Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Τσόκαρα?

Τσοκαρίες, έλεγε η μαντάμ Σουσού ! κάποιο δίκιο θα είχε. 

Εγώ πάλι φοράω τσόκαρα απο τα γενοφάσκια μου. Σολ απο τα καλά διότι στην ελλαδα δεν υπήρχαν άλλα. 

Σιγά σιγά ανακάλυψα και τα τσόκαρα της λαικής αγοράς, που τα ψωνίζουν αι πτωχαί, πλην τίμιαι επαρχιοτοπούλαι. Εγώ πάλι σολ και απο την καλογήρου τα του εξωτερικού. 

Υστερα, ανακάλυψα αυτο που έλεγε η γιαγιά Βασιλικούλα "απο το ποτάμι και κάτω, πφφφφ"..και απο την Αχαρνών και κάτω άλλο πφ...!!!!!

Λοιπόν διαβάζοντας το κείμενο της Κίρκης με τα γουρούνια, ανακάλυψα πρώτον ελλείψεις και δεύτερον, εβαλες λιτούς και δεμένους κοριτσάκι μου να διαβάζουν και να περνοδιαβαίνουν απο εδώ κι απο εκεί να σου πούνε τι έγινε? 
Γιατί δεν με ρώταγες, δεν ρώταγες την κούλα δεν ρώταγες κάποιον που στην καλύτερη ήξερε απο μέσα τα γεγονότα. αλλα ξεκίνησες απο εκει που σε βόλευε....

Οχι δεν θα αναλωθώ να σε διορθώσω, δεν θα καταλάβει ο κοινός νούς.

Εγώ ξερω πως παίζω εδώ μέσα.
Εσύ και άλλες, δεν παίζετε. Τρελλαίνεστε για λίγη δημοσιότητα. Ξαναπούλησες είδα βιβλία. κοίτα τα βιβλία σου, το παιδάκι σου και το σπίτι σου και άσε να καταλαβαίνω εγώ καλύτερα που δεν έχω έννοιες.. ούτε σπιτι ούτε παιδί, ενα αγαπημένο μια χαρά περνάω. και κυρία κυριακούλα, κοίτα μην πνιγεί το παιδί με το δηλητήριο που αφήνεις στην κουζίνα. 

ασχολήθηκα μαζί σου, σε ολη αυτή την ιστορία? οχι. εσύ γιατί με ανακάτεψες? για να καταλάβει ποιός? τι για μένα που δεν με ξέρει. είδα ποιοί σχολίασαν στην ανάρτηση. εσείς κι εσείς. και που ξεθάψατε και τον ψυχίατρο? δεν μπορώ να καταλάβω... δεν.... που στοχευες τελικά? 

Και αν διαβάσεις καλα οτι εχω εγώ γράψει, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα απλά δεν την καταλαβαίνει κανείς καλά. διότι τα αΪ κιού ειναι στα ραδίκια. 

Οταν γιαγιά αντιγόνη, πρωτόρθες, ολοι σε λυπήθηκαν γιατί είχες καρκίνο. Σεβαστό. αυτό το διαδίδω να με λυπούνται δεν μου αρέσει. κι αν το έκανες "αχ ήταν τυχαίο δεν το ήθελα" δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος. 
 Ομως δεν θα είχες μπλόγγερ γνωστό στον Βόλο να κάνεις παρουσίαση του βιβλίου την οποία δεν είχες ανάγκη μας είπες. Οκ. ολα τα καταλαβαίνω. εσύ ομως μας φλώμοσες στα φιλιά λες και γνωριζόμαστε απο εχθές. οχι εγώ δεν σε ήξερα και δεν με ήθελες και στο μπλόγκ σου.....
Το μικρόφωνο είπα να το βάλεις εκει που ξέρεις, ελλείψει άλλου οργάνου......
αλλα σ' αυτές τις ηλικίες, που όρεξη. αλλα καταλάβατε.


Οταν κούλα πρωτάνοιξες ...... δεν θα αναλωθώ τα ξέρεις πιο καλα απο εμενα.....
το γιατί ανακατεύτηκες, εκεί που δεν σε σπέρνουν κι εσένα δεν ξέρω. 
και μετά κάκιοσες. γιατι κοριτσάκι μου? γιατί κόρες μου θάσαστε στην καλύτερη... λόγω ηλικίας. γιατί? 
Τι άχτι ειναι αυτό που με έχεις. Δεν έχεις ονομα δεν έχεις τίποτα και Αηδονίτσα μου, κάτσε στ αυγά σου. Α και μην παινεύεσαι παιδί μου πως βρίσκεις τα θέματα. Η κοινότητα των καθηγητών της φιλολογίας σε κοροϊδεύει.... ελα συγκεντρώσου. 

