσφάτως λοιπόν και είπα να του κάνω μια χαρά και μια τουρτίτσα κι απτου που θέλει να το λέω αμι. 

Αμικαλμάν λοιπόν, σου εφτιαξα κάτι για τα ταξίδια σου!




Δεν ειναι μια γλυκειά Πιγκουινούλα?
Φόρεσε και φλιόγκο για νάρθει !




επίσης στα ταξίδια ο κόσμος πεινάει.
Πάρε κάτι αλμυρούτσικο μαζί σου
να μην τρως μόνο κουρασάν! 



Είναι απο τους ανθρώπους που αξίζει να ειναι τριγύρω ## κι άσε με να γνωρίζω καλα τι λέω....! 

19 σχόλια:

  1. Καλημερούδια!!!

    Τι όμορφη Πιγκουινοτουρτίτσα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, ας τη κατω βρε! αμέσως....

      Διαγραφή
    2. Εεεε... το φιογκάκι κοίταζα μόνο!!! :))

      Διαγραφή
    3. και το φιογκάκι τρώγεται.. ιχ ιχ ιχ !!!

      Διαγραφή
    4. Νιαμ... νιαμ... νιαμ... ναι, το διεπίστωσα!!!!! :)))))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα..συμφωνώ, με την Μέλανι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο το πτηνο αυτο λυπασαι να το χαλασεις κοπελια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα, δως το μου εμενα και σου λέω πως χαλάει!

      Διαγραφή
  4. αυτά είναι...
    μια γοργονότουρτα δεν είδαμε!
    και είναι και νόστιμα τα πιγκουινάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είπα. τούρτα και γεννέθλια άλλη ώρα γιατί πέσανε πάνω στον διαγωνσιμό.
      α μα πιά, δεν με διαβάζετε...ουφ
      ασ τα κάτω τα πιγκουίνια...ειναι αλλουνού! ξους

      Διαγραφή
  5. Αφήστε κάτω τα πηρούνια, έφθασε το πτηνό!

    Και δηλαδής ΓΟΥΑΟΥ, ΠΟΣΟ ΖΟΥΠΕΡ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΣΙΑΞΕΙΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΤΟΥΡΤΑ, γλυκιά μου Ζουζού (αμί)! Θα πασαλειφτώ στη σοκολάτα και τη γλύκα, θα γιομίσει το ράμφος μου ζάχαρη!

    Πολύ σε ευχαριστώ, είμαι -σνιφ σνιφ- συγκινημένος και πολύ touched. Όχι μόνο για την τούρτα, αλλά και για τα καλά σου λόγια! Δυστυχώς πτηνούλι είναι ανεπίδεκτο στη ζαχαροπλαστική, επομένως δεν θα σου σιάξω, αλλά θα σου παραγγείλω μία ζούπερ ΖουΖουνόΤουρτα να σου τη χαρίσω!

    Τα φιλιά και τα φχαριστώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήνω εγώ να στο φάνε!!! κέρβερος ~~~

      εντάξει ευχαριστώ κι εγώ ευχαριστείς και σύ, να μην μας πάρει η νύχτα !
      καλα, εντάξει, βλέπω πως κατέχεις τις ξένες εξπρεσίον !
      Ναι ναι δεν θέλω δώρα (!!!! ποιός εγώ), αλλα να είστε ολοι καλα και να περνάμε καλα!!!!
      σε φιλω αμι!

      Διαγραφή
  6. Επίσης: ο φιόγκος είναι η στυλιστική λεπτομέρεια που κάμει τη διαφορά! Σουπέρμπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. A, όλα κι όλα, το πτηνό, που μας ταξιδεύει, μας ψυχαγωγεί, μας κάμει να χαμογελούμε αξίζει τέτοιας περιποίησης! Εύγε Ζουζούνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό μισό μισό. Να φέρω σίδερο να πατήσεις!!!
      μερσί μερσί και τουρσί

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.