Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

12 συμμετοχές, ψηφίστε παππούτσια!

Ηρθαν οι σαρανταποδαρούσες να διαγωνιστούν!
καλως τες και καλη σας επιτυχία


Μια ψήφο, ο καθ' ενας! 
Εγώ ψηφίζω ολες τις συμμετοχές για το καλό και στο τέλος, η ψήφος μου, μετράει για δύο.

ηρθε ενα εκτός συμμετοχής...

για το γούρι!!!!
για να μην ξεχνάμε απο που κρατάμε !
και ενα ακόμη απο την Vad, 


γουρουνοτσάρουχο λέει...




και πάμε...
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ
αλλα δεν χωράνε, παιδιά, θα φθάσει την Κρήτη το πόστ.
μεγαλώστε τες, πατώντας επάνω.

Πρώτη και καλύτερη ήρθαν οι νεραίδοδημιουργίες. 
Οντως χάρμα το χρυσουλί πεδιλάκι. Και το πεντικιούρι... να μην μένει πίσω.



Το Δελφινούι εφερε και τι δεν έφερε



Ολα δικά της μάτια μου!!! αυτή η λουλουδέ γόβα, ολα τα λεπτά !


Η Μέλανι, εφερε ενα καλοκαιρινό!, ενα μετζο λαχτάρα κι ένα καταχειμωνιάτικο.



Η Μπότα με ξετρέλλανε, κι αν ειναι αληθινό, ακόμα καλύτερα!!! ναι δεν είμαι οικολόγα μην γίνω οικολόγρια!!!

Η Βασιλική, απο την Κύπρο, εφερε τα καθημερινά, μα εγώ θα ψηφίσω το κολάν

πειράζει???? χι χι ιχ !!!!!



να και η Ρία με το ασημί της!!!! ολα τα λεπτά κι αυτό!!!






 ομορφο πέδιλο ! να το χαίρεσαι !




και πάμε παρακάτω......Νάσια η τρομερή!!! με 8 ευρώ, ήρθε στον διαγωνισμό.





και πεντικιούρ παρακαλω, μην ξεχνιέστε και δεν βλέπετε!!!

Η Φούλη, εφερε και παρέα στον διαγωνισμό. ε, τι θαρρείτε, οι μεγάλες αγάπες δεν κρύβονται!!!!


Γιαγιά, λέμε τώρα, και εγγονή, πρωταγωνιστούν! Ψηφίστεεεε!


Το πλεκτοκόριτσο, ήρθε με τα περτικαλι της.


Εβαλα τις καλυτερες πόζες, δεν θα παρεξηγηθείς ε?


και στην συνέχεια... περάστε κόσμε...!!! ηρθε η Georgette B, κατά κόσμον Αρμονία και εφερε... οχι ενα, οχι δύο... πόσα? μέτρα.







τύπησε μωρέ το κοϊτσάκι. μάκια να περάσει!!!
προτιμώ το τρίτο και το πέμπτο, πειράζει? οχι πείτε πειράζει.. .χι χι χι 


Και η Maria K, με γόβα και σαγιοναρίτσα.. Εξοχο το ψαράκι. εχω κι εγώ, τα ψάχνω τρία χρόνια....






Βρε καλως την Μαριλίζω με τα κλασσικά... 






μπορώ να φορέσω την πουά γόβα? ειναι σε αξιοπρεπές νούμερο?

συνεχίζω. ... 


ελέγχω το μέηλ και επανέρχομαι. Κι αμα δεν προλάβει πάτα πάνω, παραπάνω να  την βρείς... και ψήφισέ την....!!!!
Ηρθε ήρθε, αφού ξελαρυγγιάστηκα!!!



Στα μαυρα η Pink Angel, αλλα όμορφα!!!

92 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία σε όλους.
    δίνω την ψήφο μου στην ρία και στα ασημί πέδιλα!
    θα της δώσω και ένα ζούληγμα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζουλάς κυρία μου. Είναι στο σπά!!! θα χαλάσει η μάσκα. μην ζουλάς !!!


      Διαγραφή
  2. Σου τα έστειλα μόλις... Δεν το είχα δει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και ψηφίζω τη Φούλη με τη φραουλί τη γόβα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ντάξ τα καταφέραμαν!!!
      μερσί
      Η κυρια Φούλη με την φραουλί , εν πουάν!