Οταν κίρκη, ήρθες σ' εκείνο το καφέ τρελλαινόσουν στις επισκέψεις αλλιώς δεν θα είχαν ολοι οι μπλόγγερ το βιβλίο σου.ναι? μην το πιάσω πάλι.. .βαριέμαι. 

Οταν Ασωτε, είπες είπες ολο γλύκες, δεν πάνε σε άλλο μπλόγκ και βρίζουν την ζουζούνα να το προσέξεις.. θα σε πειράξει.. και ξέρεις καλά τι εκανες. μονο που δεν περίμενες οτι θα διαβάσω....την πάτησες...

Οταν πιπερόριζα σκοτώθηκες να μας κάνεις φίλους και μου έλεγες ότι χτυπάς αρσενικά στο νετ.... σ' έκοψα....! είμαι καλυτέρου επιπέδου... τσόκαρο... ηλιουπόλεως. 

Στέλλα, αυτή τη φορά, στο κείμενο της κίρκης, κάτι σωστό έγραψες, πήρε το μάτι μου.

Γιατί εγώ δεν αντίληψα απο που και πως και τι ήρθες και βρίζεις και απειλείς.
με ονοματεπώνυμο αλλά εγώ δεν σε ήξερα. ούτε ήξερα πως σε ήξερες η ρία. 
Ούτε κάποιος, μου είπε ποιά ποιός είσαι. Οταν κατάλαβα, πως δεν καταλαβαίνεις σου απάντησα.
Μην ψεκάζεις τόσο παιδί μου γιατί εγώ μένω Κυψέλη και η Χρυσή αυγή ειναι κάτω απο το σπίτι... συνεχώς.. μην απειλείς... μην ξοδεύεσαι για μένα. Επίσης η μπατσαρία, παρκάρει απέναντι. εχουμε πόλεμο στην γειτονιά μας. 


Ενα δεν καταλαβαίνω. Που τον ξεθάψατε τον Marco. Ολες βρε σας πήδηξε? και ήρθε να υπερασπιστεί τι? εσένα Κίρκη? 

Θέλετε να τρομάξετε κάποιον και τον καλέσατε? αληθινά ή κάποιος είχε τα κλειδιά απο ενα προφιλ εδώ και 7 χρόνια? θα μάθω, γιατί εχω απορίες.... πολλές... !!! κι αλίμονό σας...!!! 

διότι γνωριζόμαστε καλά.... οχι ρε δεν με πήδηξε, είμαι μεγάλη, αντέτε....!!!!

Τελευταίως εμφανίστηκε ενας κουτσομπόλης ειρηνοποιός. Τα έφτιαξε λέει της τάδε με την δείνα. οχι παιδί μου δεν είπα ντίνα...
 μεσολάβησε για την Κύπρο ααα μιας και τόπα να σας πω.... μεσολάβησε για την Συρία και επιτυχώς εφερε σε πέρας οοοοολες τις διασυνδέσεις. 
Και χαίρεται και δεν γνωρίζει μπλογγερεους, εντάξει? πρέπει να είναι τιμή μου που ήθελα να την γνωρίσω... λέει.. γιατί το ζήτησε.... και το ξέρει καλά....

Ηρθε λοιπόν κι αντί να βάλει την πίπα της ειρήνης στο στόμα να το απολαύσει, ανακατεύεται παντού. παντού σου λέω.
ηθελε να με γνωρίσει, παρ' οτι δεν το παραδέχεται. Στέλνει μέηλ να μου τα φτιάξει με την... δεν θυμαμαι πως την λένε, το χωριατάκι απο την Κρήτη.
Εγώ τα έχω με τον Στέφανο, πως θα τα φτιάξω με την.. πες την βρε... πως την λένε.....οκ, δεν μου έρχεται. Δεν μπορώ διπλές σχέσεις κυρία μου.

Ασε που δεν θέλω. 
μου έστειλε η ρία ενα μυνημα σε απάντηση του σχολίου που έκανα...και κατάλαβα... ρε ολοι δεν ξέρουν τίποτα και βόλτες κάνουν σε όλα τα μπλόγκ. Τίποτα δεν καταλαβαίνουν. ουφ.... 

Η λιακάς, ήθελε να μου τα φτιάξει ντε και καλά. τι πάθατε τα είδατε. Είναι μια κουτσομπόλα πρώτης ποιότητας και ανακατεύεται παντού. Ηρθε πολλές φορές με μεηλ να με ρωτήσει τι γίνεται.. και γιατί. για να ξέρει. να μην ξέρει? που πας να μιλήσεις στον Δήμαρχο, αν δεν ξέρεις τι καφέ ήπιε η κική.

