Τρίτη, 21 Μαΐου 2013

ωρε τι ναι τούτο...

Αφού η μάνα της, την λεέι τσουλα, αλλα μάνα ειναι τι να κάνει, φαντάσου τι άνθρωπος ειναι.
μια ξανθόψειρα, λέω απο το βορρά, που έχει άποψη για μενα, που την βρήκε δεν ξέρω. 
Που με ξέρει, ομοίως δεν ξέρω. Γιατί η μαμά μου εμενα δεν έχει μπλόγκ και δεν στέλνει μεηλ στις μπλογγοφίλες της να λέει τα του σπιτιού της. 
Ενώ η δική της μας πληροφορεί για την κόρη-μώρη.

ναι ναι αυτη η ψωνάρα.... διότι δεν μπορεί οικογενειακό τους ειναι. Ολα ψωνια και η χειρότερη έκδοση η μικρότερη.
Ακούς που με ξέρει και έχει και λόγο. Με λέει ακατανόμαστη. Ούτε το όνομά μου δεν μπορεί να προφέρει το δυσλεκτικό. 

Ζζζζζζζζ ουουουουζζζζζζζζζζζζζζ ουουου ννννννννννναααααααααααα!

μπράααβο.


ε, ρε τι γίνεται και δεν φαίνεται... και δεν κατάλαβα γιατί η συγγραφέας, μία απο τις πολλες ρε παιδί μου, τι ποιά, αναλώνεται.... 

Μαθαίνω πως οι πιο κακογαμημένες ειναι οι παντρεμένες... δεν ξέρω. εγώ πρόσεξα, δεν παντρέυτηκα ούτε δύο φορές. 

που ήμουν? αν στην ψωροξανθιά που έχει άποψη και ονομα στο φεις με τον δικό της μαζί. τόσο αγαπιούνται. 

κι εμείς αλλα δεν το δείχνουμε.

και η μανα της δεν την αντέχει, μεταξύ μας τι κάνει?

κι εδώ μέσα ειναι δικό μου κι ότι θέλω λέω. ετσι δεν κάνετε κι εσείς? 
οσο βλέπω θα λέω. 
αμα κοπάσει η φασαρία, θα γίνω κόσμια. προς ώρας... δεν πταίω....

και ας λέτε εσείς οτι θέλετε. κυιρίες στα δικα σας. ελα ... που είστε ξενα πρακτορεία, ελάτε... που μας φοβερίζει η άλλη πως θα πάρει αεροπλάνο ναρθεί.
να κάνει τι? να μας ψεκάσει.. μάλιστα. ειναι η χρυσή αυγή απο κάτω και μας φυλάει... δεν θα προλάβεις... 


τσόφλια !!!!! 


γιατί ασχολούμεθα? γιατί τέτοιο επίπεδο θα καταλάβουν. το υπεράνω δεν το ξέρουν. Αξία παίρνουν οταν ασχολούνται μαζί τους.

αυτά.... τι άλλα βρε?
που πήγε η γραμματοσειρά΄μου? πάειιιι πέρασε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.