      Διαγραφή
  3. ψηφίζω το παπούτσι των 8 ευρωπουλακίων!!!ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Νάσια, 8 ευρουλάκ..εεε εν πουάν!

      Διαγραφή
  4. ψηφίζω την Georgette B την Αρμονία με τις γόβες. Είναι όλες υπέροχες αλλά η 8η μου έκλεψε την καρδιά. Φανταστική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν προλάβει να με περιλάβει η Ζουζούνα έκανα λάθος στο μέτρημα... η 6η

      Διαγραφή
    2. η ψήφος πάει στην Georgette, ετσι κι αλλιώς. Αν σ' αρέσει η 5 ή η 6 ... εντάξει ....!

      Διαγραφή
  5. ψηφίζω και εγώ καλέ, δεν πρόλαβα να στείλω , αλλά ψηφίζω τη Μαριλίζ , κλασσικό και ασπρόμαυρο.
    Φιλιά αέρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόλαβες? εεεε, την επόμενη!
      ωραία. Εν πουάν και η Μαριλίζ

      Διαγραφή
  6. εγώ θα το ρίξω στη φούλη. έχω τις ίδιες κοραλλί γόβες. αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοραλλί η μια φραουλι η άλλη. Οκ, οπως και νάχει ομορφες ειναι!!!
      Φουλη ντε πουάν!

      Διαγραφή
  7. Εν λεπτόν, εν λεπτόν, εν λεπτόοον!!!
    Η γόβα μου έχει κρυφτεί πίσω από την μπότα!!! :P

    Λοιπόν, επειδή ήμουν αναποφάσιστη στα εύκολα (=λίγες συμμετοχές) με τις κούπες... εδώ, είμαι τσεκουράτη!
    Η κλασσική δίχρωμη της Marilise!
    Άλλο είχα κατά νου... μέχρι που την είδα! :)

    PS. Ζουζούν μου, αληθινός είναι ο όφις, τον είχα βγάλει και γκρο πλαν, αλλά δεν τον ανέβασα να μην σκιαχτείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανα λοαντ, να φανει η γόβα.. που θα μου πεις ειναι κρυμμένη.
      Πεθαινω για τα ζωντανά. Απλά πεθαίνω.....

      Μαριλιζ ντε πουάν!

      Διαγραφή
  8. Ηρτα και γω να ψηφίσω, καλή επιτυχία σε όλες, όπως είπα ξανά το στύλ το δικο μου είναι τα παπούτσια τα χαμηλά τα ολόισια , ψηλά δεν φορώ,ειδικά τακούνια ψηλά δεν φόρεσα ποτέ μου, ψηφίζω το παπούτσι του πλεκτοκόριτσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και με το μαύρο χρώμα είμαι τσακωμένη :)

      Διαγραφή
    2. Ειναι καφέ αυτά, δεν ειναι μαύρα... δεν διαβάζεις τα ποσταρίσματα..???
      Εν πουάν του πλεκτοκόριτσου!!!

      Διαγραφή
    3. Μαύρα είναι τα πεδιλάκια Ζουζουνάκι μου και τα νυχάκια είναι απτοκαλί (κατά τη διάλεκτο της κόρης μου)

      Διαγραφή
    4. καφέ τα βλέπω... ααα απτοκαλι... πολυ ωραίο να της πεις!!
      χ αχα !!!

      Διαγραφή
  9. ψηφίζω από μοναχή μου ως καλύτερο πεντικιούρ το πλεκτοκόριτσο γιατί η καλή δουλειά πρέπει να λέγεται!ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας μην γραφτεί στα πρακτικά!

      Διαγραφή
    2. χα χα α χα !!! θα γραφτεεεειιιιιι!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω ευχαριστώωωωωωωωωω - τελικά σε λάθος διαγωνισμό πήρα μέρος - έπρεπε να βρω έναν για το καλύτερο νύχι!!!
      Φιλάκια κοριτσάρες!!!!

      Διαγραφή
    4. σουςςςς... πιο σιγά μην τις βάζεις ιδεές και δεν έχω χρόνο να τρέχω για το νύχι!!

