Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

χα χα χα χα !!!

αυτό ειναι το επίπεδο μερικών υπεράνω μπλογγαιρέων... κυριων, με το κ πατσαβούρι. ελα μαντάμ.....

Η κουτσομπόλα εεε η κατινολιακάδα, θέλει να βγεί απο πάνω. αυτά ολα δεν καταλάβαμε γιατί τα λέει. Δεν είμαστε φίλοι μωρή κουτσομπόλα. δεν είμαστε... πάρτο απόφαση, ούτε θα γινομαστε. σαλιάρα....
==============================================

Δεν ήξερα ότι είχαμε πόλεμο κυρία μου για να διαλέξω στρατόπεδο ή να μείνω ουδέτερη!!
Προσπάθησα να κάνω δυο φίλους να λύσουν την παρεξήγησή τους και μάλιστα όχι επειδή πήρα μονη μου πρωτοβουλία αλλά επειδή μου ζητήθηκε.
Αν γι’αυτό το λόγο συγκατελέγομαι στις κουτσομπόλες ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ!
Ξέρετε κάτι έχω φίλη εισαγγελέα που την ξέρει όλη την υπόθεση από την αρχή και κείνη μου σύστησε δικηγόρο ειδικό σ’αυτά τα θέματα. Δυστυχως για μένα δεν έχω χρήματα τον καιρό αυτό να μου περισσεύουν.
Μη με ξαναενοχλήσετε.
Ευχαριστώ!
============================================================

η φίλη μου της ζήτησε να μην με ενοχλεί. ειναι ανδρόγυνο δικηγόρων και της έστειλε φιλική συμβουλή. να την τζάσει...


Ευτυχώς που δεν έχει χρήματα, γιατί θα βρισκόμουν στην φυλακή με τον δικηγόρο της παρέα. ωρε γλέντια... θάναι κανας παίδαρος ήηηηη... τι ειδικότητα εχει? πουτσολόγος?
τις ειδικές λέξεις δεν τις ξέρει.
πολύ ψηλά πιάνεσαι με τους εισαγγελείς.. μην πέσεις πρόσεξε.
την διασύρω είπε... που την διέσυρα δεν κατάλαβα.... την κουτσομπολάρα.... τίτλος τιμής ειναι κοτα μου!!! και αφού τον αποδεχεσαι να πας αλλού να τα πεις αυτά... πτωχή!

δεν σε γαμεί που δεν σε γαμεί τίποτα να δεις το φως σου....... μην μας απασχολείς

την πάτησε.... λοιπόν η κότα... το έστειλε στην φίλη μου... η οποια ευγεινικά της είπε να τζάσει, ..... και απάντησε.....αλλα βλέπεις.... τα μαθαίνω ολα.

κατίνες αυτές? Κατινοζουζουνα εγώ.

θα γράφω οτι θέλω και θα ποστάρω οτι θέλω. δικό μου ειναι οτι θέλω κάνω. κι ότι θέλω λέω. ολες το ίδιο κάνουν.. κουτσομπόλα..... ε κουτσομαρία. !!!
περιστέρι.. πφφφ. τι επίπεδο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.