ήθελε να μου τα φτιάξει με την σερενάτα,... αλλά εγώ τρώω άλλη σοκολάτα.

ρε άστε με ήσυχη.

δεν καταλαβαίνει και το ραδίκι περισσότερα. εγώ φταίω που δεν μου συστήθηκε οταν μπήκε σπίτι μου. ετσι κάνει ο κόσμος. 
Μπαινεις, τείνεις το χέρι σου και λες το ονοματεπώνυμο σου. Δεν ρωτάω εγώ, "πως σε λένε κοριτσάκι, ελα να παίξουμε">....Αλλα ο κόσμος απο το ποτάμι και κάτω μάνα μου, που ήξερε? Είπε είπε είπε κι αύτή, τα μεηλ της δεν τα διάβασα, που τα εκανε περίληψη η άντα η φίλη μου.η συμμαθήτριά μου. οι άνθρωποι με τους οποίους γνωριζόμεθα απο παιδιά. 
α εύη, να μου θυμηθείς να σου πω ποιά ειναι η ΑΝτα.. την γνωρίζεις...

Οχι λιακάδες και συννεφιές, που κάνουν πίπες. αντε μην κάψεις το φαί και άσε τα μέηλ. Οχι δεν θα σε έπερνα ποτέ τηλέφωνο. με υποκείμενα που κουτσομπολεύουν και συζητάνε για μενα πίσω απο την πλάτη μου, λέγοντας πως έιναι φίλη μου. απο που μαρή? απο το περιστέρι? εγώ γεννήθηκα στο κέντρο της αθήνας.  είχα λέει σχέδιο να την καταρακώσω. ετσι γράφεται? να σπηλώσω το ονομά της. την κάλεσα την ηλίθια για να την ξεσκεπάσω. εεεε δεν τάπιασα ολα αυτά τα κατινικά να μου τα εξηγήσει μια κατίνα του επιπέδου της. 

Κατινομαρίες ολου το κόσμου ενωθείτε. κι εσύ βλαχάκι κρητικάκι, κόφτο μην στο κόψω εγώ..... πολλα μας είπες. "βαρέθηκα και κουράστηκα"... ελα κοριτσάκι μου.. δεν σε χωράει το χωριό και θα την πληρώσουμε εμείς. 

Αααα η τσίμπρος. αυτή ξαφνικά ειχε άποψη για μενα και την είπε.. εμαθα που και τι είπε. 
Ασε μας κυρά μου, κάτσε στην τσίμπρον και παράτα μας. με ξέρεις? με είδες? με διάβασες? μμμμμ περνοδιαβαίνεις κι εσύ...εχει άποψη.... κι εγώ εχω για σένα λοιπόν.... θέλετε μέσον για να πάτε τις καλόγριες στο νοσοκομείο. 
κοίτα αμα δεν έχεις νυχια να ξυστείς... λέει μια ελληνική παροιμία, χωριάτα κι εσύ... !!! που κανεις τον διαμεσολαβητή....και.... άλλα. 

κι επειδή την τελευταία λέξη την έχω εγώ, που λέει και γνωστός μπλόγγερ, κυρά λιακάδα, εμεις του παρθεναγωγείου είμαστε εξυπνες. να το θυμάσαι.....!!! Απο εμάς θα τόβρεις. Ηταν να μην γίνουμε κόμμα. και τελεία.

Καρκινοπαθείς και μαστεκτομές ολου του κόσμου ενωθείτε....... σας μάθαμε πιά. οι αξιοπρεπείς δεν το διατυμπανίζουν... εσείς....
ασε με κυρία μου. Αν δεν το γνωρίζετε υπάρχουν ειδικοί σύλλογοι που το λέτε και σας βοηθάνε. εμείς εδώ δεν είμαστε υποστηρικτές των αρρώστων. 

ναι τα σχόλια ειναι κλειστά γιατί δεν έχει νοημα. οποιος τοπιασε τόπιασε. οι υπόλοιποι στο γιατρό.

κι αν στο φεις ή άλλού δω σχόλια για μένα.... δεν ξέρω τι θα γίνει. κάτι θα σκεφτώ εκεινη την ώρα!!!  εδώ σκέπτομαι άλλα κι άλλα. να σας πω πως την πάτησε η πεφωτισμένη εχθές...!!! να δείτε επίπεδο αΪ κιού....



κι αν ξέχασα κανέναν θα τον παραλάβω άλλη ώρα. ρε η ΑΘη, που στο διάλο ειναι, εγινε θέμα και δεν εμφανίστηκε?






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.