      Διαγραφή
    5. @πλεκτοκόριτσι
      @Maria k,
      χι χι χιχ ιχι χι !!!!
      γιατίιιι? δεν έχουτε μπλογγια να κανουτε διαγωνισμοί?
      εγώ να μην πάρω μέρος πουθενα?
      πάω...

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Ζουζούνα! Να μαι και μένα! Λοιπόν, αν και το κάθε πατούμενο είναι ξεχωριστό, θα ψηφίσω τη σαγιοναρίτσα της Maria K με το ψαράκι! Πολύ όμορφη! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς την ! αχ ωραιά επιλογή

      Μαρία Κ, εν πουάν

      Διαγραφή
  11. Κι άμα το πάμε έτσι, κυρια Μαρία κάπα μου, εγώ ψηφίζω το πιάνο που η Μαριλίζ, φωτογράφισε τις γόβαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει!!! για τα σκηνικά να πάρει και τον δικό μου ψήφο η Μαριλίζ!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν το συζητάω!!!! Γιαγιά κι εγγονή!!!

    Φούλη, αγαπημένη δαγκωτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά καλε, τι δαγκάς!!!!!?????

      ε εντάξει αφού ειναι και η εγγονή!

      Φουλη τρουά πουάν

      Διαγραφή
  13. Χρυσομέλισσες17 Ιουνίου 2013 - 4:52 μ.μ.

    Δεν προλάβαμε να λάβουμε μέρος στο διαγωνισμό, παρ΄όλο που ξεκινήσαμε να φωτογραφίζουμε .....πέδιλα, γόβες, σανδάλια, σαγιονάρες, μπότες , μοκασίνια...γιατί λατρεύουμε τα παπούτσια.. θα θέλαμε να τα .ψηφίσουμε όλαααα...επειδή οι όροι του διαγωνισμού δεν πρέπει να παραβιαστούν...θα ψηφίσουμε τα παπούτσια γιαγιάς και εγγονής, υπέροχα και τα δύο, της εγγονής σκέτη γλύκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τις χρυσομέλισσες! καλως τες !
      Δεν πειράζει... που δεν προλάβατε!
      Κάτρ πουάν στις Φούλες !

      Διαγραφή
  14. Μόλις ήρθα κι εγώ, και μπαίνω κατευθείαν στο ζουμί... να ψηφίσω!
    Pink Angel λοιπόν με τις μαύρες γόβες (θέλω σε σχόλιο από κάτω πληροφορίες πού αγοράστηκαν οι συγκεκριμένες, ΤΙΣ ΘΕΛΩ!)
    Καλή επιτυχία κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Καλώς ήλθες. την επόμενη με συμμετοχή.
      καλα καλε τι φωνασκάς?
      ψήφισες?
      μμμ ωραία
      Πίνκ Αγελλος, εν πουάν

      Διαγραφή
    2. Αγελλος τίποτα.
      Αγγελος, μπορεί
      πως λεμε ΕΪντζελ? αυτό

      Διαγραφή
  15. Φυσικά τα γουρουνοτσάρουχά μου (γρουνουτσάρουχα,στο ιδιωμα του ΑΠΟΥΡΩ) είναι εκτός συναγωνισμού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου αυτα ειναι απο μονάχα τους τα καλλίτερα !!!!! Ασυγκριτα

      Διαγραφή
    2. Ναι, οχι ήθελες ψήφο???

      Σιγα μαρή κι εσύ τα καλλιτερα, να το πάρει τ απάνω του να τρέχω για διαγωνισμό τσαρουχιών... ελεος !

      Διαγραφή
    3. Βάντη, μες την ευγένεια, μούρθες. Ψηφισε βρε χουριάταρε>... τις κοπέλς. δώσε μια ψηφ.

      Διαγραφή
  16. Πως ταχασα όλα τούτα ποτε προκάματε καλε νεώτερα στησατε και την έχασα ευχαριστω για τες ψήφοι σας πανωραιες και επιπλέον για το ψήφο σκηνικού λοιπόν λοιπόν τυρί και πεπόνι και ο/η ψήφος μου πει στο pink Μελανι διότι όλες οι συμμετοχές όμορφες αλλα σαν την μπότουλα την εξαλλη καμμιά Συγχωρεστε με κυρία ζουζουνοκερασιτσα αλλα το πουα εργαλείο ειναι σε 37 μου πήρε κόπο και χρόνο να φύγω απο το 36,5 και να πάω στο 37 σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελανι, εν πουάν (να μην ξεχνιέμαι)>

      Τι είπες Μαριλίζω? τοφαγες μονη το τυρί? και το πεπόνι? βρε μην σου πω...

      γι αυτή τη μπότα θα γίνει σφαγή το βλέπω....

      Διαγραφή
    2. Εν εχω να σου απαντήσω με το νούμερο. Οσο γερνάς, γιατί θα γεράσεις που θα πας, θα "μπείς" στα νούμερα.... κι επειδή το ζούμε εχουμε να πουμε
      ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΆ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
    3. Δεν μου λες θα μαλλιοτραβηχτουμε τώρα γιαεναν εφιο ουστ απο εδω το παλιοερπετο αμπαμπα

      Διαγραφή
  17. Πω! πωωωω!! Χαμός γίνεται στο παπουτσοevent! Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα Ζουζούνα.
    Η ψήφος μου πάει στο ψαροπέδιλο της Μαρίας Κ.
    Ευχαριστώ πολύ για τα κοπλιμέντα για το πεντικιούρ (μόνη μου τα έφτιαξα τα νυχάκια) - με κάνατε να φουσκώνω από περηφάνια!!!
    Ευχαριστώ επίσης το Δελφινάκι για την ψήφο αν και απ ότι βλέπω με τόσα πανέμορφα 12ποντα τριγύρω, ... τα χάσαμε τα αντηλιακά πατριώτηηη!!!! (πάλι με λάδι φριτέζας θα πασαλείβομαι σντμπλαζ (= στην πλαζ.
    Πολλά φιλιά σε όλες γνωστές και άγνωστες! Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαπ, κλαπ, κλαπ, και ήρθα με το σόρτσ, δεν ειδοποιάς κι εσύ να φορέσω κατι πιο πάνω μου!!!

      ζμπρωτέβ'σα μιλάμε τα γίδια, δεν χρειζουμε παρένθεσης... κι εχουμε πλάι και ζμπάντζ.! τι θαρρείς!!!


      Μαρια Κ, εν πουάν!

      και τα φιλιά στα μούτρα σου.. αμαν πιά !


      Διαγραφή
    2. σου'φυγε ο ένας μου πόντος για μέτρα πάλι κορίτσι μου!

      Διαγραφή
    3. ναι εδώ εισαι. το ίδιο κοίταγα. μισόοοο της ξεμυαλισμένης που μου πήγε?

      Διαγραφή
    4. εγώ μαι το κορίτσι? ζζζζζζμουτς και 50 ψήφοι απο μένα.. χι ιχχι χι χι χι χι για το κομπλιμάν!!!
      ακου κορίτσι... να περνάς να μου το λες μικρή!!

      Διαγραφή
    5. Θα κάνω cross-checking (!!!!!) με τις φυλλάδες μου, μην ανησυχείτε για τις ψήφοι (!!!) δεν θα πάει καμία χαμένη!!!

      :))

      Διαγραφή
    6. αυτο.. σε τσάκωσα. σε διπλο κρόσσισα !!!

      Διαγραφή
    7. ψηφίζω την Μέλανη για τα πρακτικά των διαγωνισμών!

      Διαγραφή
    8. Υπερψήφιζω Μαρια κου και ας την ανακηρυξουμε πλέον την επίσημη cross checarou όλων των διαγωνισμών 

      Διαγραφή
  18. πραγματικά δεν ξέρω τι να ψηφίζω, εξαιρετικές συμμετοχές (και ναι και τα τσαρούχια σούπερ τα βρίσκω), θα ρίξω νομίσματα (πολλά) και θα επανέλθω (μέχρι πότε είναι η ψήφος έγκυρη;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να σου πω... μέχρι αύριο στις 12, μετά το κολατσιο παναπεί!!!

      Διαγραφή
  19. καλησπερα παιδες!
    θα ψηφιζα το τσαρουχακι, αλλα ως ανηρ εχω μ ια αδυναμια στα τακουνια.
    μια ψηφο στο pink angel με το μαυρο γοβακι.
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τον Mano, Sarantidis, διότι ελληνικα΄θα στο σκοτώσω, αμαρτία ειναι πρώτη φορά εδώ.

      Ναι σε μερσίζει και τ΄αγγελούδι που....ντε πουάν

      Διαγραφή
  20. δεν ξέρω ειλικρινα ποιο να πρωτοδιαλέξω! δε θα ψηφίσω κάποια γνωστή μου μπλογκοφίλη(θα ψήφιζα Φούλη) για να μην το κάνω γιουροβίζιον !
    μου άρεσαν και της Αρμονίας πολύ ....α λ λ ά θα ψηφίσω ένα απλό παπουτσάκι ,όπως ήταν το δικό μου ...είμαι μεταξύ Μαρίας Κ και Πλεκτοκόριτσου...επειδή με ψήφισε ,νομιζω το ψαράκι ,για μη θεωρηθεί γλύψιμο , ψηφίζω, ε π ι τ έ λ ο υ ς το

    Π λ ε κ τ ο κ ό ρ ι τ σ ο !

    φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαν ρε ΄Νάσια περιμενει και ο πρωθυπουργός !!!!

      Ζωρζέτ, ντε πουάν !

      Διαγραφή
    2. αμαν ρε νάσια, με μπερδεψες
      ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ

      Ζωρζέτ, εν πουάν
      Πλεκτοκορίτσι ντε πουάν

      Διαγραφή
  21. λοιπόν απάντηση δεν πήρα από τον διαχειριστή οπότε νομίσματα γυρίστηκαν και η ψήφος πάει:

    ΦΟΥΛΗ (και μια δαγκωματιά στη μικρή παρακαλώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι σιγά μην στέκομαι σούζα ναρθεις να ψηφίσεις...
      ναι ναι Φουλη Κένζ πουάν!

      Διαγραφή
    2. Καλε, τι δαγκώνεις το μωρο? Τώρα τώρα να τηλεφωνήσω εγώ, να σου δώσει μια μπουφλα η μπέμπα να σου πω εγώ...

      Διαγραφή
  22. ΜαριαΚ, το ίδιο κοίταζα, εχασα και το άλλο σχόλιο σου, ταυτόχρονα.
    μισό μην γίνει τρυπα στο πλεκτό, που πήγε ο πόντος της Μαρία Κ>
    να γυρίσει πίσω τον αναζητεί η Ζουζουνα η ξεμυαλισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα να σιάσω την τρύπα..

      ΜΑΡΙΑ Κ ΝΤΕ ΠΟΥΆΝ

      δηλαδή και συγνώμη κιόλας... μεγάλη πείνα...

      Διαγραφή
    2. Τρολάρω, τρολάρω!!! Αντιγράφω από πιο πάνω:

      Θα κάνω cross-checking (!!!!!) με τις φυλλάδες μου, μην ανησυχείτε για τις ψήφοι (!!!) δεν θα πάει καμία χαμένη!!!

      :))

      Everything is under control!!!!!

      Διαγραφή
    3. Κοντρολ εδώ. μην ανησυχάτε, θα κροσάρει τα ψήφους η Ροζαλία Μέλανι Φον Μελάν!!!
      μείνετε συντονισμένοι.
      το διαβάζω το σχόλιο αλλα δεν τόβλεπα.
      ας μου πει κάποιος τι θα πει τρελλάρω!!!!

      Διαγραφή
  23. Ψήφο μόνο στα γουρουνοτσάρουχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σε έπιασε πάλι το γλυκυ σου ε!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλε τι θα το κάνω αυτό το άτακτο!!!! τον Βάντη λεω.

      Διαγραφή
  24. Η αλήθεια είναι ότι μου είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσω ποιο ζεύγος υποδημάτων θα ψηφίσω.
    Και εξηγούμαι:

    Φοράω υποδήματα στο στυλ αυτών που φοράει το Δελφινάκι.

    Θα ήθελα να έχω στην ντουλάπα μου τις μπλε γόβες της Μέλανι, αλλά δεν έχω κανένα ρούχο να τις "δέσω" χρωματικά.

    Επιθυμία μου θα ήταν να μου χωράει, έστω, ένα τζιν παντελόνι για να μπορώ να φορώ τα καθημερινά της Βασιλικής.

    Λάτρεψα τα κλασικά της Μαριλίζ (ιδιαιτέρως το ασπρόμαυρο ριγέ), αλλά, δυστυχώς, δεν ταιριάζουν με τον τρόπο που ντύνομαι.

    Θα ήθελα να μπορούσα να φορέσω το απολύτως κομψό πέδιλο της Ρίας, αλλά δεν ταιριάζει με την ψυχοσύνθεσή μου.

    Οπότε ψηφίζω την Ρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι πως μας "επρηξες" ως να αποφασίσεις. Βέβαια, δεν περίμενα και τίποτα ευκολότερο απο εσένα!! τώρα θα σε μάθουμε????

      Εντάξει καταλάβαμε, τσιμπάμε την ψήφο της Ρίας μαζί με το Ντεπόν !

      Διαγραφή
  25. Εγώ ψηφίζω τα γοβάκια της Pink angel!!!! un point stin pink angel!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς και την Λιζα Ε!!!
      μάλιστα πήραμε την ψήφο και την προσθέτουμε. χι ιχιχ
      Πινκ Ειντζελ Τρουά πουάν, σε παρακαλώ. !!!!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα! Έχω τόσες αγαπημένες φίλες που συμμετέχουν και θα στενοχωρήσω τις περισσότερες!
    Το πρώτο παπούτσι της Pink angel γιατί το δείχνει φορεμένο τόσο όμορφα!!!!!!
    Και το ωραίο πιο είναι: εγώ δεν θα το φορούσα με τίποτα! αχαχαα!
    Θα προτιμούσα για μένα τις ροζ γόβες της Φούλης! Ή Τα λουλουδιαστά πεδιλάκια του δελφινιού για τη δουλειά!
    Καλό βράδυ!
    Αριστέα



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου.. αν κατάλαβες τι ψήφισες, πες κι εμενα. Ξανθιά γαρ, βράδυ δε, δεν καταλαβα. ελα μην πάει χαμένη η ψήφος!

      Διαγραφή
    2. Το πρώτο παπούτσι της Pink angel ψήφισα! :)))

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ
      Πινκ Ειντζελ, λοιπόν κάτρ πουάν !

      Διαγραφή
  27. τώρα εγώ από γόβες δεν ξέρω, μόνο από τσόκαρα χαχαχα. Πάντως θα ψηφίσω την Γατάρα Φούλη και την Εγγόνα της επειδή και τα παπά μου άρεσαν και έχω και μια αδυναμία στην Φούλη μας χαχα. Καλό βράδυ και καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε να φορέσεις μια να κατέεις μετά, δεν ξες τι μπορεί να σου συμβεί.. ανθρωποι ειμαστε.!!!
      Τα τσόκαρα! τι ειπες τώρα...
      Εξι ποιντς το Μισσες γατάρα και εγγόνι μαζί !!!
      καλη σου νύχτα γατόπουλο (εδώ κολλαει, ειδε ο γύφτος εε ο Μάλερ, την Φούλη και την ψήφισε).

      Διαγραφή
  28. καλημέραααααα σε όλους!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ψηφίζω κι εγώ..αλλά όχι με γνώμονα το ομορφότερο παπούτσι, αλλά συναισθηματικά,τη Φούλη , με τις υπέροχες γόβες της και τα παπουτσάκια της εγγονούλας(που τα έβαλε δίπλα - δίπλα, τα μεγάλα να προστετύουν τα μικρά)...αντε και σε λίγο η μικρή, θα δοκιμάζει τις γόβες της γιαγιάς!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Georgette και πολύ καλα κάνεις!!!
      Φούλη λοιπόν 7 ψήφοι!!!!

      Διαγραφή
  30. Επί τόπου έρχομαι να τα ψηφίσω επειδή τα είδα στο μπλογκ της πινκ έιντζελ!
    Μία ψήφος από εμένα σε αυτές τις μαύρες γοβες του ροζ αγγελου που εγώ δε θα μπορούσα να τις φορέσω λόγω ψηλου και λεπτου τακουνιού... αλλά δεν μπορώ να μην τις θαυμάσω... πολύ ιδιαίτερες και πρωτότυπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marialena Xrusaki, καλως ήλθες. Ελα να πιαστούμε χεράκι να κοιτάμε τις εν λόγω γόβες... να θαυμάζουμε

      Pink Angel, σενκ πουάν!

      Διαγραφή
  31. καλέ τι έγινε εδώ!!!πω,πω Ζουζουνααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.